5 versus 0quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
5 versus 0
Beaton gaat denken leuk en aardig eindelijk weer eens zover gekomen dus hier verliezen is ook niet zon ramp.
MVG kan een griepje krijgen (maggewoonniegebeurenklaar!)quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind 10% een zeer optimistische inschatting.
JanCees zijn act is acts van users na doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die heks. Die heb je ondertussen al 800x gepost.
Of een bierAANSLAG te verwerken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
MVG kan een griepje krijgen (maggewoonniegebeurenklaar!)
Ik begreep gisteren dat dat onder de noemer 'humor' valt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
JanCees zijn act is acts van users na doen.
Weetjewattis als je gewoon een griepje heb dan kan het toch zwaar wordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:28 schreef Kopiko het volgende:
MVG kan een griepje krijgen (maggewoonniegebeurenklaar!)
alsof ik geen eigen acts hebquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
JanCees zijn act is acts van users na doen.
Dat is niet het geval.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik begreep gisteren dat dat onder de noemer 'humor' valt.
IK SCHRIK ME KAPOT MAN!quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of een bierAANSLAG te verwerken.
Zwaar is-ie soberso.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weetjewattis als je gewoon een griepje heb dan kan het toch zwaar worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |