SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Toch doorheen geslapenquote:Op zaterdag 28 december 2019 05:11 schreef Dagoduck het volgende:
The chances of anything coming from Mars![]()
John Deacon er anders ook wel wat van!quote:Op zaterdag 28 december 2019 07:23 schreef Isorden het volgende:
En gelukkig doet Brian May met zn gitaar![]()
![]()
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 07:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
John Deacon er anders ook wel wat van!
Mogguhquote:Op zaterdag 28 december 2019 07:55 schreef Tris het volgende:
Goedemorgen, veel te kort geslapen. Zo dadelijk 5 km hardlopen (oliebollenloop) met de club.
Het ijs staat op de auto's. Koekoek....![]()
Ik praat mezelf moed in omdat het vorig jaar hard regende bij de loop.quote:Op zaterdag 28 december 2019 07:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh
Pfff zal lekker fris zijn tijdens het lopen dan
quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martin garrix vond ik net wel een heel experimenteel nummer van de animals..
Zo te zien wel... er is lekker een hoop volgeblaft vannacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:00 schreef Tris het volgende:
Nog gezellig geweest vannacht in het cafe?
Ik wou weer wakker worden voor Eve of the War om 5 uur, maar als ik Dago zn posts zie... kan ik hem beter gewoon zelf weer een keer luisteren in het nieuwe jaar, zonder afkap genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo te zien wel... er is lekker een hoop volgeblaft vannacht.
Ze bewegen best veel zo op de vroege ochtend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo te zien wel... er is lekker een hoop volgeblaft vannacht.
Het hele verhaal aan een stuk is het mooistequote:Op zaterdag 28 december 2019 08:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik wou weer wakker worden voor Eve of the War om 5 uur, maar als ik Dago zn posts zie... kan ik hem beter gewoon zelf weer een keer luisteren in het nieuwe jaar, zonder afkap genot
Ja, denk dat het inderdaad meteen weer de hele rit wordquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:10 schreef Tris het volgende:
[..]
Het hele verhaal aan een stuk is het mooiste
Dit uur begint inderdaad niet heel sterkquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had beter nog een kwartiertje mijn ogen kunnen sluiten.
En vast niet omdat het zo mooi wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:14 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde vannacht dit stukje tekst
Zing een liedje voor me, Frans
Ook al is het in het Frans
Toen moest ik n beetje huilen van binnen
Nu ben ik nieuwsgierig welk liedje dat was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:14 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde vannacht dit stukje tekst
Ook al is het in het Frans
Toen moest ik n beetje huilen van binnen
Thé Lau en Lange Frans - Zing voor mequote:Op zaterdag 28 december 2019 08:15 schreef Tris het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig welk liedje dat was.
Nee, ik controleerde daarna mn oren maar gelukkig geen bloed aangetroffen, dat dan weer welquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
En vast niet omdat het zo mooi was
Ik vind het wel mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze versie van MacArthur Park...
Ik vind dit echt klinken als nichtendisco... Donna kan wmb veel beter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:17 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooiJeugdsentiment.
Origineel is beter, dat zeker.
Nichtendiscoquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit echt klinken als nichtendisco... Donna kan wmb veel beter.
Woman in love stond in 1999 nog op 92quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf, is Barbra al met alles geweest vannacht?
Nee Johan, dit kan niet.
Mooi blokje he?quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:24 schreef Bugno3 het volgende:
Morning
Wakker geworden bij Melanie, Talking Heads en Soft Cell. Goeiedag zeg
Ik vind het vooral heel vreemd dat haar 2 echt mooie liedjes inmiddels zo dicht op een flauw disconummertje als Guilty en een draak als Tell Him staan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Woman in love stond in 1999 nog op 92
Zal een lekker bakkie geweest zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:29 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb net koffie gemaakt zonder het water in de machine te verversen, terwijl ik 4 dagen weg ben geweest
Dat is dan echt een bakkie pleur...quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:29 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb net koffie gemaakt zonder het water in de machine te verversen, terwijl ik 4 dagen weg ben geweest
Ik ga dat natuurlijk niet drinken. Maar moest daardoor zeker 30 seconden langer op mn kopje wachten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zal een lekker bakkie geweest zijn
Nee snap dat je dat niet gaat drinken, maar toch... het idee alleen al... of dat je niet doorhebt dat je het water niet ververst hebtquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ga dat natuurlijk niet drinken. Maar moest daardoor zeker 30 seconden langer op mn kopje wachten.
Letterlijk koffie verkeerd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:29 schreef Bugno3 het volgende:
Mogguh Cee!quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Letterlijk koffie verkeerd.
Goedemorgen!
Ja leuk samen komen en dan met zijn allen op onze mobiel fokken..quote:
En het geluid staat daar niet eens zó hard.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:37 schreef Bugno3 het volgende:
Een baby zo'n noisecancelling ding opgooien, maar wel meenemen
Dubbele ouder-punten, niet alleen laat je zien dat je nog allemaal leuke dingen doet, maar je bent ook nog eens een goede, bezorgde ouder!quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:37 schreef Bugno3 het volgende:
Een baby zo'n noisecancelling ding opgooien, maar wel meenemen
Als ze zijn komen fietsen hebben ze 3 x superouderwaarde en zijn ze koning & koninging van het schoolpleinquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dubbele ouder-punten, niet alleen laat je zien dat je nog allemaal leuke dingen doet, maar je bent ook nog eens een goede, bezorgde ouder!
Lay all your love on mequote:Op zaterdag 28 december 2019 08:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Chiquitita is mijn absolute favoriet van ze.
The Day Before You Came, vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey we zijn het eensquote:
The Winner Takes it All en The Day Before You Came.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Eens, dan zouden het Abb of bba's moeten zijn idd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mindere Abba's bestaan niet
21 x op ABBA gestemd dit jaar, dus aan mij ligt t nietquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, gaat ook over niet al te recente muziek...
Heb je ook posters aan de muur?quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:43 schreef TLC het volgende:
[..]
21 x op ABBA gestemd dit jaar, dus aan mij ligt t niet![]()
In de Top 2000 zijn ze er wel uitgefilterd, maar een Andante, andante vind ik toch behoorlijk pover.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mindere Abba's bestaan niet
Ze staan er 22x in volgens mij, welke heb je gemist?quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:43 schreef TLC het volgende:
[..]
21 x op ABBA gestemd dit jaar, dus aan mij ligt t niet![]()
Nee, als kind wilde ik wel Agnetha stalken maar iemand was me voorquote:
Ja is vannacht je bed afgebrand?quote:
Oeh, Australische expats als Men at Work wordt gespeeld. DIe gaan huilen jongen. Huilen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:45 schreef Bugno3 het volgende:
Leuk liedje om in een kroeg gespeeld te krijgen als er Australiers in de buurt zijn. Die gaan hier vrij hard op.
Ik snap dat welquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, als kind wilde ik wel Agnetha stalken maar iemand was me voor
Nee maar in Australië fikt het nu behoorlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja is vannacht je bed afgebrand?
Zogenaamd allemaal rauwe gasten, maar heel klein als het om Down Under gaat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oeh, Australische expats als Men at Work wordt gespeeld. DIe gaan huilen jongen. Huilen!
Summer night city, niet slecht maar toch een van de minste ABBA's, een ander nummer van ABBA waarop ik stemde heeft de lijst niet eens gehaaldquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze staan er 22x in volgens mij, welke heb je gemist?
Oh ik dacht dat dat weer geblust was? Wonder van kerstmis?quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee maar in Australië fikt het nu behoorlijk.
Het had geregend met Kerst toch? Niet op bosbrandgebied?quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee maar in Australië fikt het nu behoorlijk.
Snap ik wel. Ik word ook helemaal week als ik in Denemarken ben en ik hoor Het Land Van Fransie en Baas B. Traaaanen jongen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zogenaamd allemaal rauwe gasten, maar heel klein als het om Down Under gaat.
Het is ijzig buiten ja..enjoyquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:48 schreef Tris het volgende:
Ronde lopen met de club (5km oliebollenloop)
Muts en handschoenen er maar bij gezocht.
Tot later
Zet hem op!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:48 schreef Tris het volgende:
Tot later
Burger?quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
You took the ... right out of my mouth.
Nee, nog niet helemaal, en er komt weer een hittegolf aan, die de bosbranden weer kan doen oplaaien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat weer geblust was? Wonder van kerstmis?
Oehh, Summer Night City is juist zo tof, beetje het ruwere werk, dat dreigende van die rif (zeg ik dat goed? Of is het een beat?).quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Summer night city, niet slecht maar toch een van de minste ABBA's, een ander nummer van ABBA waarop ik stemde heeft de lijst niet eens gehaald
Gegroet!quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:48 schreef Tris het volgende:
Tot later
Ow dat is minder!quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog niet helemaal, en er komt weer een hittegolf aan, die de bosbranden weer kan doen oplaaien.
Ik heb dat al als ik Hazes hoor en voorbij Vinkeveen ben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik word ook helemaal week als ik in Denemarken ben en ik hoor Het Land Van Fransie en Baas B. Traaaanen jongen.
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut zakenmensen altijd die elkaars bossen aansteken![]()
![]()
Succes! Lekker is dat altijd, zo’n lokaal loopje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:48 schreef Tris het volgende:
Tot later
quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Succes! Lekker is dat altijd, zo’n lokaal loopje.
Ik doe er een op oudejaarsdag, gelukkig niet vandaag want ik heb verkeerd gelegen denk ik, mijn rug doet pijn als ik te veel bewegingen maak.
Alleen hun ballads waren wel echtquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:52 schreef Cee het volgende:
Achteraf gezien was Kane zo slecht nog niet.
Vooraf en tijdens was het een drama...quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:52 schreef Cee het volgende:
Achteraf gezien was Kane zo slecht nog niet.
Ik vond Dinand vreselijk beknepen zingen maar toen had ik nog geen kennis gemaakt met Kensing.ton. Vergeleken daarmee klinkt ie als Pavarotti.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Kane dus helemaal niet zo vervelend, hij kan alleen niet zingen, maar muzikaal is dit een prima liedje.
Voor een pak geld doen die gasten alles...quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de Tiësto remix hiervan dus wel okay. Vond het toen ook wel tof dat die gast live kwam zingen tijdens Tiësto in Concert.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:55 schreef Isorden het volgende:
Ik heb nog op dezelfde middelbare school gezeten als Dinand (wel pas nadat hij al lang en breed weg was)
Ik vind dat dat wel telt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:55 schreef Isorden het volgende:
Ik heb nog op dezelfde middelbare school gezeten als Dinand (wel pas nadat hij al lang en breed weg was)
Woon je toevallig ook in dezelfde stad? Dan komt het wel heel dichtbij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:55 schreef Isorden het volgende:
Komt wel erg dichtbij zo, ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:55 schreef Isorden het volgende:
Ik stond achter hem in de rij toen ik in de Ziggo naar ik weet niet welk concert ging. We hebben dus allebei een band met Dinand.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:55 schreef Isorden het volgende:
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik stond achter hem in de rij toen ik in de Ziggo naar ik weet niet welk concert ging. We hebben dus allebei een band met Dinand.
Alle lof voor de denktankquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:00 schreef Bugno3 het volgende:
Dat zo'n vermogensbeheerder ook denkt: "We moeten wel onze doelgroep aanspreken, dus niet: snel / direct / gelijk, maar iets ingewikkelds en eloquents. SUBIET, dat is het!"
subiet (sebiet) is hier in de regio gewoon plat. Iets voor boerenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:00 schreef Bugno3 het volgende:
Dat zo'n vermogensbeheerder ook denkt: "We moeten wel onze doelgroep aanspreken, dus niet: snel / direct / gelijk, maar iets ingewikkelds en eloquents. SUBIET, dat is het!"
Paar deep dive sessietjes om wat piketpaaltjes te slaan en het team te engagen om ownership te tonen, maar dan heb je ook wat.quote:
Gisteravond een bestelling daar geplaatst en die wordt vandaag gewoon geleverd.quote:
Da's karbiet toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:02 schreef cafca het volgende:
[..]
subiet (sebiet) is hier in de regio gewoon plat. Iets voor boeren
Zo is dat! Heb die heidagen toch effect!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Paar deep dive sessietjes om wat piketpaaltjes te slaan en het team te engagen om ownership te tonen, maar dan heb je ook wat.
Aha! Dus eigenlijk spelen ze alvast in op boeren die hun land etc verpatsen en dan met een zak geld zitten. Slim, heel slimquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:02 schreef cafca het volgende:
[..]
subiet (sebiet) is hier in de regio gewoon plat. Iets voor boeren
Stakingsbreker!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gisteravond een bestelling daar geplaatst en die wordt vandaag gewoon geleverd.
Ik zal ie plaat weer eens opzetten binnenkort.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:10 schreef Tris het volgende:
[..]
Het hele verhaal aan een stuk is het mooiste
Mogguh Dagoquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal ie plaat weer eens opzetten binnenkort.
Sterkte.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Straks ga ik voor het eerst meemaken wie of wat 'Snelle' is en hoe die klinkt!!
Zin in!
Ik vind de thematiek best mooi en het feit dat "stoere" jongens zich kwetsbaar opstellen en een poging doen tot zang kan ik best waarderen tussen alle gangsta en partyliedjes van de rest van de Nederhop.quote:
Je kan ook op mute drukken en je oren sparenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Zin in!
Ik zou em preventief mutenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Zin in!
En bestaat geen mooie Aviciiquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Deze Avicii is prima hoorMooie vocal van Audra Mae
Een soort Jan Jaap van der Wal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Zin in!
Ja, dit dus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Zin in!
Lekker in de dogmatiek blijven hangenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En bestaat geen mooie Avicii
Wel een dooie Avicii!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En bestaat geen mooie Avicii
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind de thematiek best mooi en het feit dat "stoere" jongens zich kwetsbaar opstellen en een poging doen tot zang kan ik best waarderen tussen alle gangsta en partyliedjes van de rest van de Nederhop.
Ik vind het gewoon bagger ....quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker in de dogmatiek blijven hangen
Beetje traditie om te zeiken dat ze van 26:11 minuten aan muziek 7:22 weten te draaien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh Dago
Geloof niet dat ik het heel erg vind dat ik door In A Gadda Da Vida en Eve of the War heen ben geslapen als ik jouw posts erbij las
Mijn neefje (9) heeft op Snelle gestemd. En op het hele oeuvre van Mumferd and Sons.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
En hopelijk luistert de jeugd (oma vertelt) meer naar dit dan naar die Boef-achtige autotune terreur.
Terechte klacht lijkt mequote:Op zaterdag 28 december 2019 09:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje traditie om te zeiken dat ze van 26:11 minuten aan muziek 7:22 weten te draaien.
quote:
https://www.clubvanjongensmetlanghaar.nl/quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:14 schreef peaceman het volgende:
Had ie zijn lange haren maar af moeten knippen
Records zijn er om te breken Dago!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik bedacht me ook dat mijn postrecord niet 9 jaar oud is, maar dat ik die in 2017 had verbroken. 1304 stuks op een dag ofzo. Snap ik wel dat we zoveel topics hadden dan jaar.
Gouden tijden waren datquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik bedacht me ook dat mijn postrecord niet 9 jaar oud is, maar dat ik die in 2017 had verbroken. 1304 stuks op een dag ofzo. Snap ik wel dat we zoveel topics hadden dan jaar.
1e kerstdag had beter geweestquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:15 schreef Isorden het volgende:
Dit is een Queen nummer wat hier echt niet hoeft te staan
Even verbeterd.quote:
1e kerstdag stond bij familie hele dag Sky Radio Christmas aan, dan hoor je dit nummer 1x per uur ongeveer. Wat een hel.quote:
Niet ingrijpen als Sky radio aan staatquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1e kerstdag stond bij familie hele dag Sky Radio Christmas aan, dan hoor je dit nummer 1x per uur ongeveer. Wat een hel.
Ja vreselijk. Bij ons kozen ze voor jazzversies van alle kerstnummers. Dat waren er 8 ofzo en dan de hele dag lekker op repeat, want GEZELLIGquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1e kerstdag stond bij familie hele dag Sky Radio Christmas aan, dan hoor je dit nummer 1x per uur ongeveer. Wat een hel.
Meerderheid beslist helaasquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet ingrijpen als Sky radio aan staat
En terechtquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:16 schreef Cee het volgende:
Is Slade al voorbij gekomen? Volgens mij programmeerden ze vroeger de kerstliedjes nog demonstratief alleen op 1e en 2e kerstdag.
Ja maar dat is zo leuk en gezellig om op de achtergrond aan te hebben met kerst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Queen +1, maar Kerstliedjes horen niet in de top 2000.
Pepremuntjes.quote:
Ik kan Anne en Suzanne nu niet meer anders zien dan in de XXX-variantquote:
#metooquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan Anne en Suzanne nu niet meer anders zien dan in de XXX-variant
Het was toch XXX Anne en XXXX Suzanne?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:
Vast familie van XXXTentacion.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Details...quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het was toch XXX Anne en XXXX Suzanne?
Ja, maar dit is ook een mooie versiequote:Op zaterdag 28 december 2019 09:19 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Leonard Cohen is beter
Ik ga voor Eva Anne en Emma Suzanne.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het was toch XXX Anne en XXXX Suzanne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |