Sterkte.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Straks ga ik voor het eerst meemaken wie of wat 'Snelle' is en hoe die klinkt!!
Zin in!
Ik vind de thematiek best mooi en het feit dat "stoere" jongens zich kwetsbaar opstellen en een poging doen tot zang kan ik best waarderen tussen alle gangsta en partyliedjes van de rest van de Nederhop.quote:
Je kan ook op mute drukken en je oren sparenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Zin in!
Ik zou em preventief mutenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Zin in!
En bestaat geen mooie Aviciiquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Deze Avicii is prima hoorMooie vocal van Audra Mae
Een soort Jan Jaap van der Wal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Zin in!
Ja, dit dus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Zin in!
Lekker in de dogmatiek blijven hangenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En bestaat geen mooie Avicii
Wel een dooie Avicii!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En bestaat geen mooie Avicii
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind de thematiek best mooi en het feit dat "stoere" jongens zich kwetsbaar opstellen en een poging doen tot zang kan ik best waarderen tussen alle gangsta en partyliedjes van de rest van de Nederhop.
Ik vind het gewoon bagger ....quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker in de dogmatiek blijven hangen
Beetje traditie om te zeiken dat ze van 26:11 minuten aan muziek 7:22 weten te draaien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh Dago
Geloof niet dat ik het heel erg vind dat ik door In A Gadda Da Vida en Eve of the War heen ben geslapen als ik jouw posts erbij las
Mijn neefje (9) heeft op Snelle gestemd. En op het hele oeuvre van Mumferd and Sons.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
En hopelijk luistert de jeugd (oma vertelt) meer naar dit dan naar die Boef-achtige autotune terreur.
Terechte klacht lijkt mequote:Op zaterdag 28 december 2019 09:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje traditie om te zeiken dat ze van 26:11 minuten aan muziek 7:22 weten te draaien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |