quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:55 schreef Isorden het volgende:
Ik heb nog op dezelfde middelbare school gezeten als Dinand (wel pas nadat hij al lang en breed weg was)
Ik vind dat dat wel telt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:55 schreef Isorden het volgende:
Ik heb nog op dezelfde middelbare school gezeten als Dinand (wel pas nadat hij al lang en breed weg was)
Woon je toevallig ook in dezelfde stad? Dan komt het wel heel dichtbij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:55 schreef Isorden het volgende:
Komt wel erg dichtbij zo, ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:55 schreef Isorden het volgende:
Ik stond achter hem in de rij toen ik in de Ziggo naar ik weet niet welk concert ging. We hebben dus allebei een band met Dinand.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:55 schreef Isorden het volgende:
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik stond achter hem in de rij toen ik in de Ziggo naar ik weet niet welk concert ging. We hebben dus allebei een band met Dinand.
Alle lof voor de denktankquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:00 schreef Bugno3 het volgende:
Dat zo'n vermogensbeheerder ook denkt: "We moeten wel onze doelgroep aanspreken, dus niet: snel / direct / gelijk, maar iets ingewikkelds en eloquents. SUBIET, dat is het!"
subiet (sebiet) is hier in de regio gewoon plat. Iets voor boerenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:00 schreef Bugno3 het volgende:
Dat zo'n vermogensbeheerder ook denkt: "We moeten wel onze doelgroep aanspreken, dus niet: snel / direct / gelijk, maar iets ingewikkelds en eloquents. SUBIET, dat is het!"
Paar deep dive sessietjes om wat piketpaaltjes te slaan en het team te engagen om ownership te tonen, maar dan heb je ook wat.quote:
Gisteravond een bestelling daar geplaatst en die wordt vandaag gewoon geleverd.quote:
Da's karbiet toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:02 schreef cafca het volgende:
[..]
subiet (sebiet) is hier in de regio gewoon plat. Iets voor boeren
Zo is dat! Heb die heidagen toch effect!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Paar deep dive sessietjes om wat piketpaaltjes te slaan en het team te engagen om ownership te tonen, maar dan heb je ook wat.
Aha! Dus eigenlijk spelen ze alvast in op boeren die hun land etc verpatsen en dan met een zak geld zitten. Slim, heel slimquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:02 schreef cafca het volgende:
[..]
subiet (sebiet) is hier in de regio gewoon plat. Iets voor boeren
Stakingsbreker!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gisteravond een bestelling daar geplaatst en die wordt vandaag gewoon geleverd.
Ik zal ie plaat weer eens opzetten binnenkort.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:10 schreef Tris het volgende:
[..]
Het hele verhaal aan een stuk is het mooiste
Mogguh Dagoquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal ie plaat weer eens opzetten binnenkort.
Sterkte.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Straks ga ik voor het eerst meemaken wie of wat 'Snelle' is en hoe die klinkt!!
Zin in!
Ik vind de thematiek best mooi en het feit dat "stoere" jongens zich kwetsbaar opstellen en een poging doen tot zang kan ik best waarderen tussen alle gangsta en partyliedjes van de rest van de Nederhop.quote:
Je kan ook op mute drukken en je oren sparenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Zin in!
Ik zou em preventief mutenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Zin in!
En bestaat geen mooie Aviciiquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Deze Avicii is prima hoorMooie vocal van Audra Mae
Een soort Jan Jaap van der Wal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Zin in!
Ja, dit dus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Zin in!
Lekker in de dogmatiek blijven hangenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En bestaat geen mooie Avicii
Wel een dooie Avicii!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En bestaat geen mooie Avicii
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind de thematiek best mooi en het feit dat "stoere" jongens zich kwetsbaar opstellen en een poging doen tot zang kan ik best waarderen tussen alle gangsta en partyliedjes van de rest van de Nederhop.
Ik vind het gewoon bagger ....quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker in de dogmatiek blijven hangen
Beetje traditie om te zeiken dat ze van 26:11 minuten aan muziek 7:22 weten te draaien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh Dago
Geloof niet dat ik het heel erg vind dat ik door In A Gadda Da Vida en Eve of the War heen ben geslapen als ik jouw posts erbij las
Mijn neefje (9) heeft op Snelle gestemd. En op het hele oeuvre van Mumferd and Sons.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
En hopelijk luistert de jeugd (oma vertelt) meer naar dit dan naar die Boef-achtige autotune terreur.
Terechte klacht lijkt mequote:Op zaterdag 28 december 2019 09:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje traditie om te zeiken dat ze van 26:11 minuten aan muziek 7:22 weten te draaien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |