En terechtquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:16 schreef Cee het volgende:
Is Slade al voorbij gekomen? Volgens mij programmeerden ze vroeger de kerstliedjes nog demonstratief alleen op 1e en 2e kerstdag.
Ja maar dat is zo leuk en gezellig om op de achtergrond aan te hebben met kerst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1e kerstdag stond bij familie hele dag Sky Radio Christmas aan, dan hoor je dit nummer 1x per uur ongeveer. Wat een hel.
Dit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Queen +1, maar Kerstliedjes horen niet in de top 2000.
Pepremuntjes.quote:
Ik kan Anne en Suzanne nu niet meer anders zien dan in de XXX-variantquote:
#metooquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan Anne en Suzanne nu niet meer anders zien dan in de XXX-variant
Het was toch XXX Anne en XXXX Suzanne?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:
Vast familie van XXXTentacion.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Details...quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het was toch XXX Anne en XXXX Suzanne?
Ja, maar dit is ook een mooie versiequote:Op zaterdag 28 december 2019 09:19 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Leonard Cohen is beter
Ik ga voor Eva Anne en Emma Suzanne.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het was toch XXX Anne en XXXX Suzanne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |