Zet hem op!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:48 schreef Tris het volgende:
Ronde lopen met de club (5km oliebollenloop)
Muts en handschoenen er maar bij gezocht.
Tot later
Burger?quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
You took the ... right out of my mouth.
Nee, nog niet helemaal, en er komt weer een hittegolf aan, die de bosbranden weer kan doen oplaaien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat weer geblust was? Wonder van kerstmis?
Oehh, Summer Night City is juist zo tof, beetje het ruwere werk, dat dreigende van die rif (zeg ik dat goed? Of is het een beat?).quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Summer night city, niet slecht maar toch een van de minste ABBA's, een ander nummer van ABBA waarop ik stemde heeft de lijst niet eens gehaald
Gegroet!quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:48 schreef Tris het volgende:
Tot later
Ow dat is minder!quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog niet helemaal, en er komt weer een hittegolf aan, die de bosbranden weer kan doen oplaaien.
Ik heb dat al als ik Hazes hoor en voorbij Vinkeveen ben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik word ook helemaal week als ik in Denemarken ben en ik hoor Het Land Van Fransie en Baas B. Traaaanen jongen.
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut zakenmensen altijd die elkaars bossen aansteken![]()
![]()
Succes! Lekker is dat altijd, zo’n lokaal loopje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:48 schreef Tris het volgende:
Tot later
quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Succes! Lekker is dat altijd, zo’n lokaal loopje.
Ik doe er een op oudejaarsdag, gelukkig niet vandaag want ik heb verkeerd gelegen denk ik, mijn rug doet pijn als ik te veel bewegingen maak.
Alleen hun ballads waren wel echtquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:52 schreef Cee het volgende:
Achteraf gezien was Kane zo slecht nog niet.
Vooraf en tijdens was het een drama...quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:52 schreef Cee het volgende:
Achteraf gezien was Kane zo slecht nog niet.
Ik vond Dinand vreselijk beknepen zingen maar toen had ik nog geen kennis gemaakt met Kensing.ton. Vergeleken daarmee klinkt ie als Pavarotti.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Kane dus helemaal niet zo vervelend, hij kan alleen niet zingen, maar muzikaal is dit een prima liedje.
Voor een pak geld doen die gasten alles...quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de Tiësto remix hiervan dus wel okay. Vond het toen ook wel tof dat die gast live kwam zingen tijdens Tiësto in Concert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |