Mensen die over meerdere dagen trouwenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee!
Wel met overdreven grote bruiloften.
Ja, doe maar. Gewoon alles.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb Tony Chocolonely Karamel Zeezout of Johnny Doodle Fudge / Brownie
En komt uit 97.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al meerdere Fok!verlovingen lopen
Deze zomer op het veld in Landgraaf The Cure Pinkpop-stream gekeken en die hebben me echt verrastquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
Deze zomer in de kroeg The Cure Pinkpop-stream gekeken en die hebben me echt verrastTopshow.
Oh dat wil ik ook hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel met overdreven grote bruiloften.
Ditquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een harem beginnen
Tash Sultana is wel een hele lekkere ja. TSODITD lijkt me niet echt een FIFA-muziekje?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde 18
The National - The System Only Dreams in Total Darkness
Slowdive - Star Roving
Alt-J - Deadcrush
Portugal the Man - Live in the Moment
Tash Sultana - Jungle
XX - Dangerous
War on Drugs - Holding On
oa
Bij nader inzien kom ik wel jouw kant uitquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar dat valt vast wel te onderhandelen, toch?
Monsters zijn dat inderdaad, monsters!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Mensen die over meerdere dagen trouwen
Hij leeft nog hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Paul McCartney![]()
Zo blij dat ik hem nog live heb gezien
Trilogie is echt heel goed. Verder ben ik ook weg van Faith en Japanese Whispers, ook Kiss Me x3 en Seventeen Seconds zijn erg goede albums.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kende de nrs van the Cure wel allemaal uit de Top 2000 en ook Disintegration enzo, maar de afgelopen jaren de band wat meer aan t ontdekken en waarderen. Hoop goede muziek gemaakt stiekem
Zit te twijfelen... volgend jaar Nijmegen. Maar wel 100 euro.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Paul McCartney![]()
Hopen dat de beveiliging dit jaar beter is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:47 schreef Cee het volgende:
Vorig jaar kwamen doedelzakspelers het café binnen.
Hij leeft nog hequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Paul McCartney![]()
Nee, dat is mijn vriendin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Yep, hier ook, paar keer gezien nog. Vocaal niet meer opperbest maar je staat toch wel naar een legende te gluren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Paul McCartney![]()
Zo is mijn pa getrouwd, hertrouwd. Met koets en paarden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, met een koets, en paarden en een oldtimer enzo...in een kasteeltje
Ligt eraan of je de Paul is dead theory gelooftquote:
Nee, maar zat er wel in. Prachtig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tash Sultana is wel een hele lekkere ja. TSODITD lijkt me niet echt een FIFA-muziekje?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Bij nader inzien kom ik wel jouw kant uit
Blokkeerschotten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hopen dat de beveiliging dit jaar beter is.
Dit. Heerlijkquote:
Zag hem op Werchter een aantal jaren terug. Ik kon echt het meerendeel van de nummers meezingen, had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Paul McCartney![]()
Walgelijk.quote:
das zo mooi samen met drumsquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:47 schreef Cee het volgende:
Vorig jaar kwamen doedelzakspelers het café binnen.
HIj heeft hem vast niet live gezien, voor de "sterfdatum"quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de Paul is dead theory gelooft
quote:
Ik zou het doen, het is je geld meer dan waard.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zit te twijfelen... volgend jaar Nijmegen. Maar wel 100 euro.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koets hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zo is mijn pa getrouwd, hertrouwd. Met koets en paarden.
Ik hou er niet van.
Ja wel in series
Ik vond het vooral mooi dat iedereen zijn muziek woord voor woord mee kon zingenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, hier ook, paar keer gezien nog. Vocaal niet meer opperbest maar je staat toch wel naar een legende te gluren.
Vaartwelquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ga zo toch maar eens pitten. Trusten mensen!
Hendogod.quote:
Zolang er geen nazi-teksten instaan valt het wel mee allemaal.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zag hem op Werchter een aantal jaren terug. Ik kon echt het meerendeel van de nummers meezingen, had ik niet verwacht.
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ga zo toch maar eens pitten. Trusten mensen!
Jij ook al aan de paddo’s?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:51 schreef Koen66 het volgende:
wow ik hoorde de Scotten de keuken binnenkomen terwijl ik crackertje haalde
https://forum.fok.nl/activequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:50 schreef DireStraits7 het volgende:
Waar kun je eigenlijk zien wat de populairste topics zijn hier? #dtv
Waarom dan wel?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koets hoeft van mij niet.
Wel bij mijn begrafenis, met twaalf Friese paarden ervoor
Die zit er ook in. EIN REICH!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang er geen nazi-teksten instaan valt het wel mee allemaal.
Met uitzondering van Despacito; dat zou er waarschijnlijk zelfs op vooruit gaan met nazi-teksten.
Stel je voor hoe dat had geklonken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk had dit door Freddie gezongen moeten worden
dat zegt in SCs weinig, KSC was ooit druk, is nu voortkabbelendquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/active
Of de reeksen zoeken met het hoogste topicnummer (dat zijn die van Utopia of de Koffie SC dacht ik)
Voor mij graag een goede liveband en een mooi feestje als afscheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom dan wel?
Als ik dood ga, doe het maar zo kort mogelijk. Voor mij hoeft er niks te gebeuren.
quote:
Grappig, de man die dit zingt zat namelijk ook in die band!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer doet mij denken aan Queen.
Dat was al helemaal fantastisch geweest inderdaadquote:
Schotten en Ieren zijn altijd gezellig. Gewoon geen ruzie met ze makenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:51 schreef Koen66 het volgende:
wow ik hoorde de Scotten de keuken binnenkomen terwijl ik crackertje haalde
Maar dat zegt niets over hoe actief een topic is. Alleen dat er (toevallig?) net iemand gepost heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/active
Of de reeksen zoeken met het hoogste topicnummer (dat zijn die van Utopia of de Koffie SC dacht ik)
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zegt in SCs weinig, KSC was ooit druk, is nu voortkabbelend
Mwah, dit jaar maakt hij ze vaak, voorgaande jaren was ik het meestalquote:
Meen je nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig, de man die dit zingt zat namelijk ook in die band!
FIFA 11, best prima soundtrack was dat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In welke Fifa zat O.N.E. van Yeasayer ook alweer? Was ook lekker nummer
daar is ze weerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben blij dat ik de tv nog aan had staan tijdens het naar bed gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |