Koets hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zo is mijn pa getrouwd, hertrouwd. Met koets en paarden.
Ik hou er niet van.
Ja wel in series
Ik vond het vooral mooi dat iedereen zijn muziek woord voor woord mee kon zingenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, hier ook, paar keer gezien nog. Vocaal niet meer opperbest maar je staat toch wel naar een legende te gluren.
Vaartwelquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ga zo toch maar eens pitten. Trusten mensen!
Hendogod.quote:
Zolang er geen nazi-teksten instaan valt het wel mee allemaal.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zag hem op Werchter een aantal jaren terug. Ik kon echt het meerendeel van de nummers meezingen, had ik niet verwacht.
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ga zo toch maar eens pitten. Trusten mensen!
Jij ook al aan de paddo’s?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:51 schreef Koen66 het volgende:
wow ik hoorde de Scotten de keuken binnenkomen terwijl ik crackertje haalde
https://forum.fok.nl/activequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:50 schreef DireStraits7 het volgende:
Waar kun je eigenlijk zien wat de populairste topics zijn hier? #dtv
Waarom dan wel?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koets hoeft van mij niet.
Wel bij mijn begrafenis, met twaalf Friese paarden ervoor
Die zit er ook in. EIN REICH!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang er geen nazi-teksten instaan valt het wel mee allemaal.
Met uitzondering van Despacito; dat zou er waarschijnlijk zelfs op vooruit gaan met nazi-teksten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |