Yep, hier ook, paar keer gezien nog. Vocaal niet meer opperbest maar je staat toch wel naar een legende te gluren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Paul McCartney![]()
Zo blij dat ik hem nog live heb gezien
Zo is mijn pa getrouwd, hertrouwd. Met koets en paarden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, met een koets, en paarden en een oldtimer enzo...in een kasteeltje
Ligt eraan of je de Paul is dead theory gelooftquote:
Nee, maar zat er wel in. Prachtig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tash Sultana is wel een hele lekkere ja. TSODITD lijkt me niet echt een FIFA-muziekje?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Bij nader inzien kom ik wel jouw kant uit
Blokkeerschotten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hopen dat de beveiliging dit jaar beter is.
Dit. Heerlijkquote:
Zag hem op Werchter een aantal jaren terug. Ik kon echt het meerendeel van de nummers meezingen, had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Paul McCartney![]()
Zo blij dat ik hem nog live heb gezien
Walgelijk.quote:
das zo mooi samen met drumsquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:47 schreef Cee het volgende:
Vorig jaar kwamen doedelzakspelers het café binnen.
HIj heeft hem vast niet live gezien, voor de "sterfdatum"quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de Paul is dead theory gelooft
quote:
Ik zou het doen, het is je geld meer dan waard.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zit te twijfelen... volgend jaar Nijmegen. Maar wel 100 euro.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |