SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Bush laat mij ook koud. Zowel GW als Kate.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:30 schreef Kyran het volgende:
Heb nog Bush koud staan.... En andere maar wee cocktails bouwen
tja ik eet maar weinig oliebollen. maar begreep vandaag dat zij en ik volgend jaar naar New York gaan. Kan ik haar mooi leren kennenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hahaha, kijken of je haar nog kent als ze straks weer oliebollen staat te bakken
Van hetzelfde, genot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef laxus13 het volgende:
Dadelijk een stemlijst liedje, Red Eyes ❤❤❤
Leuk vooruitzicht, de eerste keer daar?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik eet maar weinig oliebollen. maar begreep vandaag dat zij en ik volgend jaar naar New York gaan. Kan ik haar mooi leren kennen
Rustig. Everything Zen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bush laat mij ook koud. Zowel GW als Kate.
https://speld.nl/2018/12/(...)maken-voor-iedereen/quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk als te kolonialistisch gezien worden voor de SJWs.
Ik heb altijd het idee dat The War on Drugs het op Fok bovengemiddeld goed doetquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef laxus13 het volgende:
Dadelijk een stemlijst liedje, Red Eyes ❤❤❤
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij weten vooral veel van jullie, heb ik het idee
A New York Minute?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht, de eerste keer daar?
Veel mensen met goede smaak dusquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:32 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat The War on Drugs het op Fok bovengemiddeld goed doet
Verklaar u nader.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]Je zult maar zo'n barbaar zijn. Mijn god.
Hij zegt gewoon steeds het tegenovergestelde van de algemene opinie hier. Duidelijke troll.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef Bugno3 het volgende:
Verdomme Dagoquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bush laat mij ook koud. Zowel GW als Kate.
Oh wauw, dat klinkt zeker als een heftig jaar. Fijn dat het nu wel stabiel is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben een heftig jaar gehad i.v.m. de gezondheid van mijn vader. Hij is in mei verplicht opgenomen op een gesloten afdeling in het verpleeghuis. Hij heeft een progressieve vorm van dementie. Daarna is het nog even onrustig geweest v.w.b. zijn gezondheid maar hij is nu stabiel en gaat het naar omstandigheden goed.
Met Twan en Lennon gaat het goed. Twan heeft al bijna 1,5 jaar een vriendin, doet komend jaar examen en is met zijn rijbewijs bezig. Met Lennon gaat het gewoon goed en die is zich geestelijk en lichamelijk aan het ontwikkelen. Mooi om te zien.
leuk, maar geef mij maar Under the pressurequote:
Ze bestaan. Echt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef Bugno3 het volgende:
Zo, mooi tripjequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik eet maar weinig oliebollen. maar begreep vandaag dat zij en ik volgend jaar naar New York gaan. Kan ik haar mooi leren kennen
Uiteraard. Echter nooit gedronken volgens mij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Verdomme Dago![]()
Ken je het? Belgisch biertje, 12%
Echt hè?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik twijfelde al nadat ik op verzenden had gedrukt.
Dat Avalon?quote:
Hier hijgt hij gelukkig niet zo. Maar het is nog geen Arcade Fire ofzo. Best prima, maar het bijzondere ontgaat mij.quote:
tja moet ze wel een beetje van muziek houden hoor...quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo, mooi tripjeik ga voor je duimen dat het wat wordt tussen jullie
![]()
Dit nummer en die andere zijn wel lekkerquote:
Oh nee, dat ben ik verder wel met je eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hier hijgt hij gelukkig niet zo. Maar het is nog geen Arcade Fire ofzo. Best prima, maar het bijzondere ontgaat mij.
Ja en hij zit op zijn plek in het verpleeghuis. Hij komt niet meer naar huis. Gelukkig hebben we ook wel mooie momenten gehad hoor, goed om weer op te laden. Dat heb je ook nodig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh wauw, dat klinkt zeker als een heftig jaar. Fijn dat het nu wel stabiel is.
Mooi he hoe die kids groot worden
Haha, dat zit bij haar wel goed, maar hoop niet dat zij er net zo over denkt als jijquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja moet ze wel een beetje van muziek houden hoor...
Gewoon een saaie kustplaat.quote:
Hiervan ja?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
Soms kippenvel, maar bovenal érg lekker.
hoezo?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Haha, dat zit bij haar wel goed, maar hoop niet dat zij er net zo over denkt als jij
Sorry Stijn, ik voel 'm hier niet bij. En ik heb echt wat geprobeerd van deze jongens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
Soms kippenvel, maar bovenal érg lekker.
Morgen Thinking Of A Place, dan pas echt.quote:
Overigens koppel ik sommige muziek gewoon aan bepaalde dingen. Zo gaat dat.quote:
Kan gebeuren, makker. Ik drink inmiddels een biertje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sorry Stijn, ik voel 'm hier niet bij. En ik heb echt wat geprobeerd van deze jongens.
Ook mooi.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:37 schreef peaceman het volgende:
Hier had ook All is vanity kunnen staan.
Ik vind het prima klinken, maar ook niet meer dan dat. Qua gevoel doet het me niks,.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen Thinking Of A Place, dan pas echt.
Beter dan BSEquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hierna komen er achter elkaar twee nummers waar je spontaan vogelgriep van krijgt.
Ik ontdek 'm nuquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
Oeh deze heb ik vorig jaar dankzij de top2000 ontdekt
Voor een nummer als Thinking Of A Place of Telegraph Road doe ik het. Meer dan 10 minuten weggezogen worden van andere gedachten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het prima klinken, maar ook niet meer dan dat. Qua gevoel doet het me niks,.
Blijft mooi al die verschillen
Dank opaquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:38 schreef Fred_B het volgende:
Deze haalde de Top 40 net niet, waardoor het destijds veel moeite kostte om hem op een cassettebandje te krijgen. Even wat nutteloze info tussendoor.
Wel heel veel airplay op MTV weet ik nog.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:38 schreef Fred_B het volgende:
Deze haalde de Top 40 net niet, waardoor het destijds veel moeite kostte om hem op een cassettebandje te krijgen. Even wat nutteloze info tussendoor.
Ik vind het leuk info hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:38 schreef Fred_B het volgende:
ok boomerquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:38 schreef Fred_B het volgende:
In beide gevallen wordt er gewoon geruimd.quote:
Nope.quote:
Was ook niet lullig bedoeld hoor. Ik vind het oprecht interessant om de verschillen te zien. Ik krijg kippenvel van Nightwish terwijl iemand anders het Eftelingmetal noemt bijvquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overigens koppel ik sommige muziek gewoon aan bepaalde dingen. Zo gaat dat.
Jepquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wel heel veel airplay op MTV weet ik nog.
Zouden ze op FOK! eens moeten doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In beide gevallen wordt er gewoon geruimd.
Ik ben het voor een keer roerend met je eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hierna komen er achter elkaar twee nummers waar je spontaan vogelgriep van krijgt.
Your lavalamp is not enough, not enough.. staat er niet in volgens mijquote:
Treffende vergelijking.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Was ook niet lullig bedoeld hoor. Ik vind het oprecht interessant om de verschillen te zien. Ik krijg kippenvel van Nightwish terwijl iemand anders het Eftelingmetal noemt bijv
Nou nou nouquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zouden ze op FOK! eens moeten doen.
Wat vind je van Caro Emerald en Alain Clark?quote:
Ik ben gek op Eftelingmetalquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Was ook niet lullig bedoeld hoor. Ik vind het oprecht interessant om de verschillen te zien. Ik krijg kippenvel van Nightwish terwijl iemand anders het Eftelingmetal noemt bijv
Caro is SBS alternatief. Dat moeders op het schoolplein kunnen zeggen dat ze zo iets leuks ontdekt hebben. Met gekleurd pittig haar uiteraard.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben het voor een keer roerend met je eens.
Vooral Caro Emerald vind ik echt tenenkrommend. Het enige positieve is dat hij nu al komt en niet pas op oudejaarsavond.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je van Caro Emerald en Alain Clark?
Vraag niet aan mij gesteld maarquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ja dat is wel goed!quote:
Ik vind het qua muzikaliteit best jammer dat Alain Clark zulke kutplaatjes maakt. Zit best wat in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze Caro Emerald nog wel leuk. Wat ze daarna allemaal geschreven heeft is veel ergere meuk.
We kunnen elkaar alweer de hand schudden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze Caro Emerald nog wel leuk. Wat ze daarna allemaal geschreven heeft is veel ergere meuk.
Als mijn flop 10 een flop 20 was had ik Caro Emerald daarin gezet. Net tussen Claudia de Breij en het zoveelste nummer van André Hazes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Caro is SBS alternatief. Dat moeders op het schoolplein kunnen zeggen dat ze zo iets leuks ontdekt hebben. Met gekleurd pittig haar uiteraard.
Daarna werd het snel een herhaling van zetten inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
Dit jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
Dat idee heb ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind het qua muzikaliteit best jammer dat Alain Clark zulke kutplaatjes maakt. Zit best wat in.
Deze was leuk in de Bacardi reclame, daarna werd het kut idd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoop het maar ik vrees dat het nummer van Danny Vera meer emotionele gevoelens oproept dan dit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Aan de komende twee voormalige top 100-platen te horen kunnen we Danny Vera zo rond 2029 in deze regionen verwachten.
Allemaal heerlijk imo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef jrwl het volgende:
je hebt goede Eftelingmetal en minder goede Eftelingmetal
The Gathering en Nightwish zijn heerlijke goede briljante Eftelingmetal. Within Temptation is matige Eftelingmetal
ik denk dat Danny best een blijvertje zou kunnen zijn in de top 100.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Aan de komende twee voormalige top 100-platen te horen kunnen we Danny Vera zo rond 2029 in deze regionen verwachten.
Deze man snapt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef jrwl het volgende:
The Gathering en Nightwish zijn heerlijke goede briljante Eftelingmetal. Within Temptation is matige Eftelingmetal
Danny Vera vergelijken met deze zooiquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
In elk geval nog jaren op 31 december denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat Danny best een blijvertje zou kunnen zijn in de top 100.
Geen betere Efteling metal dan Carnaval Festival.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef jrwl het volgende:
Stond dit ooit op 22quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Van 22 naar 1200 in 9 jaar. Het kan verkeren..
Eigenlijk ben je het altijd met me eens, alleen durf je dat niet toe te geven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben het voor een keer roerend met je eens.
Vooral Caro Emerald vind ik echt tenenkrommend. Het enige positieve is dat hij nu al komt en niet pas op oudejaarsavond.
Adele is as far as I'm concerned nu ook uit de top 100... ook ooit eens op 6 begonnen :/quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prima plaatje, niks mis mee. Laat gaan man, lekker man.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die veratje doet het lekker toch? Heerlijk ventje. Goed dit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Prima plaatje, niks mis mee. Laat gaan man, lekker man.
Best een shock inderdaad, maar is echt zoquote:
Dat jaar werd je ook helemaal doodgegooid met dit nummerquote:
Tot ze weer eens een nieuw album met wereldhits heeft, dan stijgt alles weer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Adele is as far as I'm concerned nu ook uit de top 100... ook ooit eens op 6 begonnen :/
Ja joh, doet ie leuk, echt waar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die veratje doet het lekker toch? Heerlijk ventje. Goed dit.
Ja toch man, ghehehequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die veratje doet het lekker toch? Heerlijk ventje. Goed dit.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat was toen het nog de top 22 was, hoop ik??
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb een grafhekel aan Alain Clark.
Was een eenmalige top 22 in 2010 inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat was toen het nog de top 22 was, hoop ik??
ik ben het zowaar met je eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
dit ken ik niet en ik had het liever zo gehouden.
Ik durf eigenlijk altijd wel voor mijn mening uit te komen hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je het altijd met me eens, alleen durf je dat niet toe te geven.
Dit nummer kwam uit een maand of wat nadat mijn vader was overleden, dat was wel vrij kutquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Stiekem haat ik dit omdat ik daddy issues heb zelf![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Stiekem haat ik dit omdat ik daddy issues heb zelf![]()
Dat Ringtone liedje was toch ook van hem?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hij begon als Nederlandstalige soulzanger. Dat was nog matiger
Ja, dit eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Je moet wel een enorm saaie theemuts zijn als je hierop stempt zeg. Wat een tyfusmuziek.
Ai dat is wel kut jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit nummer kwam uit een maand of wat nadat mijn vader was overleden, dat was wel vrij kut
Aan de andere kant, Alain heeft ook het Vakkenvullerlied van Simon geproduceerdquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:46 schreef Isorden het volgende:
Je talent verspillen door deze ooraids te produceren
Maar vermoed dat ik het anders alsnog niet veel aan had gevonden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit nummer kwam uit een maand of wat nadat mijn vader was overleden, dat was wel vrij kut
Hemeltergend slecht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Je moet wel een enorm saaie theemuts zijn als je hierop stempt zeg. Wat een tyfusmuziek.
Bijna, er rusht nog een nummer tussen.quote:
Die was nog wel soort van geinig op zich.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Alain heeft ook het Vakkenvullerlied van Simon geproduceerd
Vak voor de melk, vak voor de kaasquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Je bedoelt Bo-Rush?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:49 schreef jrwl het volgende:
Alain Clarke is eigenlijk een mislukte versie van Boris toch
Is Boris carrière wel gelukt dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:49 schreef jrwl het volgende:
Alain Clarke is eigenlijk een mislukte versie van Boris toch
Ja ik zie hetquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bijna, er rusht nog een nummer tussen.
Als ik naar zijn muziek luister heb ik niet het idee dat hij veel hoort.quote:
Nee, moet je voorstellen hoe erg Alain dan mislukt isquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is Boris carrière wel gelukt dan?
Ik kan me geen enkele andere DJ voorstellen die dat zou doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:50 schreef Isorden het volgende:
Goed dat ze niet door het intro praat
Ik hoop het niet althans.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik naar zijn muziek luister heb ik niet het idee dat hij veel hoort.
Misschien rabberingquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan me geen enkele andere DJ voorstellen die dat zou doen
Tom Sawyer? nopequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Staat dat liedje van ze over Huckleberry Finn ook erin?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
niet mijn muziek. Hiervoor ook niet trouwens.
Oei oei, Dit is al een mismatchquote:
Nou ja, Boris heeft nooit in de Top 2000 gestaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, moet je voorstellen hoe erg Alain dan mislukt is
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Oei oei, Dit is al een mismatch
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Oei oei, Dit is al een mismatch
Zo experimenteel was ik een paar jaar geleden nou ook weer nietquote:
Nederland.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat The National er niet in eigenlijk?
Super meenstriem tegenwoordig hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo experimenteel was ik een paar jaar geleden nou ook weer niet
Je was dus niet echt in a rush om fan van ze te worden hahaha.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik begin Rush eigenlijk steeds meer te waarderen
Op gitaar was het ook geen lieverdje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel 1 van de moeilijkste nummers op drums.
Als we volgend jaar even en masse op Fake Empire stemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Fake Empire hoort er echt wel in bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Waar zou je op stemmen van ze? Of heb je gestemd? Ik zou Mistaken For Strangers doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Dat wordt ook zeker tijd. Misschien wordt er te gespreid gestemd?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Omdat ze er bij Radio 2 geen reet van begrijpen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
omdat we al genoeg bagger erin hebben staan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Te traag wmb. Mist de energie die ze over kunne brengen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als we volgend jaar even en masse op Fake Empire stemmen.
Onthou even dat drie mensen dit spelen.quote:
Dit is banwaardigquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
omdat we al genoeg bagger erin hebben staan.
ik heb helemaal niets met The National.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dacht dat stemplaat Fake Empire nog wel een kans zou maken, maar nee dus
quote:
Goeie 😁quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je was dus niet echt in a rush om fan van ze te worden hahaha.
Paula-versie is heerlijk.quote:
Heerlijk bandje idd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:55 schreef jrwl het volgende:
ik vind bijna alles van Supertramp geniaal
Ik denk niet dat ik zelf op ze zou stemmen, maar dan zou ik op Bloodbuzz Ohio stemmen denk ik. Ken ook alleen maar dat album eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waar zou je op stemmen van ze? Of heb je gestemd? Ik zou Mistaken For Strangers doen.
Gone Hollywood voor mij, maar deze is ook genotquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:55 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Een van mijn favorieten van Supertramp waar Hodgson niet de lead vocal heeft
Bloodbuzz is ook genieten wel ja. Het is denk ik zoals iemand hier zei, dat er te gespreid gestemd wordt. Kan wel 12 nummers bedenken van ze om op te stemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zelf op ze zou stemmen, maar dan zou ik op Bloodbuzz Ohio stemmen denk ik. Ken ook alleen maar dat album eigenlijk.
Heb ze live gezien in Hyde Park, dat was top.
Die zag ik vandaag nogquote:
Dat is bij wel meer bands het geval. Helaas.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bloodbuzz is ook genieten wel ja. Het is denk ik zoals iemand hier zei, dat er te gespreid gestemd wordt. Kan wel 12 nummers bedenken van ze om op te stemmen.
ik zou er niet over piekeren. geen een. live ook wel een paar gezien. dodelijk saai. het kwartje valt niet bij mij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bloodbuzz is ook genieten wel ja. Het is denk ik zoals iemand hier zei, dat er te gespreid gestemd wordt. Kan wel 12 nummers bedenken van ze om op te stemmen.
Mja, in aanloop naar de Top 2000 hadden we het ook over Alt-J. Ook geen idee welk nummer daarvan in de lijst zou moeten, terwijl ze er zeker in horen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is bij wel meer bands het geval. Helaas.
Not in Kansas en Rylan van t nieuwste album zijn ook heerlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
quote:1196 Home Again Michael Kiwanuka 7
1195 Als Het Golft De Dijk 5
1194 Golden Years David Bowie 8
1193 Harvest Moon Neil Young 8,5
1192 Always On My Mind Willie Nelson 5,5
1191 Anne Herman van Veen 4
1190 Everybody's Changing Keane 4
1189 Run To You Bryan Adams 5
1188 My Sweet Lord George Harrison 5,5
1187 Dear Mr President P!nk 3,5
1186 Storm And Thunder Earth & Fire 6
1185 Walking In Memphis Marc Cohn 6,5
1184 Let Love Rule Lenny Kravitz 8
Die ken je sowieso allemaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:58 schreef MTheBassman het volgende:
1196 Home Again Michael Kiwanuka
1195 Als Het Golft De Dijk
1194 Golden Years David Bowie
1193 Harvest Moon Neil Young
1192 Always On My Mind Willie Nelson
1191 Anne Herman van Veen
1190 Everybody's Changing Keane
1189 Run To You Bryan Adams
1188 My Sweet Lord George Harrison
1187 Dear Mr President P!nk![]()
1186 Storm And Thunder Earth & Fire![]()
![]()
1185 Walking In Memphis Marc Cohn
1184 Let Love Rule Lenny Kravitz
Ik heb ook een zwak voor I Am Easy To Find, de track.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Not in Kansas en Rylan van t nieuwste album zijn ook heerlijk.
I Am Easy to Find, hands down.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Not in Kansas en Rylan van t nieuwste album zijn ook heerlijk.
Het is natuurlijk totaal niet werkbaar, maar eigenlijk zou je een reservestem op moeten kunnen, dat wanneer een nummer het niet red de stem wel naar een ander nummer van de artiest gaatquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja, in aanloop naar de Top 2000 hadden we het ook over Alt-J. Ook geen idee welk nummer daarvan in de lijst zou moeten, terwijl ze er zeker in horen.
Alt-J zal ik altijd blijven associeren met dit filmpje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja, in aanloop naar de Top 2000 hadden we het ook over Alt-J. Ook geen idee welk nummer daarvan in de lijst zou moeten, terwijl ze er zeker in horen.
Young & Youngerquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Neil Young en dan meteen erachteraan zijn grote vriend Willie Nelson
Onironisch wel een jam.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:00 schreef jrwl het volgende:
1187 Dear Mr President P!nk
..... ik las Mr President - Coco jambo
Ai ai ai ai Coco Jambooooo
Geen duimpje voor {Pink?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
Laatste drie platen maken een hoop goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |