quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Oei oei, Dit is al een mismatch
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Oei oei, Dit is al een mismatch
Zo experimenteel was ik een paar jaar geleden nou ook weer nietquote:
Nederland.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat The National er niet in eigenlijk?
Super meenstriem tegenwoordig hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo experimenteel was ik een paar jaar geleden nou ook weer niet
Je was dus niet echt in a rush om fan van ze te worden hahaha.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik begin Rush eigenlijk steeds meer te waarderen
Op gitaar was het ook geen lieverdje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel 1 van de moeilijkste nummers op drums.
Als we volgend jaar even en masse op Fake Empire stemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Fake Empire hoort er echt wel in bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Waar zou je op stemmen van ze? Of heb je gestemd? Ik zou Mistaken For Strangers doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Dat wordt ook zeker tijd. Misschien wordt er te gespreid gestemd?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Omdat ze er bij Radio 2 geen reet van begrijpen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
omdat we al genoeg bagger erin hebben staan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Te traag wmb. Mist de energie die ze over kunne brengen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als we volgend jaar even en masse op Fake Empire stemmen.
Onthou even dat drie mensen dit spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |