Dit nummer kwam uit een maand of wat nadat mijn vader was overleden, dat was wel vrij kutquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Stiekem haat ik dit omdat ik daddy issues heb zelf![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Stiekem haat ik dit omdat ik daddy issues heb zelf![]()
Dat Ringtone liedje was toch ook van hem?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hij begon als Nederlandstalige soulzanger. Dat was nog matiger
Ja, dit eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Je moet wel een enorm saaie theemuts zijn als je hierop stempt zeg. Wat een tyfusmuziek.
Ai dat is wel kut jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit nummer kwam uit een maand of wat nadat mijn vader was overleden, dat was wel vrij kut
Aan de andere kant, Alain heeft ook het Vakkenvullerlied van Simon geproduceerdquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:46 schreef Isorden het volgende:
Je talent verspillen door deze ooraids te produceren
Maar vermoed dat ik het anders alsnog niet veel aan had gevonden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit nummer kwam uit een maand of wat nadat mijn vader was overleden, dat was wel vrij kut
Hemeltergend slecht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Je moet wel een enorm saaie theemuts zijn als je hierop stempt zeg. Wat een tyfusmuziek.
Bijna, er rusht nog een nummer tussen.quote:
Die was nog wel soort van geinig op zich.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Alain heeft ook het Vakkenvullerlied van Simon geproduceerd
Vak voor de melk, vak voor de kaasquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Je bedoelt Bo-Rush?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:49 schreef jrwl het volgende:
Alain Clarke is eigenlijk een mislukte versie van Boris toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |