Oh nee, dat ben ik verder wel met je eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hier hijgt hij gelukkig niet zo. Maar het is nog geen Arcade Fire ofzo. Best prima, maar het bijzondere ontgaat mij.
Ja en hij zit op zijn plek in het verpleeghuis. Hij komt niet meer naar huis. Gelukkig hebben we ook wel mooie momenten gehad hoor, goed om weer op te laden. Dat heb je ook nodig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh wauw, dat klinkt zeker als een heftig jaar. Fijn dat het nu wel stabiel is.
Mooi he hoe die kids groot worden
Haha, dat zit bij haar wel goed, maar hoop niet dat zij er net zo over denkt als jijquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja moet ze wel een beetje van muziek houden hoor...
Gewoon een saaie kustplaat.quote:
Hiervan ja?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
Soms kippenvel, maar bovenal érg lekker.
hoezo?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Haha, dat zit bij haar wel goed, maar hoop niet dat zij er net zo over denkt als jij
Sorry Stijn, ik voel 'm hier niet bij. En ik heb echt wat geprobeerd van deze jongens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
Soms kippenvel, maar bovenal érg lekker.
Morgen Thinking Of A Place, dan pas echt.quote:
Overigens koppel ik sommige muziek gewoon aan bepaalde dingen. Zo gaat dat.quote:
Kan gebeuren, makker. Ik drink inmiddels een biertje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sorry Stijn, ik voel 'm hier niet bij. En ik heb echt wat geprobeerd van deze jongens.
Ook mooi.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:37 schreef peaceman het volgende:
Hier had ook All is vanity kunnen staan.
Ik vind het prima klinken, maar ook niet meer dan dat. Qua gevoel doet het me niks,.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen Thinking Of A Place, dan pas echt.
Beter dan BSEquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hierna komen er achter elkaar twee nummers waar je spontaan vogelgriep van krijgt.
Ik ontdek 'm nuquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
Oeh deze heb ik vorig jaar dankzij de top2000 ontdekt
Voor een nummer als Thinking Of A Place of Telegraph Road doe ik het. Meer dan 10 minuten weggezogen worden van andere gedachten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het prima klinken, maar ook niet meer dan dat. Qua gevoel doet het me niks,.
Blijft mooi al die verschillen
Dank opaquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:38 schreef Fred_B het volgende:
Deze haalde de Top 40 net niet, waardoor het destijds veel moeite kostte om hem op een cassettebandje te krijgen. Even wat nutteloze info tussendoor.
Wel heel veel airplay op MTV weet ik nog.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:38 schreef Fred_B het volgende:
Deze haalde de Top 40 net niet, waardoor het destijds veel moeite kostte om hem op een cassettebandje te krijgen. Even wat nutteloze info tussendoor.
Ik vind het leuk info hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:38 schreef Fred_B het volgende:
ok boomerquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:38 schreef Fred_B het volgende:
In beide gevallen wordt er gewoon geruimd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |