quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:13 schreef De_Kraam het volgende:
Haags weer door het slotje gepost.
Erg jammer.
En plek 3 ranking is ook heel ziek. Ben je nu fan geworden? Maakt hij kans tegen mvg?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar was het vervelend. Dit jaar heeft hij echt een paar geweldige, performances neergezet. GSoD-finale is mijn favoriet; ergens in juni bakte hij er tegen Durrant ook geen kut van (0-3 achter) om alsnog met 6-3 te winnen met een 9-darter. Dan ben ik de beroerdste niet om af en toe een oogje dicht te knijpen.
Nee maar de voor- en nabeschouwingen van het biatlon pak ik graag mee als er tijd isquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk jij naar schansspringpraatprogramma's? #dtv
Ieder zijn plezierquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee maar de voor- en nabeschouwingen van het biatlon pak ik graag mee als er tijd is
Lekker manquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:43 schreef RensAjacied het volgende:
Dont take me home aids
@:caland zingt dit mee
Ja, en?quote:
Op de GSoD rekende Price in de semi af met zijn MvG-trauma; de PC Finals-finale was ontzettend close. Waarom niet, zou ik zeggen. Fan is een groot woord, maar mijn sympathie heeft het wel enigszins. Uitdagers hebben we nodig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En plek 3 ranking is ook heel ziek. Ben je nu fan geworden? Maakt hij kans tegen mvg?
biatlon is geen sportquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee maar de voor- en nabeschouwingen van het biatlon pak ik graag mee als er tijd is
tegen het bordquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:45 schreef wdn het volgende:
Henderson wint dit als hij zijn gewicht er eens tegenaan gooit
Op de middelbare school waren en gasten die hele shows uit hun hoofd aan het opratelen waren.quote:
Hans teeuwen was leuk bij zijn oude shows daarna al jaaaaaaaren niet meer. Kan ook meespelen dat ik op de middelbare school andere humor had.quote:
Mja je bent duidelijk gegroeidquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hans teeuwen was leuk bij zijn oude shows daarna al jaaaaaaaren niet meer. Kan ook meespelen dat ik op de middelbare school andere humor had.
OK Yannickquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:48 schreef Poefbank het volgende:
Alleen klootzakken zoals Price hebben dat soort mazzel dat iemand die pijlen mist
MADquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:48 schreef Poefbank het volgende:
Alleen klootzakken zoals Price hebben dat soort mazzel dat iemand die pijlen mist
Garnalenkrokettenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:48 schreef Coco. het volgende:
Ach, er wacht een lading garnalenkroketten op Hendo.
Kon ooit wel lachen om dat roerbakei liedje, maar dat is ook het enige.quote:
je bedoelt irritante klootzak Price?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Price allebei zijn armen breekt
Leuke bonusvraagquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat Price het gemiddelde van De Zwaan voorblijven?
Tsjechiëfaal.quote:
GARY GARY GARY GARY ANDERSONquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:52 schreef RensAjacied het volgende:
Aspinall is een zeer fijne darter
Anderson een absolute legende
Moeilijk wie ik ga supporten.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:51 schreef de_boswachter het volgende:
Hendo in hand hoesten en straks Price ziek maken
Gerriequote:Op vrijdag 27 december 2019 20:52 schreef RensAjacied het volgende:
Anderson laatste wk? Ik ben voor de vliegende schotquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:52 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon hopen op een schroeipot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga niet darts kijken, het is sauna vrijdag en daarna Pauw kijken.quote:
Eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon hopen op een schroeipot.
En een negendarter.
quote:
Hij beweegt ook veel te veel voor iedere worp.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou dit was niet best van Hendo.
Gefeliciteerd met je maat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
De Zwaan het beste gemiddelde deze ronde, hoeree.
Het bad van DRT is warmer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga niet darts kijken, het is sauna vrijdag
Bij meer weerstand gaat hij nog beter gooien, gok ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeer indrukwekkende Price eerste 2 en halve set. Daarna wat minder maar biedt potentie voor krakers in volgende rondes
Sjek is een rare man, ja. Soms een lieve man, ook eens een ongenuanceerde dolksteek.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je maat.
Had je mijn dm gelezen? Gekke reactie van Sjek he
Schindler, wejeldgozer was dat voor die mensies.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kent Schindler's List toch wel?
Gezichtsmaskertje?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga niet darts kijken, het is sauna vrijdag en daarna Pauw kijken.
Wright zou een probleem kunnen hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
Gary Anderson v Nathan Aspinall
Michael van Gerwen v Stephen Bunting
Zaterdag 28 december 13:30
Steve Beaton v Darius Labanauskas
Kim Huybrechts v Luke Humphries
Dimitri Van den Bergh v Adrian Lewis
Zaterdag 28 december 20:00
Peter Wright v Jeffrey de Zwaan
Glen Durrant v Chris Dobey
Gerwyn Price v Simon Whitlock
#moddervetwordenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb als eerbetoon aan Hendo twee kroketten in de oven
#walgelijkdik
Hendo doet niet aan ovensnacks. Alles in frituur.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:59 schreef Caland het volgende:
#walgelijkdik
De lat niet te hoog leggen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
15 kg afvallen, niet meer roken, stoppen met drinken, geen drugs meer gebruiken
Circus Edersonquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:01 schreef JanCees het volgende:
https://streamvi.com/watch.php?video=1577476590
Is dit jouw spreadsheet ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
1. Michael van Gerwen v 17. Stephen Bunting
25. Steve Beaton v Darius Labanauskas
29. Dimitri Van den Bergh v 13. Adrian Lewis
5. Gary Anderson v 12. Nathan Aspinall
7. Peter Wright v 23. Jeffrey de Zwaan
3. Gerwyn Price v 14. Simon Whitlock
27. Glen Durrant v 22. Chris Dobey
In de oven. Gadverdamme. Frituren zul je lulquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:59 schreef Caland het volgende:
#walgelijkdik
Toch prachtig om Zwaan bovenaan dit lijstje te zienquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
1. Michael van Gerwen v 17. Stephen Bunting
25. Steve Beaton v Darius Labanauskas
29. Dimitri Van den Bergh v 13. Adrian Lewis
5. Gary Anderson v 12. Nathan Aspinall
7. Peter Wright v 23. Jeffrey de Zwaan
3. Gerwyn Price v 14. Simon Whitlock
27. Glen Durrant v 22. Chris Dobey
Ik hou het zelf bij, ja.quote:
Geen frikandel voor noodgevallen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb geen zelfcontrole, dus ook geen vreten in huisBehalve fruit.
zelfs geen frikadellen? Tssskquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ohja ik heb nog een fruitsalade in de koelkast staan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Slecht te zijn. Al is die keep sowieso een tikkie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:01 schreef JanCees het volgende:
https://streamvi.com/watch.php?video=1577476590
De oven is voor andere dingenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:59 schreef Caland het volgende:
#walgelijkdik
Stoppen met drinken, meer fruit eten, dagelijks een wandeling maken.quote:
Laatst al hele doos opquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geen frikandel voor noodgevallen?
quote:
twitter:MarcelMaijer twitterde op woensdag 25-12-2019 om 18:00:52Na 22 jaar afscheid genomen als vaste medewerker van RTL. Redactie wil wat anders dan ik, om een lang verhaal kort te maken. Ik dank de RTL voor het vertrouwen in die 22 jaar. Met name dank aan de vorige presentatoren @KoertWesterman en @SimonZijlemans reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:MarcelMaijer twitterde op woensdag 25-12-2019 om 18:00:52Na 22 jaar afscheid genomen als vaste medewerker van RTL. Redactie wil wat anders dan ik, om een lang verhaal kort te maken. Ik dank de RTL voor het vertrouwen in die 22 jaar. Met name dank aan de vorige presentatoren @:KoertWesterman en @:SimonZijlemans reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:04 schreef Coco. het volgende:
Ik heb met Kerst voor het eerst sodastream water gedronken.
Dat is niet iets om grappen over te maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Lekker man, wandelen. Doe dat ook regelmatig. Morgen weer op de Doubletstraat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stoppen met drinken, meer fruit eten, dagelijks een wandeling maken.
Hier trap ik niet in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:MarcelMaijer twitterde op woensdag 25-12-2019 om 18:00:52Na 22 jaar afscheid genomen als vaste medewerker van RTL. Redactie wil wat anders dan ik, om een lang verhaal kort te maken. Ik dank de RTL voor het vertrouwen in die 22 jaar. Met name dank aan de vorige presentatoren @:KoertWesterman en @:SimonZijlemans reageer retweet
Godverdomme. Ik had bijna de vlag uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:04 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is niet iets om grappen over te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt bijna nooit zin fruit. Alleen bananen, druiven en kersen zijn chill.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stoppen met drinken, meer fruit eten, dagelijks een wandeling maken.
Oja, stoppen met fappen is ook een voornemen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lekker man, wandelen. Doe dat ook regelmatig. Morgen weer op de Doubletstraat.
Doe mij toch maar gewoon het vulkaanstraatjequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lekker man, wandelen. Doe dat ook regelmatig. Morgen weer op de Doubletstraat.
Dit lijkt wel heel sterk op dat Willem Vissers verhaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:04 schreef Zipportal het volgende:
Kiwi'squote:Op vrijdag 27 december 2019 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb echt bijna nooit zin fruit. Alleen bananen, druiven en kersen zijn chill.
Altijd leuk om te testen toch.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks maar eens aan de goulashkroketten. Weet ook niet waarom ik die gekocht heb eigenlijk.
#nofapquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, stoppen met fappen is ook een voornemen.
Dat zijn mijn favoriete kroketten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks maar eens aan de goulashkroketten. Weet ook niet waarom ik die gekocht heb eigenlijk.
Ik eet wel eens een periode fruit, maar dan wordt het zomer en kruipen de fruitvliegjes uit de bananen en denk ik: fuck dit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb echt bijna nooit zin fruit. Alleen bananen, druiven en kersen zijn chill.
gauw naar redditquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan leg je de bananen in de koeling?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik eet wel eens een periode fruit, maar dan wordt het zomer en kruipen de fruitvliegjes uit de bananen en denk ik: fuck dit.
Eet een kiwi dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is ook weer zo. Misschien valt het wel meequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd leuk om te testen toch.
Goed verhaal. Die blijven ook wel bevroren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ook nog kroketten in de vriezer.
Waarom zou je dat nou weer voornemen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
5 minuten durende walk-on genot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nu aan het doen. Met schil natuurlijk.
In plaats van fappen een lekker wijf doen lijkt me een prima voornemenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nou weer voornemen?
Je weet dat de schil vol met stront zit he.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nu aan het doen. Met schil natuurlijk.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zou ik heroverwegen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ik het vaak doe uit verveling. En omdat verandering goed is voor de mens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nou weer voornemen?
Geweldige vrouwquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jennifer wenst je veel succes!
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goed verhaal. Die blijven ook wel bevroren.
Is gezond.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je weet dat de schil vol met stront zit he.
Maar dat kan helemaal niet joh.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In plaats van fappen een lekker wijf doen lijkt me een prima voornemen
Bohhquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind kalfs juist heerlijk vooral die van Van Dobbenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef Caland het volgende:
Overigens heb ik per ongeluk de verkeerde kroketten gepakt (kalfs)
Die zijn ook wel chill ja. Alleen soms naar voor je tongquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik eet wel eens een periode fruit, maar dan wordt het zomer en kruipen de fruitvliegjes uit de bananen en denk ik: fuck dit.
Wij niet inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat kan helemaal niet joh.
Wat ga je doen ter vervanging?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ik het vaak doe uit verveling. En omdat verandering goed is voor de mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Nee optyvenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind kalfs juist heerlijk vooral die van Van Dobben
Dit ja! Kalfskrokettenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind kalfs juist heerlijk vooral die van Van Dobben
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ga je doen ter vervanging?Niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ga je doen ter vervanging?BekkenstootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Nee. Ik heb maandag een like gekregen van Zijtgodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet wel bij je principes blijven hè.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ik heb maandag een like gekregen van Zijtgod.
Kan met schil. En al.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:11 schreef Monolith het volgende:
[kiwi's]
Alleen zo onhandig om te eten.
Waaromquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ik heb maandag een like gekregen van Zijtgod.
Allemaal even stemmenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Wie support jij
• Fijne darter Aspinall
• Legend Anderson
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oh, ik tweette gewoon iets algemeens dat Jizzy v De Zwaan fijn was.quote:
MVG ook.quote:
Ik vind het ook erg lastig. Ik neig naar The Aspquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga niet kiezen tussen deze twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |