Kijk jij naar schansspringpraatprogramma's? #dtvquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Dit verklaart wel het één en ander. Voetbalpraatprogramma's![]()
Lijkt me ook wel op zich ja. Wie weet zien topdarters er over 20 jaar wel allemaal zo uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat zijn wat gezondere lichaam een potentieel voordeel is ten opzichte van al die hijgende en puffende vetkleppen.
wtfquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn deze wel droog? #dtv
[ afbeelding ]
Sport voor het plebs, staat toch behoorlijk in de schaduw van het verfijnde en elitaire pijltjesgooien.quote:
Loterijenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb net een oudejaarslot gekocht boys
Ja die aanvallen had ik ook, zelfde zomer. Zou het geheerst hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nouja ik ben in de zomer van 2018 ongeveer 20x in het ziekenhuis geweest voor mijn evenwicht
Wel ziek want ik was uit het niets ineens duizelig. Duurt psychisch ook wel een tijd voordat je je eigen lichaam weer gaat vertrouwen.
Op RTL 5 Hans Teeuwen.quote:
Vorig jaar was het vervelend. Dit jaar heeft hij echt een paar geweldige, performances neergezet. GSoD-finale is mijn favoriet; ergens in juni bakte hij er tegen Durrant ook geen kut van (0-3 achter) om alsnog met 6-3 te winnen met een 9-darter. Dan ben ik de beroerdste niet om af en toe een oogje dicht te knijpen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ken Price vooral door zijn manier van juichen en af en toe beastmode op het podium maar nu komt hij wel héél constant.
Hopelijk een halve, maak je meer kans.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eindcijfer?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is het NK, niet het FK.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat ze die onzin voortaan op Omrop Fryslan uitzenden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |