Ugh.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had een virus in mijn evenwichtsorgaan. Gelukkig weer genezen
Je bent nu voor PSV?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had een virus in mijn evenwichtsorgaan. Gelukkig weer genezen
Ze kunnen niet eens zeker vaststellen wat het precies was maar op de MRI scan was een beschadiging te zien tussen oor en hersenpannetje rond evenwichtsorgaan.quote:
Wie is Zijlemans en waar moet ik die van kennen? Toch het gros van de sessies gekeken en ik heb hem niet eerder gezien.quote:
Hij had altijd van die leuke rubrieken bij Voetbal Inside.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie is Zijlemans en waar moet ik die van kennen? Toch het gros van de sessies gekeken en ik heb hem niet eerder gezien.
Dat is kut.... had een kameraad van me ook ooit. Die kroop over de vloer alsof hij twee kratten op had.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Evenwichtsorgaantje kapot niks mis mee ouwe reus
Heb je hulp nodig? Nederland:quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BARNEY doet een 113 genot
Ik vind hem te popie doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had altijd van die leuke rubrieken bij Voetbal Inside.
Mijn tante uit Frankrijk had ook zoiets, maar die is al boven de 70.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens zeker vaststellen wat het precies was maar op de MRI scan was een beschadiging te zien tussen oor en hersenpannetje rond evenwichtsorgaan.
Ken je het Zeilmeisje? Dit is de Zijlemans.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie is Zijlemans en waar moet ik die van kennen? Toch het gros van de sessies gekeken en ik heb hem niet eerder gezien.
Ben ook bijna een jaar geheelonthouder geweestquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is kut.... had een kameraad van me ook ooit. Die kroop over de vloer alsof hij twee kratten op had.
Bekend van VTBLquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hatseflats, komt die trein.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig? Nederland:
0900 0113
113 Zelfmoordpreventie
Openingstijden: 24 uur, 7 dagen per week
Talen: Nederlands
Website: https://www.113.nl
Dat is gewoon ghbquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is kut.... had een kameraad van me ook ooit. Die kroop over de vloer alsof hij twee kratten op had.
Doet tegenwoordig de Europa League (met nog een presentatorquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kreeg jij wel een MRI? Ik werd afgescheept met "is je evenwichtsorgaan" toen ik plots niet meer kon lopenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens zeker vaststellen wat het precies was maar op de MRI scan was een beschadiging te zien tussen oor en hersenpannetje rond evenwichtsorgaan.
Ziek zijn is kutquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben ook bijna een jaar geheelonthouder geweest
SPOILER: niet klikken!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef JanCees het volgende:
toch gekliktSPOILER: niet klikken!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spijt vanWhat can change the nature of a man?
Als je tijd hebt, moet je even de GSoD-finale terugkijken. Wright werd volledig van het bord geveegd.quote:
Gaat wel weer soepelquote:
met vriendelijke groeten,quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo dan he
Hier wint MvG niet van hoor
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had altijd van die leuke rubrieken bij Voetbal Inside.
Dit verklaart wel het één en ander. Voetbalpraatprogramma'squote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef JanCees het volgende:
O ja dat programma bestond ook nog.SPOILER: niet klikken!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Arme vriendin van Gerwin vanavondquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
die Price kookt echt over van de adrenaline man. Niet gezond
Nouja ik ben in de zomer van 2018 ongeveer 20x in het ziekenhuis geweest voor mijn evenwichtquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kreeg jij wel een MRI? Ik werd afgescheept met "is je evenwichtsorgaan" toen ik plots niet meer kon lopen
Wel beroerte-check gehad.
Zijn deze wel droog? #dtvquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haar nagels zijn nog niet droog
Ik heb juist het idee dat zijn wat gezondere lichaam een potentieel voordeel is ten opzichte van al die hijgende en puffende vetkleppen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
die Price kookt echt over van de adrenaline man. Niet gezond
VIESRANZIGquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn deze wel droog? #dtv
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moeder was ook niet droogquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haar nagels zijn nog niet droog
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Arme vriendin van Gerwin vanavondRIP
[ afbeelding ]
TR gemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken Price vooral door zijn manier van juichen en af en toe beastmode op het podium maar nu komt hij wel héél constant.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je tijd hebt, moet je even de GSoD-finale terugkijken. Wright werd volledig van het bord geveegd.
Kijk jij naar schansspringpraatprogramma's? #dtvquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Dit verklaart wel het één en ander. Voetbalpraatprogramma's![]()
Lijkt me ook wel op zich ja. Wie weet zien topdarters er over 20 jaar wel allemaal zo uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat zijn wat gezondere lichaam een potentieel voordeel is ten opzichte van al die hijgende en puffende vetkleppen.
wtfquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sport voor het plebs, staat toch behoorlijk in de schaduw van het verfijnde en elitaire pijltjesgooien.quote:
Loterijenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb net een oudejaarslot gekocht boys
Ja die aanvallen had ik ook, zelfde zomer. Zou het geheerst hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nouja ik ben in de zomer van 2018 ongeveer 20x in het ziekenhuis geweest voor mijn evenwicht
Wel ziek want ik was uit het niets ineens duizelig. Duurt psychisch ook wel een tijd voordat je je eigen lichaam weer gaat vertrouwen.
Op RTL 5 Hans Teeuwen.quote:
Vorig jaar was het vervelend. Dit jaar heeft hij echt een paar geweldige, performances neergezet. GSoD-finale is mijn favoriet; ergens in juni bakte hij er tegen Durrant ook geen kut van (0-3 achter) om alsnog met 6-3 te winnen met een 9-darter. Dan ben ik de beroerdste niet om af en toe een oogje dicht te knijpen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ken Price vooral door zijn manier van juichen en af en toe beastmode op het podium maar nu komt hij wel héél constant.
Hopelijk een halve, maak je meer kans.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eindcijfer?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is het NK, niet het FK.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat ze die onzin voortaan op Omrop Fryslan uitzenden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |