Op de middelbare school waren en gasten die hele shows uit hun hoofd aan het opratelen waren.quote:
Hans teeuwen was leuk bij zijn oude shows daarna al jaaaaaaaren niet meer. Kan ook meespelen dat ik op de middelbare school andere humor had.quote:
Mja je bent duidelijk gegroeidquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hans teeuwen was leuk bij zijn oude shows daarna al jaaaaaaaren niet meer. Kan ook meespelen dat ik op de middelbare school andere humor had.
OK Yannickquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:48 schreef Poefbank het volgende:
Alleen klootzakken zoals Price hebben dat soort mazzel dat iemand die pijlen mist
MADquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:48 schreef Poefbank het volgende:
Alleen klootzakken zoals Price hebben dat soort mazzel dat iemand die pijlen mist
Garnalenkrokettenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:48 schreef Coco. het volgende:
Ach, er wacht een lading garnalenkroketten op Hendo.
Kon ooit wel lachen om dat roerbakei liedje, maar dat is ook het enige.quote:
je bedoelt irritante klootzak Price?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Price allebei zijn armen breekt
Leuke bonusvraagquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat Price het gemiddelde van De Zwaan voorblijven?
Tsjechiëfaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |