SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Suzanne?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:14 schreef Tris het volgende:
Mijn dochters hebben hun tweede naam te danken aan muziek van deze man.
XXX Anne, nou dat schept verwachtingenquote:
Oh, geen 'kwak' dusquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
XXX Anne, nou dat schept verwachtingen
Allemachtigquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar ging m'n koffiequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdomme.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt voor deze troep, boeren.
FEEST!quote:
Nog niet maar de cowboyhoedjes zijn uitgedeeld.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
Zijn ze aan het linedancen in het café?
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Staat Cotton Eye Joe er eigenlijk in?
A Go Go, want met Kate Pierson van de B52's...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
Hm Top 2000 door luisteren of Top 2000 a gogo dadelijk, lastig.
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, nooit gestaan ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit uur is veel te lekker, ik kijk a go go wel terug.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
A Go Go, want met Kate Pierson van de B52's...
Daarna heeft hij geen nieuw werk meer gemaakt...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Chiappucci het volgende:
Bijzonder dat John Denver sinds 1999 altijd met dezelfde 6 nummers in de lijst heeft gestaan.
Nooit een uitvaller gehad? Dat is wel knap ja, denk niet dat een andere artiest dat ook kan zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Chiappucci het volgende:
Bijzonder dat John Denver sinds 1999 altijd met dezelfde 6 nummers in de lijst heeft gestaan.
quote:
Volgend jaar maar eens op stemmenquote:
Ultravox, maar dan met maar twee nummers.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit een uitvaller gehad? Dat is wel knap ja, denk niet dat een andere artiest dat ook kan zeggen.
Queen geloof ik ook niet...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit een uitvaller gehad? Dat is wel knap ja, denk niet dat een andere artiest dat ook kan zeggen.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
Daar gaan we. Iets meer dan 2 minuten genot.
Nee...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:22 schreef Zorro het volgende:
Violen! banjo's!
Nu ik dat zeg, staat The Devil Went Down To Georgia nog ergens?
Blijft mooiquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:22 schreef Isorden het volgende:
Dit is ook niet kapot gespeeld op elke stationspiano hoor
Alleen Leaving On A Jet Plane in 2000, komend van positie 737. Maar dat was sowieso een rare editie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit is de extended versie van de Rabobank reclamequote:
* Zorro noteert meequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee...
* Isorden maakt notitie voor volgend jaar
Ja, maar met minimaal 6 liedjes en dan alle jaren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ultravox, maar dan met maar twee nummers.
Al minstens 2 stemmen, die staat er alvast in volgend jaarquote:
Echte feel good movie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wel een geinige film trouwens!
Niet altijd. Leaving On A Jetplane ontbrak in 2000.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Chiappucci het volgende:
Ik bedoel dat die nummers ook elke editie erin hebben gestaan. Dat is bij Queen zeker niet het geval.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Queen geloof ik ook niet...
Ja, zag het inderdaad. Maar moet wel een fout zijn geweest als je de andere noteringen ziet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet altijd. Leaving On A Jetplane ontbrak in 2000.
Zitten wel wat fijnere nummers op die soundtrack jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eigenlijk een heel zenuwachtig gepingel dit.
Die had je eerder ook al toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Kyran het volgende:
@:Dagoduck
Daar gaan we dan.
[ afbeelding ][/url]
Nee die staat er niet in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Bugno3 het volgende:
Niet de beste Hollies (die was eerder vandaag)
Proost.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Kyran het volgende:
@:Dagoduck
Daar gaan we dan.
[ afbeelding ][/url]
de piano versie van 'la valse d'amelie' vind ik mooierquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zitten wel wat fijnere nummers op die soundtrack ja
Ik ben geen ouwe lul en ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Zorro het volgende:
Noem me maar een ouwe lul (nee doe maar niet eigenlijk) maar dit is toch veel beter dan die meuk van tegenwoordig zoals Diggy Dex en weet ik wat allemaal.
Nee, ik vind Diggy Dex duidelijk beter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Zorro het volgende:
Noem me maar een ouwe lul (nee doe maar niet eigenlijk) maar dit is toch veel beter dan die meuk van tegenwoordig zoals Diggy Dex en weet ik wat allemaal.
Ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef Tris het volgende:
De nummers worden wel steeds beter toch?
Niet dat je alles maar moet mooi vinden, maar zo top2000-waardig.
Echt genieten dit.
The Air That I Breathe? Of Bus Stop?quote:
Ah oké! Bij Queen is het namelijk zo dat alle nummers die ze ooit hebben gehad in de huidige Top 2000 staanquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:24 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die nummers ook elke editie erin hebben gestaan. Dat is bij Queen zeker niet het geval.
Hoezo staan Disturbed en Normaal dan zo hoog?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef Tris het volgende:
De nummers worden wel steeds beter toch?
Niet dat je alles maar moet mooi vinden, maar zo top2000-waardig.
Echt genieten dit.
Dank u.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vertrouw in dezen op jouw expertise.
Hier nog een, ben ook pas 29...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben geen ouwe lul en ik ben het met je eens
Zeker waar zegt een 26 jarigequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Zorro het volgende:
The day that billy .. enzquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
The Air That I Breathe? Of Bus Stop?
Ik vind eerlijk gezegd het duet van Diggy Dex met Stef Bos best leukquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Zorro het volgende:
O die. Ja die is ookquote:
Dtrh sowiesoquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Weten jullie al of het dit jaar BKS, DTRH of Lowlands of een combinatie wordt?
Alleen DTRH voor mij. We gaan eind mei ook naar New York.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het wordt Spanje komend jaar...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan gaat de installatie hier voor de eerste keer naar maximaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Isorden het volgende:
Zometeen gewoon een dubbele portie Marvin Gaye
Ook voor mij onbegrijpelijk maar er is op gestemd. En dat maakt het uitkijken naar het volgende nummer misschien nog wel intenser.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoezo staan Disturbed en Normaal dan zo hoog?
Ja dat ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt Spanje komend jaar...
Ik wil sowieso Wildeburg weer doen, dus moet even kijken of er nog puf is voor iets anders. Vorig jaar was ik na WB geheel klaar de rest van de zomer.quote:
Holiday in Spain ja?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
...neem ik Spanje als besluit....quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een feit (waar of niet) kun je niet vinden.quote:
Ik kreeg een vibe door...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat ookToevallig vandaag ook naar gekeken. Gran Canaria gaat het wrs worden.
Cambodia denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Kygo Remix hiervan is ook mooi.
Maar dat zeg ik elk jaar geloof ik.
Wildenburg?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso Wildeburg weer doen, dus moet even kijken of er nog puf is voor iets anders. Vorig jaar was ik na WB geheel klaar de rest van de zomer.
Verdorie. Ga ik daar de mist in zeg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een feit (waar of niet) kun je niet vinden.
Dat heb je goed door gekregen dan. Ik heb het daar toch helemaal niet over gehad?quote:
Dat zijn teksten. Wel mee eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]![]()
Kygo moet wel de grootste aids zijn die bestaat in muziekland
Jaja, woordgrappen zijn zo makkelijk nog niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie. Ga ik daar de mist in zeg.
Goeie icm je gebruikersnaamquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef Sfeermaker het volgende:
kaarsjes aan, rozenblaadjes op het bed en batsen voor het vaderland
Nice.quote:
Met zo'n username verwacht ik niet anders.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef Sfeermaker het volgende:
kaarsjes aan, rozenblaadjes op het bed en batsen voor het vaderland
Ik vind stiekem zijn versie van Higher Love best wel fijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Kygo Remix hiervan is ook mooi.
Maar dat zeg ik elk jaar geloof ik.
Hier kun je toch niet stil bij zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Kyran het volgende:
Dit is kort pittig glibber van je stoel muziek?
In zijn reguliere show en vooral in combinatie met Frank vind ik hem vrij vervelend maar hier is ie echt goed te pruimen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
Wouter van der Goes is geen pursenelitie, maar hij doet dit geheel uitstekend.
Nee. dit is sool.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Kyran het volgende:
Eenschquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind stiekem zijn versie van Higher Love best wel fijn
kpk's die in het cafe tegen elkaar staan aan te schurenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Kyran het volgende:
Nee, helemaal niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je goed door gekregen dan. Ik heb het daar toch helemaal niet over gehad?
Omdat ik er zenuwachtig van word jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier kun je toch niet stil bij zitten.
Beste nummer van Kygo vind ik Remind Me To Forget, daar ga ik heel lekker op.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind stiekem zijn versie van Higher Love best wel fijn
Nee, hier moet je op bewegen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier kun je toch niet stil bij zitten.
O.a. Spanje? Welke landen nog meer. Wij gaan trouwens naar Gran Canaria, ligt niet echt in de buurt van Spanje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Maar wij gaan zelf waarschijnlijk ook o.a. naar Spanje...
En deze helemaal.quote:
Wintersport in Oostenrijk en iets richting de USA en de Antillen waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
O.a. Spanje? Welke landen nog meer. Wij gaan trouwens naar Gran Canaria, ligt niet echt in de buurt van Spanje.
Goed geschoven van radio 2quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Marvin Gaye back to back is wel lekker. Goed idee van stemmend Nederland.
Hoit it to the grapevine is dat toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:34 schreef Isorden het volgende:
Oh sweet, de CCR versie breekt de lijst gewoon doormidden
Zo zonde dat ie zo vroeg ons heeft verlaten.quote:
Dat hij zo laag staat vind ik persoonlijk wat minderquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Marvin Gaye back to back is wel lekker. Goed idee van stemmend Nederland.
Nou vind ik CCR geweldig, maar dat is nou net een nummer waarvan ik denk: "Dat was niet nodig geweest"quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:34 schreef Isorden het volgende:
Oh sweet, de CCR versie breekt de lijst gewoon doormidden
Op 1902, dus nee, absoluut nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:35 schreef Bugno3 het volgende:
Staat Curtis Mayfield eigenlijk nog een beetje degelijk geplaatst?
Nee, op 1902.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:35 schreef Bugno3 het volgende:
Avonturen in de avondurenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:35 schreef Sfeermaker het volgende:
so zeg, wat gaan die topics weer snel tijdens de avonduren
Je moet gewoon geen andere bezigheden hebben, dan kan het makkelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:35 schreef Sfeermaker het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wintersport in Oostenrijk en iets richting de USA en de Antillen waarschijnlijk...
1902quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:35 schreef Bugno3 het volgende:
We zijn nog niet eens opgewarmd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:35 schreef Sfeermaker het volgende:
op 1902 met move on upquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:35 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:36 schreef Zorro het volgende:
Jamaar ik moet dadelijk ook nog het dartsen kijken.
Sorry.quote:
Had het niet willen missen.quote:
Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ik vermoed dat het niet on the moon is?quote:
Op je muilquote:
Feitelijk juist.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zeg het nog een keer: Sting heeft gewoon een hartstikke goeie stem.
Gaat Annabel meequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef Zorro het volgende:
Graag een kaartje van 5 gulden voor de film van vanavond
Nee, om de hoek.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ik vermoed dat het niet on the moon is?
Ik waardeer zelfs zijn omamuziek solo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
Geen idee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
Nee dat was Annemariequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gaat Annabel mee
(of zit ik nu helemaal mis?
Wordt niks zonder haar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gaat Annabel mee
Als ze het even aan haar moeder gaat vragenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gaat Annabel mee
Niet het Golden Wokpaleis toevallig?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
Ik reed vandaag in Bovensmilde langs de meest troosteloze All You Can Eat Woktent die ik ooit heb gezien. En dat zegt wat.
Wat ziet dat ding er verschrikkelijk uit idd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
Ik reed vandaag in Bovensmilde langs de meest troosteloze All You Can Eat Woktent die ik ooit heb gezien. En dat zegt wat.
Bovensmilde? Ook een Assenaar?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
Weet niet, zag er uit als een gemiddelde varkensstal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet het Golden Wokpaleis toevallig?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet het Golden Wokpaleis toevallig?
Drenths in the huis.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef Tris het volgende:
[..]
Wat ziet dat ding er verschrikkelijk uit idd.
Epic.quote:
Pics?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef MTheBassman het volgende:
STEMLIJST GENOT![]()
![]()
![]()
Tijd om iets stuk te slaan
Ik heb familie wonen in Witten. Daar verblijf ik tijdens Blues Grolloo.quote:
Nee, ik zat in een vakantiewoning vlakbij Assen, vandaag de bende ontvlucht om me twee dagen in de Top 2000 onder te dompelen, de rest achtergelaten.quote:
het zal niet mijn basgitaar worden.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, ik zat in een vakantiewoning vlakbij Assen, vandaag de bende ontvlucht om me twee dagen in de Top 2000 onder te dompelen, de rest achtergelaten.
We care a lot! (no pun intended)quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef Isorden het volgende:
Eerste nummer wat ik van FNM leerde kennen was Midlife Crisis....
Ruinerwold schijnt een goede plek te zijn om je af te sluiten van je omgeving.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, ik zat in een vakantiewoning vlakbij Assen, vandaag de bende ontvlucht om me twee dagen in de Top 2000 onder te dompelen, de rest achtergelaten.
"Pics van je basgitaar" klinkt wel weer fout.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het zal niet mijn basgitaar worden.
Dacht even dat dit hem was inderdaad, maar was natuurlijk Midlife Crisis.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef Isorden het volgende:
Eerste nummer wat ik van FNM leerde kennen was Midlife Crisis....
Gok is waar
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ruinerwold schijnt een goede plek te zijn om je af te sluiten van je omgeving.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:43 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Dacht even dat dit hem was inderdaad, maar was natuurlijk Midlife Crisis.
Binnenkort maar eens terug naar Los Santos.
Heel Drenthe lijkt afgesloten van de omgeving.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ruinerwold schijnt een goede plek te zijn om je af te sluiten van je omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |