Zitten wel wat fijnere nummers op die soundtrack jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eigenlijk een heel zenuwachtig gepingel dit.
Die had je eerder ook al toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Kyran het volgende:
@:Dagoduck
Daar gaan we dan.
[ afbeelding ][/url]
Nee die staat er niet in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Bugno3 het volgende:
Niet de beste Hollies (die was eerder vandaag)
Proost.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Kyran het volgende:
@:Dagoduck
Daar gaan we dan.
[ afbeelding ][/url]
de piano versie van 'la valse d'amelie' vind ik mooierquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zitten wel wat fijnere nummers op die soundtrack ja
Ik ben geen ouwe lul en ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Zorro het volgende:
Noem me maar een ouwe lul (nee doe maar niet eigenlijk) maar dit is toch veel beter dan die meuk van tegenwoordig zoals Diggy Dex en weet ik wat allemaal.
Nee, ik vind Diggy Dex duidelijk beter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Zorro het volgende:
Noem me maar een ouwe lul (nee doe maar niet eigenlijk) maar dit is toch veel beter dan die meuk van tegenwoordig zoals Diggy Dex en weet ik wat allemaal.
Ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef Tris het volgende:
De nummers worden wel steeds beter toch?
Niet dat je alles maar moet mooi vinden, maar zo top2000-waardig.
Echt genieten dit.
The Air That I Breathe? Of Bus Stop?quote:
Ah oké! Bij Queen is het namelijk zo dat alle nummers die ze ooit hebben gehad in de huidige Top 2000 staanquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:24 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die nummers ook elke editie erin hebben gestaan. Dat is bij Queen zeker niet het geval.
Hoezo staan Disturbed en Normaal dan zo hoog?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef Tris het volgende:
De nummers worden wel steeds beter toch?
Niet dat je alles maar moet mooi vinden, maar zo top2000-waardig.
Echt genieten dit.
Dank u.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vertrouw in dezen op jouw expertise.
Hier nog een, ben ook pas 29...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben geen ouwe lul en ik ben het met je eens
Zeker waar zegt een 26 jarigequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Zorro het volgende:
The day that billy .. enzquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
The Air That I Breathe? Of Bus Stop?
Ik vind eerlijk gezegd het duet van Diggy Dex met Stef Bos best leukquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Zorro het volgende:
O die. Ja die is ookquote:
Dtrh sowiesoquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Weten jullie al of het dit jaar BKS, DTRH of Lowlands of een combinatie wordt?
Alleen DTRH voor mij. We gaan eind mei ook naar New York.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het wordt Spanje komend jaar...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan gaat de installatie hier voor de eerste keer naar maximaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Isorden het volgende:
Zometeen gewoon een dubbele portie Marvin Gaye
Ook voor mij onbegrijpelijk maar er is op gestemd. En dat maakt het uitkijken naar het volgende nummer misschien nog wel intenser.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoezo staan Disturbed en Normaal dan zo hoog?
Ja dat ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt Spanje komend jaar...
Ik wil sowieso Wildeburg weer doen, dus moet even kijken of er nog puf is voor iets anders. Vorig jaar was ik na WB geheel klaar de rest van de zomer.quote:
Holiday in Spain ja?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
...neem ik Spanje als besluit....quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een feit (waar of niet) kun je niet vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |