quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dobby gaat er zo hard en meedogenloos overheen.
Oh, dan had hij die laatste dubbel waarschijnlijk nog niet meegepakt en zal die 17 na die missers zijn geweestquote:
Krijg je door Hearnquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
Publiek wel irritant. Dobey doet eigenlijk weinig verkeerd dan vind ik uitjouwen enkel omdat je voor de tegenstander bent wel sneu. Kijk zo'n Lewis vroeg er vroeger om met zijn gedrag.
Welke motor. Dobey is subtopquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Dobey gaat nu de buitenboordmotor aanzetten. Slopen dat meisje.
Van Hollywood?quote:
Ik vertrouw het niet.quote:
Als je van smerige goedkope stoephoertjes houdt.quote:
Fitton zou hier geen last van hebben gehad, want hij heeft tieten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
Publiek wel irritant. Dobey doet eigenlijk weinig verkeerd dan vind ik uitjouwen enkel omdat je voor de tegenstander bent wel sneu. Kijk zo'n Lewis vroeg er vroeger om met zijn gedrag.
Dom? Dat is een act. Gewoon HBO gedaan geloof ik en cursusjes journalistiek, niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dikke kont. Dikke tieten. Matig hoofd. Ontzettend dom.
Ik zeg doen.
Hij vindt dit leuk en mooi. Lekker hersendood zuipen, verkleden en boere roepen. Ahoy is nog het ergst.quote:
Het is toch geen foto van je moeder ouwe reus?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je van smerige goedkope stoephoertjes houdt.
Ahoy zitten vrijwel alleen uitkeringsfraudeurs. Maarja past ook wel bij deze kroegsport.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij vindt dit leuk en mooi. Lekker hersendood zuipen, verkleden en boere roepen. Ahoy is nog het ergst.
Swaantjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Einde tijdperk Sherrock
Wie gaan we nu hypen?
slechte muziekquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dan zon beta soyboy vriend man man man.
Gezien het niveau van de gemiddelde startende journalist ben ik totaal niet onder de indruk van dit argument.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dom? Dat is een act. Gewoon HBO gedaan geloof ik en cursusjes journalistiek, niks mis mee.
Labanauskas.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Einde tijdperk Sherrock
Wie gaan we nu hypen?
Dat is dan ook weer zo genot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:10 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Gezien het niveau van de gemiddelde startende journalist ben ik totaal niet onder de indruk van dit argument.
Ijskoud ouwe reus. Die kijkt je balzak eraf.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
Zonder enige emotie ook die sherrock
Ik zag heel behoorlijke stats op de kwallefaaierquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kenners hadden dit allang in de gaten. Maar je bent geen kenner GENOT.
Ga je zo in de kuisheidskooi, sleutel de plomp in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ijskoud ouwe reus. Die kijkt je balzak eraf.
Tag even een stapje terug doen. Even zeggen; Poep jij bent de kenner.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag heel behoorlijke stats op de kwallefaaier
Verder moet je gewoon effe je pilletje nemen pik
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tag even een stapje terug doen. Even zeggen; Poep jij bent de kenner.
Zolang hij mist wel. Simpel he.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:15 schreef Mani89 het volgende:
Dobbie gooit 100 gemiddeld tegen haar 88, dit gaat ze nooit volhouden.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:15 schreef Perrin het volgende:
Iemand moet haar zeggen dat elke beurt eigenlijk een 180 finish is.
Is toch prima joh. Subtoppers kunnen zo alvast wennen genot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef heywoodu het volgende:
Wat, krijgen we weer die contenderaids in de PL?
Naar alle waarschijnlijkheidquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef heywoodu het volgende:
Valt toch wel mee joh.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef T3hTommay het volgende:
Godskolere wat is ze lekker af en toe.
Zou mooi zijn als we een Legends toernooi krijgen met John Lowe, Bob Anderson etc bohhhhquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid
Betekent niet exact hetzelfde systeem natuurlijk
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef heywoodu het volgende:
Vrouw.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
100 gemiddeld gooien en toch verliezen van een meisje
Het enige acceptabele systeem is natuurlijk een systeem waarbij wedstrijden tegen contenders niet meetellen, dat sowieso. Bewuste competitievervalsing is vaak een beetje matig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid
Betekent niet exact hetzelfde systeem natuurlijk
Kan je mooi Reebar en Taylor erbij zettenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we een Legends toernooi krijgen met John Lowe, Bob Anderson etc bohhhh![]()
Mardle is nog steeds heel erg goed. Jammer dat we die niet meer zien, maar Evans lijkt wel zijn zoon. Goede vervangerquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je mooi Reebar en Taylor erbij zetten
Mardle zal ook wel te porren zijn, of Manley in een contenderpot tegen Lewisgenot
Ja leukquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..], heeft Berrie bevestigd in een inmiddels verwijderde tweet, volgen de Ruijter.
Moederkoek van eigen deeg allen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stalen baarmoeder award allen.
Dat is zeker het meest eerlijk jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het enige acceptabele systeem is natuurlijk een systeem waarbij wedstrijden tegen contenders niet meetellen, dat sowieso. Bewuste competitievervalsing is vaak een beetje matig.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:18 schreef Szura het volgende:
Willen jullie ook een potje dubbelen met Sherrock boh boh stukje D16
Ik luister niet eens meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Trieste commentators altijd. Slap gelul
Bij Sky zit ineens Laura Turner weer. Omdat ze ook damesdarts speeltquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Trieste commentators altijd. Slap gelul
Ik ken nog wel een paar F1 commentatoren die er ook heen kunnen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:20 schreef Zipportal het volgende:
RTL is echt een opvangplek voor mongolen.
Maijer trekt het aanquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:20 schreef Zipportal het volgende:
RTL is echt een opvangplek voor mongolen.
Autorijden is geen sport.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een paar F1 commentatoren die er ook heen kunnen.
Iedereen die iets met F1 te maken heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een paar F1 commentatoren die er ook heen kunnen.
Dacht ik bij de vorige wedstrijden ook steeds, maar dan komt ze toch steeds weer sterk terug.quote:
Ze is wel sterk in de cumbek ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dacht ik bij de vorige wedstrijden ook steeds, maar dan komt ze toch steeds weer sterk terug.
En tijdens de wedstrijden kom je hier niet posten. Wat een dagjesact.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dacht ik bij de vorige wedstrijden ook steeds, maar dan komt ze toch steeds weer sterk terug.
@JJNieuwlaatquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef Poepz0r het volgende:
Hoor op Sky dat ze heel het jaar volgeboekt is voor demonstratietoernooien met o.a. MvG etc. EXTRA ZAK CENTEN GENOT.![]()
Nogal iddquote:
Die bedoelen ze niet. Ze bedoelen de demotjes in Engelandquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:JJNieuwlaat
Eind januari is
@:Fsherrock
in Den Bosch, Enschede en Groningen te zien.
Ze speelt daar tegen MVG, RVB en Price
Erbij zijn? Check https://kingsofdarts.nl
Ok 1-0 voor jouquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nouwww dat valt ook wel mee. Tegen.
Boh welke slet is dat?quote:
Sjek deelt uittwitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 17:23:52@vkwillemvissers @Derde_helft @GijsvanOosten @primadeluxe Begrijp eerlijk gezegd niet waarom jij meedeelt dat er na 7 jaar met jou wordt gestopt bij Studio Voetbal. Ooit ben je “gescout” tijdens try-out bij het avondprogramma van het EK 2012 en nu kiest men bij Studio Sport steeds meer voor praktijkmensen. Is niets mis mee toch ? reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denken dat je haar slet mag noemenZe is een meesteres
Willem Vissers die er ook echt over gaat jankenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
Sjek deelt uittwitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 17:23:52@:vkwillemvissers @:Derde_helft @:GijsvanOosten @:primadeluxe Begrijp eerlijk gezegd niet waarom jij meedeelt dat er na 7 jaar met jou wordt gestopt bij Studio Voetbal. Ooit ben je “gescout” tijdens try-out bij het avondprogramma van het EK 2012 en nu kiest men bij Studio Sport steeds meer voor praktijkmensen. Is niets mis mee toch ? reageer retweet
Dan heb je Hachi niet gezien, zit jaren later nog te janken om die film.quote:
Hachi ken ik. Martien Meiland is de GOATquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je Hachi niet gezien, zit jaren later nog te janken om die film.
Terwijl hij Sjek nog een veer in z'n reet geeft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
Sjek deelt uittwitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 17:23:52@:vkwillemvissers @:Derde_helft @:GijsvanOosten @:primadeluxe Begrijp eerlijk gezegd niet waarom jij meedeelt dat er na 7 jaar met jou wordt gestopt bij Studio Voetbal. Ooit ben je “gescout” tijdens try-out bij het avondprogramma van het EK 2012 en nu kiest men bij Studio Sport steeds meer voor praktijkmensen. Is niets mis mee toch ? reageer retweet
Hoeveel inzet ouwe reus?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:30 schreef skysherrif het volgende:
Fallon klaart in de 5e set in haar eentje mijn 100+ finish betje al
Dank
PL niemand die die meuk kijktquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:30 schreef Pino112 het volgende:
Meteen al PL contender is wel weer uitmelkgenot hoor
Maakt zn kaakslag wel sterker. Vissers is een jankbal met hysterisch taalgebruik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Terwijl hij Sjek nog een veer in z'n reet geeft.
20 dat is toch geen gokken man. Kinderbetjes. Doe eens 250 of 500.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
20
Best een goeie om te betten is bijna altijd goed tegen 2.1
Betaald met je uitkeringquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
20 dat is toch geen gokken man. Kinderbetjes. Doe eens 250 of 500.
Oud zeerquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Terwijl hij Sjek nog een veer in z'n reet geeft.
twitter:vkwillemvissers twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 17:31:01@jackvangelder @Derde_helft @GijsvanOosten @primadeluxe Zo is dat Jack, het is helemaal aan de redactie. Ik deel het mee omdat ik daar een keer of 75 heb gezeten. reageer retweet
Dan kijk je puur naar het gemiddelde. Je kan het wel in perspectief zetten toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:30 schreef wimderon het volgende:
90 gemiddeld met zo weinig pijlen op de dubbel is zeker niet het beste wat een vrouw heeft laten zien, kale Niels.
Ik heb 4-2 Dobey btw hgeheheeequote:Op vrijdag 27 december 2019 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu trekt Dobey de partij naar zich toe.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sherrock lijkt wel een moslima met die schoentjes
Huhquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sherrock lijkt wel een moslima met die schoentjes
Let ik niet opquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die platte schoenen die ze aanheeft ouwe reus. Kan toch niet joh.
Dat ze die finishes tot nu toe gooide is uitzonderlijk goed. Maar dat betekent dus wel dat het scorend vrij matig is en bij normaal finishen van Dobey niet eens aan finishen toe zou komen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan kijk je puur naar het gemiddelde. Je kan het wel in perspectief zetten toch?
Gewoon een FAN-TAS-TI-SCHE speler.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:36 schreef Poepz0r het volgende:
DOBEY GRIEBESHOND MET JE GELUKSLOTING.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |