Als je van smerige goedkope stoephoertjes houdt.quote:
Fitton zou hier geen last van hebben gehad, want hij heeft tieten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
Publiek wel irritant. Dobey doet eigenlijk weinig verkeerd dan vind ik uitjouwen enkel omdat je voor de tegenstander bent wel sneu. Kijk zo'n Lewis vroeg er vroeger om met zijn gedrag.
Dom? Dat is een act. Gewoon HBO gedaan geloof ik en cursusjes journalistiek, niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dikke kont. Dikke tieten. Matig hoofd. Ontzettend dom.
Ik zeg doen.
Hij vindt dit leuk en mooi. Lekker hersendood zuipen, verkleden en boere roepen. Ahoy is nog het ergst.quote:
Het is toch geen foto van je moeder ouwe reus?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je van smerige goedkope stoephoertjes houdt.
Ahoy zitten vrijwel alleen uitkeringsfraudeurs. Maarja past ook wel bij deze kroegsport.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij vindt dit leuk en mooi. Lekker hersendood zuipen, verkleden en boere roepen. Ahoy is nog het ergst.
Swaantjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Einde tijdperk Sherrock
Wie gaan we nu hypen?
slechte muziekquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dan zon beta soyboy vriend man man man.
Gezien het niveau van de gemiddelde startende journalist ben ik totaal niet onder de indruk van dit argument.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dom? Dat is een act. Gewoon HBO gedaan geloof ik en cursusjes journalistiek, niks mis mee.
Labanauskas.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Einde tijdperk Sherrock
Wie gaan we nu hypen?
Dat is dan ook weer zo genot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:10 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Gezien het niveau van de gemiddelde startende journalist ben ik totaal niet onder de indruk van dit argument.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |