Het enige acceptabele systeem is natuurlijk een systeem waarbij wedstrijden tegen contenders niet meetellen, dat sowieso. Bewuste competitievervalsing is vaak een beetje matig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid
Betekent niet exact hetzelfde systeem natuurlijk
Kan je mooi Reebar en Taylor erbij zettenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we een Legends toernooi krijgen met John Lowe, Bob Anderson etc bohhhh![]()
Mardle is nog steeds heel erg goed. Jammer dat we die niet meer zien, maar Evans lijkt wel zijn zoon. Goede vervangerquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je mooi Reebar en Taylor erbij zetten
Mardle zal ook wel te porren zijn, of Manley in een contenderpot tegen Lewisgenot
Ja leukquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..], heeft Berrie bevestigd in een inmiddels verwijderde tweet, volgen de Ruijter.
Moederkoek van eigen deeg allen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stalen baarmoeder award allen.
Dat is zeker het meest eerlijk jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het enige acceptabele systeem is natuurlijk een systeem waarbij wedstrijden tegen contenders niet meetellen, dat sowieso. Bewuste competitievervalsing is vaak een beetje matig.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:18 schreef Szura het volgende:
Willen jullie ook een potje dubbelen met Sherrock boh boh stukje D16
Ik luister niet eens meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Trieste commentators altijd. Slap gelul
Bij Sky zit ineens Laura Turner weer. Omdat ze ook damesdarts speeltquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Trieste commentators altijd. Slap gelul
Ik ken nog wel een paar F1 commentatoren die er ook heen kunnen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:20 schreef Zipportal het volgende:
RTL is echt een opvangplek voor mongolen.
Maijer trekt het aanquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:20 schreef Zipportal het volgende:
RTL is echt een opvangplek voor mongolen.
Autorijden is geen sport.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een paar F1 commentatoren die er ook heen kunnen.
Iedereen die iets met F1 te maken heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een paar F1 commentatoren die er ook heen kunnen.
Dacht ik bij de vorige wedstrijden ook steeds, maar dan komt ze toch steeds weer sterk terug.quote:
Ze is wel sterk in de cumbek ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dacht ik bij de vorige wedstrijden ook steeds, maar dan komt ze toch steeds weer sterk terug.
En tijdens de wedstrijden kom je hier niet posten. Wat een dagjesact.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dacht ik bij de vorige wedstrijden ook steeds, maar dan komt ze toch steeds weer sterk terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |