Ik luister niet eens meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Trieste commentators altijd. Slap gelul
Bij Sky zit ineens Laura Turner weer. Omdat ze ook damesdarts speeltquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Trieste commentators altijd. Slap gelul
Ik ken nog wel een paar F1 commentatoren die er ook heen kunnen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:20 schreef Zipportal het volgende:
RTL is echt een opvangplek voor mongolen.
Maijer trekt het aanquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:20 schreef Zipportal het volgende:
RTL is echt een opvangplek voor mongolen.
Autorijden is geen sport.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een paar F1 commentatoren die er ook heen kunnen.
Iedereen die iets met F1 te maken heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een paar F1 commentatoren die er ook heen kunnen.
Dacht ik bij de vorige wedstrijden ook steeds, maar dan komt ze toch steeds weer sterk terug.quote:
Ze is wel sterk in de cumbek ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dacht ik bij de vorige wedstrijden ook steeds, maar dan komt ze toch steeds weer sterk terug.
En tijdens de wedstrijden kom je hier niet posten. Wat een dagjesact.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dacht ik bij de vorige wedstrijden ook steeds, maar dan komt ze toch steeds weer sterk terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |