Dom? Dat is een act. Gewoon HBO gedaan geloof ik en cursusjes journalistiek, niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dikke kont. Dikke tieten. Matig hoofd. Ontzettend dom.
Ik zeg doen.
Hij vindt dit leuk en mooi. Lekker hersendood zuipen, verkleden en boere roepen. Ahoy is nog het ergst.quote:
Het is toch geen foto van je moeder ouwe reus?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je van smerige goedkope stoephoertjes houdt.
Ahoy zitten vrijwel alleen uitkeringsfraudeurs. Maarja past ook wel bij deze kroegsport.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij vindt dit leuk en mooi. Lekker hersendood zuipen, verkleden en boere roepen. Ahoy is nog het ergst.
Swaantjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Einde tijdperk Sherrock
Wie gaan we nu hypen?
slechte muziekquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dan zon beta soyboy vriend man man man.
Gezien het niveau van de gemiddelde startende journalist ben ik totaal niet onder de indruk van dit argument.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dom? Dat is een act. Gewoon HBO gedaan geloof ik en cursusjes journalistiek, niks mis mee.
Labanauskas.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Einde tijdperk Sherrock
Wie gaan we nu hypen?
Dat is dan ook weer zo genot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:10 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Gezien het niveau van de gemiddelde startende journalist ben ik totaal niet onder de indruk van dit argument.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |