(lol)quote:
Kan de beste overkomenquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik had over beschuldeging heen gelezen
Kan gebeuren maat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik had over beschuldeging heen gelezen
weet ik hetquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
LOL
Maar hoeveel man loopt er daar rond dat het zo serieus moet?
Zie appquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag pics van wat je gaat eten straks.
skklquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:30 schreef Caland het volgende:
Ik ben de oplaadcase van mijn airpods kwijt
Wanbeleid
Dat blijkt ja. Weten we dat ook weer.quote:
ik vroeg of ie ook deze week vakantie had (lol)quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Weten we dat ook weer.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik vroeg of ie ook deze week vakantie had (lol)
Omdat geen van de VBL boys ooit voice chat durfde te doen toen ik ETS2 aan het streamen wasquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:drizzt_dourden waarom noem je ons mietjes?
Ik welquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat geen van de VBL boys ooit voice chat durfde te doen toen ik ETS2 aan het streamen was
Dus jij wil graag voicechatten met mannen en noemt dan degene die dat weigeren mietjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat geen van de VBL boys ooit voice chat durfde te doen toen ik ETS2 aan het streamen was
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij wil graag voicechatten met mannen en noemt dan degene die dat weigeren mietjes
Makes sense
Lolquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij wil graag voicechatten met mannen en noemt dan degene die dat weigeren mietjes
Makes sense
Is toch handiger dan beetje typen, of niet dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Makes sense
neequote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is toch handiger dan beetje typen, of niet dan.
Wat een heerlijk nieuws!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:46 schreef Caland het volgende:
Goed nieuws jongens
Ik heb mijn oplaadcase weer gevonden
Tevens 11,50 en 4 aanstekers tijdens mijn zoektochtquote:
Lekker zo'n financiële meevaller vlak na Kerst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Tevens 11,50 en 4 aanstekers tijdens mijn zoektocht
Ik ben zo blij nu
En ik lol'de terugquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik vroeg of ie ook deze week vakantie had (lol)
op kerst nog welquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik deed nog zo aardig de laatste dagen.
Heb jij nu een ban voor 48 uurquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
op kerst nog wel
en vlak na je verjaardag
pff
Wat is ETS2quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Euro Truck Simulator 2quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden deed wel altijd voice chat tijdens ETS2, en de enige uitspraak die ik nog van hem kan herinneren is: Al die buitenlanders moeten oprott'n !!
Schuif het maar weer op een ander af.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik ging voor een van de boys bij een Pools tankstation kijken of er hoertjes stonden.
Helaas niet
Vet zwijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zei maat. Ik heb maat L.
Idd ouwe pijnappelklierquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niek
Ps: valt wel mee joh.
Wat lief ditquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA @:kingroland
Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen!
STA JE HIER NIET BIJ? DAN WENS IK JOU GEEN FIJNE KERST
wat voorquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, net goeie pizza naar binnen gewerkt.
Dikke hond.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, net goeie pizza naar binnen gewerkt.
Allemaal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)r-wetswijziging.html
Hoeren.
Salamiquote:
Denk je ook dat user @kurk_droog issues heeft?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Tering pijnlijk hoe @:Caland afging in het Feyenoordtopic
Wellicht zou je daar eens kunnen gaan modereren op momenten dat het wel noodzakelijk is. Het is maar een ideequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Tering pijnlijk hoe @:Caland afging in het Feyenoordtopic
Met hypocrisie wel jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je ook dat user @:kurk_droog issues heeft?
Woedendquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht zou je daar eens kunnen gaan modereren op momenten dat het wel noodzakelijk is. Het is maar een idee
Mwah, eerder vrij treurig dat je wat dartgifjes binnen een minuut weet te verwijderen en die stront van vandaag laat staan. Tijd dat @GGMM je weer te hulp komt schietenquote:
Aangezien de beoordelingen er binnenkort weer aankomen heb ik de bezem er maar even doorgehaaldquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, eerder vrij treurig dat je wat dartgifjes binnen een minuut weet te verwijderen en die stront van vandaag laat staan. Tijd dat @:ggmm je weer te hulp komt schieten
Je hebt gelijk, je hebt er een note bijquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:21 schreef Caland het volgende:
Vrij gênant dat het ook nu weer half werk is
Dat weet ik wel zeker. Die gast is niet goed wijs.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je ook dat user @:kurk_droog issues heeft?
@kurk_droog PIK JE DIT?????quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Die gast is niet goed wijs.
@Dj_Day-V de kilotjes bij René komen er weer bij hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:35 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een chocoladeletter.
@:onlogisch @:lenny_leonard @:tjacka @:jancees @:kingroland
Ooooooooooooquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Die gast is niet goed wijs.
Bedankt!!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik denk ik kick het Zlatan-topic even nu hij naar AC Milan gaat.
Blijkt dat @:jancees me voor is.
Lekker bezig maat!
jij verdient een digitale trump sticker makker. misschien dat @Doublepain er eentje heeftquote:
Waarheidquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr als René liever gewoon een keer een appeltje eet ipv ongezonde troep dan zou de wereld er beter op worden
ayyyyyyyquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij verdient een digitale trump sticker makker. misschien dat @:doublepain er eentje heeft
trouwens, als je ballen hebt dan moet je een keer langs POL gaan en die sticker dan posten. krijg je meteen tientallen users die triggered worden
genot
Mooi!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja hoor
alleen geen cadeau gekregen jij?
Een bon van Douglas, een nieuw messenset en een agenda?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi!
Ja paar dingetjes gekregen.
Dus dat van Douglas had ik min of meer goed.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bodycreme en een lekker geurtje van Estee Lauder.
Jazeker! Je was warmquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dus dat van Douglas had ik min of meer goed.![]()
Pics?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:35 schreef GGMM het volgende:
De discord begint grappiger en grappiger te worden!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:35 schreef GGMM het volgende:
Ja, beetje raar dagje vind ik. Twee dagen feest en dan ineens niks. Kerstkatertje noem ik het.quote:
Goed hoor. Morgen weer naar huis gelukkig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, beetje raar dagje vind ik. Twee dagen feest en dan ineens niks. Kerstkatertje noem ik het.
En met jou?
Waar zit je nu? In Finland toch? Of vergis ik me?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed hoor. Morgen weer naar huis gelukkig.
zie app voor stickersquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij verdient een digitale trump sticker makker. misschien dat @:doublepain er eentje heeft
trouwens, als je ballen hebt dan moet je een keer langs POL gaan en die sticker dan posten. krijg je meteen tientallen users die triggered worden
genot
Ja in Finland ja, we vliegen morgenochtend. Ik was Nederland al aan het missenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar zit je nu? In Finland toch? Of vergis ik me?
Graag wel aangeven of je geklikt hebtquote:
Drake is een middelmatig figuur en dito rapper.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Graag wel aangeven of je geklikt hebt
@:iedereen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Drake is een middelmatig figuur en dito rapper.
Nee dus.
Ik vond Drake op zijn best toen 'ie niet kwam opdagen in de Ziggo Dome. Mijn hemel, wat heeft 'ie toen bij een hoop mensen een oorbloeding weten te besparen!quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vond Drake op zijn best toen 'ie niet kwam opdagen in de Ziggo Dome. Mijn hemel, wat heeft 'ie toen bij een hoop mensen een oorbloeding weten te besparen!
Kom vechten dan vieze dikzakquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vond Drake op zijn best toen 'ie niet kwam opdagen in de Ziggo Dome. Mijn hemel, wat heeft 'ie toen bij een hoop mensen een oorbloeding weten te besparen!
Zeker. Straks weer een even jaar en dat is altijd een goed iets.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De leef is goed. Jouw leef ook hoop ik ?
Nailed it.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sow, Jojoortje komt de SC binnen en meteen stijgt het gemiddelde gewicht, hahahah.
Groetjes, KingTyfuslijer.
Zo hallo dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alsof je dat gaat winnen, gespierde haring.
Sprint je eruitquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alsof je dat gaat winnen, gespierde haring.
Waarom lullen jullie achter mijn rug om over mij? Misschien moeten jullie bij Privé gaan solliciteren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:59 schreef onlogisch het volgende:
Hoe waren de kerstdagen N1ek-?
Rebekka nog volgekwakt? @:El-stinho en ik vroegen ons dat af
Hebben we het over Robert aka Rebekka??quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:59 schreef onlogisch het volgende:
Ouwe viezerik die @El-Stinhoquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:59 schreef onlogisch het volgende:
Komt uit 2018quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
A Breukelen Story, net 2 weken uit ofzo
Prima album
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt uit 2018
Maar wel een erg goed album inderdaad.
Niet voor het eerstquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ben ik foutief geïnformeerd
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb een fles Havana Club 7 van m'n broertje gekregen en die shit hakt er wel in
Ja hoor ik wel. En jij?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:33 schreef KingRoland het volgende:
@:karina wel nuchter gebleven tijdens de kerstdagen?
Je moet die fles ook niet in één teug leegdrinken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb een fles Havana Club 7 van m'n broertje gekregen en die shit hakt er wel in
Je bent een vreselijke troll!quote:Op zaterdag 28 december 2019 06:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het waren maar 24 uurtjes.
Een tijd lang 'braaf' geweest.
jaren lang voor gewerktquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Haa Typisch.
Je gaat fokking lekker in de awards.
komt door je gekke namenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ook.
Geen een keer genoemd.
Ja, ik moet voor 2020 echt iets gaan verzinnen, anders ga ik eraan onderdoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt door je gekke namen
an1ek- was beter geweest
herkenbaarheid is belangrijk!
Begin eens met minder etenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, ik moet voor 2020 echt iets gaan verzinnen, anders ga ik eraan onderdoor.
Multivocaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:53 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm ik wil een multivocaaaaaaaaaaaaale bril
Multivocaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:53 schreef KingRoland het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:53 schreef KingRoland het volgende:
#FREEPAXCONquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Multivocaal![]()
Teringdom dit.
@:onlogisch
grappig hoor ik maak een foutje! iedereen even lachenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.
@:maxi-mus
@:Caland
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
@:Wereldgozer
Klopt @Typischquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt door je gekke namen
an1ek- was beter geweest
herkenbaarheid is belangrijk!
Ga dan ook niet net als je moeder achter een raam zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:03 schreef Doublepain het volgende:
Het vuurwerk wordt met de jaar zwaarder he
Ramen trillen er van
Je moeder wordt ook ieder jaar zwaarder maat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:03 schreef Doublepain het volgende:
Ramen trillen er van
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga dan ook niet net als je moeder achter een raam zitten.
??????quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder wordt ook ieder jaar zwaarder maat.
Heb je weleens met een blauw diepvrieszakje om je vinger gebonden en een beetje speeksel eraan je eigen anus betreden?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je weleens met een blauw diepvrieszakje om je vinger gebonden en een beetje speeksel eraan je eigen anus betreden?
Het vuurwerk is echt @Knetterkrankjorumquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:03 schreef Doublepain het volgende:
Ramen trillen er van
@Dannyquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je weleens met een blauw diepvrieszakje om je vinger gebonden en een beetje speeksel eraan je eigen anus betreden?
Niet geklikt.quote:
Ik wacht nog steedsquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die post hier ook nooit!
Dit was puur voor de VBL-SC leden, alle andere mensen ga ik apart nog even een fijne Kerst wensen.
Dat snapt @:johannes_vermeer best en dat klinkt ook ontzettend logisch
De game, de serie of de boeken?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, net klaar met The Witcher.
Niet geklikt.quote:
Als René de kaartjes koopt kom ik wel.quote:Op zondag 29 december 2019 03:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Parasite lijkt mij een goede film voor jou een GGMM
Serie.quote:
Ben gisteravond aan The Witcher 1 begonnen ja.quote:Op zondag 29 december 2019 12:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan nu de boeken en de games natuurlijk
Haha, dat ging ik ook ff checkenquote:Op zondag 29 december 2019 13:00 schreef Doublepain het volgende:
Kwam erachter dat die Ciri 18 is
Legaalgenot
Pics?quote:Op zondag 29 december 2019 13:00 schreef Doublepain het volgende:
Kwam erachter dat die Ciri 18 is
Legaalgenot
@GGMMquote:Op zondag 29 december 2019 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als René de kaartjes koopt kom ik wel.
Ik heb al lang en breed een lijstje gemaakt, lul met vingers.quote:Op zondag 29 december 2019 19:02 schreef onlogisch het volgende:
Mijn lijstje boys.
Ik zou het leuk vinden als mijn makkers van de SC ook een top 10 lijstje maken.
@:GGMM
@:Doublepain
@:JanCees
@:KingRoland
@:Lenny_leonard
@:Jojoortje
@:Haags_kwartiertje
@:Drizzt
@:Muskusboktor57
@:lange_lans
@:Tarado
@:DonRaja
@:johannes_vermeer
@:Saind
@:KnutdeIJsbeer
Sta je hier niet tussen? Dan ben ik ook niet geïnteresseerd in jouw lijstje.
Naast Mladic kan ik geen persoon bedenkenquote:Op zondag 29 december 2019 19:02 schreef onlogisch het volgende:
Mijn lijstje boys.
Ik ben niet zo thuis in BN’ers enzulks. Vraag het anders aan @RensAjacied ,die kijkt dagelijks RTL boulevardquote:Op zondag 29 december 2019 19:02 schreef onlogisch het volgende:
Mijn lijstje boys.
Debielquote:Op zondag 29 december 2019 19:02 schreef onlogisch het volgende:
Mijn lijstje boys.
Bedankt voor het lijstje maat.quote:Op zondag 29 december 2019 19:02 schreef onlogisch het volgende:
Mijn lijstje boys.
ik post alleen mijn lijstje als René Johannes meeneemt naar Parasite.quote:Op zondag 29 december 2019 19:02 schreef onlogisch het volgende:
Mijn lijstje boys.
Pijnlijk dit @onlogischquote:Op zondag 29 december 2019 19:02 schreef onlogisch het volgende:
Mijn lijstje boys.
Beter python scriptje maken @Lenny_Leonardquote:
@Calandquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Weer een auto afgefikt
Godenwijk ook hier
Woensel-West?quote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Weer een auto afgefikt
Godenwijk ook hier
Ik benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Erasmus op 30-12-2019 00:10:33 ]![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 00:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Lenny_Leonardquote:Op zondag 29 december 2019 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter python scriptje maken @:lenny_leonard
For x =0; x< 1000000; x++{
{ For y=0;y<1000000; y++
Post(“@:scrummie” + x +”.” + y)}}![]()
Bepaal jij nietquote:Op maandag 30 december 2019 09:44 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag is het een mooie dag jongensVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 30 december 2019 09:44 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag is het een mooie dag jongens![]()
battlestar galacticaquote:Op maandag 30 december 2019 00:08 schreef Doublepain het volgende:
@:atypisch heb je nog een netflix serie tip iets
al weet ik niet waar die te zien is tegenwoordig![]()
Klinkt homosensueelquote:Op maandag 30 december 2019 11:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
battlestar galactica
al weet ik niet waar die te zien is tegenwoordig![]()
Ik kijk veilig vanaf mijn zolderkamer naar buiten naar het vuurwerk.quote:Op maandag 30 december 2019 11:51 schreef aTypisch het volgende:
gaan jullie morgen nog ergens gezellig doen jongens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker kalm met familie dit jaarquote:Op maandag 30 december 2019 11:51 schreef aTypisch het volgende:
gaan jullie morgen nog ergens gezellig doen jongens?
Hoewel VIP bij Tiktak verleidelijk was![]()
achterlijke mokerdebiel lees 12 posts boven jequote:Op maandag 30 december 2019 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Is @:JanCees er al? Ik heb zin om hem een ban aan te smeren![]()
jaquote:Op maandag 30 december 2019 11:51 schreef aTypisch het volgende:
gaan jullie morgen nog ergens gezellig doen jongens?![]()
Wow. Kalm maat.quote:Op maandag 30 december 2019 12:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
achterlijke mokerdebiel lees 12 posts boven je![]()
Sowwwquote:Op maandag 30 december 2019 12:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja en hopelijk niet meer wakker worden zodat ik jouw onzin niet meer hoef te lezen![]()
Ik ga naar pappie en mammiequote:Op maandag 30 december 2019 11:51 schreef aTypisch het volgende:
gaan jullie morgen nog ergens gezellig doen jongens?Groot fan van User Wotte![]()
Gisteren je moeder nog.quote:Op maandag 30 december 2019 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie niet tegenwoordig René
Wie niet![]()
weet niet of ze kerst/oud en nieuw vieren in euro truck simulator 2quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2019 12:54:40 ]![]()
Zo'n miniboompje naast het koffiezetapparaat op het dashboard.quote:Op maandag 30 december 2019 12:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet of ze kerst/oud en nieuw vieren in euro truck simulator 2![]()
normaal door de speakersquote:Op maandag 30 december 2019 12:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo'n miniboompje naast het koffiezetapparaat op het dashboard.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: