Aangezien de beoordelingen er binnenkort weer aankomen heb ik de bezem er maar even doorgehaaldquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, eerder vrij treurig dat je wat dartgifjes binnen een minuut weet te verwijderen en die stront van vandaag laat staan. Tijd dat @:ggmm je weer te hulp komt schieten
Je hebt gelijk, je hebt er een note bijquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:21 schreef Caland het volgende:
Vrij gênant dat het ook nu weer half werk is
Dat weet ik wel zeker. Die gast is niet goed wijs.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je ook dat user @:kurk_droog issues heeft?
@kurk_droog PIK JE DIT?????quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Die gast is niet goed wijs.
@Dj_Day-V de kilotjes bij René komen er weer bij hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:35 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een chocoladeletter.
@:onlogisch @:lenny_leonard @:tjacka @:jancees @:kingroland
Ooooooooooooquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Die gast is niet goed wijs.
Bedankt!!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik denk ik kick het Zlatan-topic even nu hij naar AC Milan gaat.
Blijkt dat @:jancees me voor is.
Lekker bezig maat!
jij verdient een digitale trump sticker makker. misschien dat @Doublepain er eentje heeftquote:
Waarheidquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr als René liever gewoon een keer een appeltje eet ipv ongezonde troep dan zou de wereld er beter op worden
ayyyyyyyquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij verdient een digitale trump sticker makker. misschien dat @:doublepain er eentje heeft
trouwens, als je ballen hebt dan moet je een keer langs POL gaan en die sticker dan posten. krijg je meteen tientallen users die triggered worden
genot
Mooi!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja hoor
alleen geen cadeau gekregen jij?
Een bon van Douglas, een nieuw messenset en een agenda?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi!
Ja paar dingetjes gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |