Euro Truck Simulator 2quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden deed wel altijd voice chat tijdens ETS2, en de enige uitspraak die ik nog van hem kan herinneren is: Al die buitenlanders moeten oprott'n !!
Schuif het maar weer op een ander af.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik ging voor een van de boys bij een Pools tankstation kijken of er hoertjes stonden.
Helaas niet
Vet zwijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zei maat. Ik heb maat L.
Idd ouwe pijnappelklierquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niek
Ps: valt wel mee joh.
Wat lief ditquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA @:kingroland
Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen!
STA JE HIER NIET BIJ? DAN WENS IK JOU GEEN FIJNE KERST
wat voorquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, net goeie pizza naar binnen gewerkt.
Dikke hond.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, net goeie pizza naar binnen gewerkt.
Allemaal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)r-wetswijziging.html
Hoeren.
Salamiquote:
Denk je ook dat user @kurk_droog issues heeft?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Tering pijnlijk hoe @:Caland afging in het Feyenoordtopic
Wellicht zou je daar eens kunnen gaan modereren op momenten dat het wel noodzakelijk is. Het is maar een ideequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Tering pijnlijk hoe @:Caland afging in het Feyenoordtopic
Met hypocrisie wel jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je ook dat user @:kurk_droog issues heeft?
Woedendquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht zou je daar eens kunnen gaan modereren op momenten dat het wel noodzakelijk is. Het is maar een idee
Mwah, eerder vrij treurig dat je wat dartgifjes binnen een minuut weet te verwijderen en die stront van vandaag laat staan. Tijd dat @GGMM je weer te hulp komt schietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |