hij leest mee..quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk weetje Bart, dit wisten we nog niet!
Zelfs als je dit kut vindt snap ik niet hoe je dat liedje van Khia leuk kunt vindenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mijn diepste verontschuldigingen dat ik niet aan ideaalbeelden, profielen en ongeschreven wetten voldoe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Smaken verschillen, Mexquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs als je dit kut vindt snap ik niet hoe je dat liedje van Khia leuk kunt vinden
Of Sylvia Millecamquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:13 schreef Kopiko het volgende:
Oei, dat deden The Pointer Sisters toch vuriger.
Dat blijkt maar weer. Ik vind dat echt een van de meest belachelijke nummers ooit.quote:
Die was meer van 'no surrender'quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:13 schreef Djeez het volgende:
Het origineel van Sylvia Millecam is beter
Dit is het origineel...quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
Kan iemand dit duiden? Waarom staat juist deze covert in de lijst??
Daarom dusquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:13 schreef MTheBassman het volgende:
Maar goed, die heb ik live ook niet gezien
Omdat Springsteen pas 26 noteringen had.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
Omdat Bruce, en Bruce MOET je goed vinden, AL zijn nummers dus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
Nee, dat niet. Deze kwam veel later uitquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waarom als dj iets voorzichtiger zeggen omdat er allemaal kinderen in het café zitten? Gewoon het programma maken dat je wil maken, en niks aantrekken van kutko~
Nee okee![]()
Ik dacht dat hij het liedje had weggegeven maar besloot het ook zelf te doen, ofzo.quote:
Klopt, maar Bruce heeft hem wel zelf geschreven. Als ik Wikipedia mag geloven oorspronkelijk zelfs voor Elvisquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Deze kwam veel later uit
Mogen er nog makkelijk 10 bijquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef Chiappucci het volgende:
26x Springsteen is ook wel echt veel te veel van het goede.
Echt? Ik dacht dat nummer van hem was.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Deze kwam veel later uit
Vond zijn liedje voor Ramones leukerquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klopt, maar Bruce heeft hem wel zelf geschreven. Als ik Wikipedia mag geloven oorspronkelijk zelfs voor Elvis
Ah, Bart leest ook Wikipedia.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klopt, maar Bruce heeft hem wel zelf geschreven. Als ik Wikipedia mag geloven oorspronkelijk zelfs voor Elvis
Dat klopt dan weer welquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat nummer van hem was.
Werd er ook zo spastisch gedaan bij Rape Me van Nirvana?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waarom als dj iets voorzichtiger zeggen omdat er allemaal kinderen in het café zitten? Gewoon het programma maken dat je wil maken, en niks aantrekken van kutko~
Nee okee![]()
Genoegquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heeft hij nog nummers die niet in de lijst staan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |