SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
wow da's lang geleequote:Op donderdag 26 december 2019 23:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Music Television you control
Daar is Within Temptation toen ook als in eerste instantie onbeduidend bandje eigenlijk doorgebrokenquote:
De mooiste momenten zijn voor mij als Jon gewoon even z'n klep houdtquote:Op donderdag 26 december 2019 23:49 schreef Strani het volgende:
Van Bon Jovi vind ik eigenlijk van alle liedjes het mooiste moment als het nét is afgelopen. Die stilte dan. Prachtig.
Op welke verdieping woont Luka?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Hier zou iemand een top 2000 quiz vraag over moeten bedenken!
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De mooiste momenten zijn voor mij als Jon gewoon even z'n klep houdt
Noem eens een goede vraag over dit liedquote:Op donderdag 26 december 2019 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Hier zou iemand een top 2000 quiz vraag over moeten bedenken!
klopt, nooit van gehoordquote:Op donderdag 26 december 2019 23:49 schreef Zorro het volgende:
Iedereen die een ander nummer dan Dry County als beste Bon jovi nummer noemt heeft Dry County gewoon nooit gehoord.
Ik hoop het niet, dan scoort ze volgend jaar enige minpuntenquote:
en ook dat kloptquote:Op donderdag 26 december 2019 23:49 schreef matthijst het volgende:
Gemiddelde leeftijd hier, 40+ zo te horen
QEDquote:
MUZ / De Top 2000 Kennis Quiz [We all are Disturbed]quote:Op donderdag 26 december 2019 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Noem eens een goede vraag over dit lied
Nice!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de tweede maar haar twee broers wonen twee etages hoger.
Nee, op de eerste (second floor namelijk).quote:Op donderdag 26 december 2019 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de tweede maar haar twee broers wonen twee etages hoger.
Ja maar je hebt ook ground floorquote:Op donderdag 26 december 2019 23:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee, op de eerste (second floor namelijk).
Kerstwind genotquote:Op donderdag 26 december 2019 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ze draaiden net 'Ik ben een kerstbal' in de kroeg
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook ground floor
Heb je een poster van hem boven je bed hangen?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:54 schreef Gretzl het volgende:
Bijna weer de master himself Don Leo achter de knoppen
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luka stond mooi hoog, zeker de antivleeslobby.
Kippevel overal.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik word een klein beetje opgewonden van dit gitaarspel..
gisteren zat er iemand te vertellen wat voor vreselijke kerel dat isquote:Op donderdag 26 december 2019 23:55 schreef Strani het volgende:
Ohh Billy Joel zo, m'n favoriete solo-artiest
dat is een vrij normale reactie op dit nummerquote:Op donderdag 26 december 2019 23:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik word een klein beetje opgewonden van dit gitaarspel..
Zo ver ga ik ook weer niet om bijvoorbeeld Mia te horen rond 06 a 07 uquote:Op donderdag 26 december 2019 23:55 schreef Poppejans het volgende:
Wekker gezet voor Nightwish vannacht
waarom dan?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:56 schreef Strani het volgende:
Als ik de lijst zo bekijk gok ik dat veel van jullie rond 12:55 gaan slapen.
Zet m anders zo effe op.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo ver ga ik ook weer niet om bijvoorbeeld Mia te horen rond 06 a 07 u
Och, dat zal allemaal wel. Het is een New Yorker, die zijn wel vaker vreselijk. Ik laat het mijn liefde voor z'n muziek niet beinvloeden.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren zat er iemand te vertellen wat voor vreselijke kerel dat is
Wat een goddeloos tijdstip voor Mia.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo ver ga ik ook weer niet om bijvoorbeeld Mia te horen rond 06 a 07 u
Ja dat heb ik ook gelezenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren zat er iemand te vertellen wat voor vreselijke kerel dat is
Na eine sigarette dan toch zeker.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:56 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:55 schreef Poppejans het volgende:
Regenboog Rainbow aidsquote:Op donderdag 26 december 2019 23:56 schreef Strani het volgende:
Ik heb een vaag vermoedenquote:
Je hebt geen jankende gitaar gehoord als je Rory fucking Gallagher niet hebt gehoordquote:Op donderdag 26 december 2019 23:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Babbelbox vraagt zich af:
Wanneer heeft u voor t laatst een jankende gitaar gehoord?
En nog een glaasje im stehenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Na eine sigarette dan toch zeker.
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is Gute Nacht Freunde afgelopen
Ja die van Oasisquote:Op donderdag 26 december 2019 23:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt geen jankende gitaar gehoord als je Rory fucking Gallagher niet hebt gehoord
Ik join the clubquote:Op donderdag 26 december 2019 23:55 schreef Poppejans het volgende:
A million miles awayquote:Op donderdag 26 december 2019 23:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt geen jankende gitaar gehoord als je Rory fucking Gallagher niet hebt gehoord
quote:1480 Scenes From An Italian Restaurant Billy Joel 6
1479 Spicks And Specks Bee Gees 6
1478 Wit Licht Jeroen van Koningsbrugge 2,5
1477 (You're) The Devil In Disguise Elvis Presley 3
1476 Angel Of Harlem U2 8
1475 It Must Have Been Love Roxette 6
1474 I'm Yours Jason Mraz ?
1473 Sowing The Seeds Of Love Tears for Fears 7
1472 25 Or 6 To 4 Chicago 5,5
1471 Won't Get Fooled Again The Who 4
1470 Feeling Good Muse ?
1469 When I Come Around Green Day 5
1468 Touch Me The Doors 4
1467 Gute Nacht Freunde Reinhard Mey 3
1466 Vlieg Met Me Mee (Live) Paul de Leeuw 1
Dan offer ik mezelf wel op als uitzondering.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vindt serieus iedereen dit een goed nummer? Zijn we het dan eindelijk eens? Dit moet gewoon in de top 100.
Shadow Playquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vindt serieus iedereen dit een goed nummer? Zijn we het dan eindelijk eens? Dit moet gewoon in de top 100.
Volgend jaar maar samenspannen om Bad Penny erin te krijgen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
oei PdL is dichtbijquote:Op donderdag 26 december 2019 23:58 schreef MTheBassman het volgende:
Vlieg met me Mee is samen met run the world toch wel de grootste gedrochten van de lijst.
Top! Nog een fan!quote:
De middenstand regeert het land.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een goddeloos tijdstip voor Mia.
trustequote:Op donderdag 26 december 2019 23:59 schreef Zorro het volgende:
Nou ik ga slapen. Jammer van The Who en The Doors, maar mijn verkoudheid verbetert dan wel, het is er nog altijd.
Truste
Trustequote:Op donderdag 26 december 2019 23:59 schreef Zorro het volgende:
Nou ik ga slapen. Jammer van The Who en The Doors, maar mijn verkoudheid verbetert dan wel, het is er nog altijd.
Truste
Beterschap Z!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:59 schreef Zorro het volgende:
Truste
Maar, nu mis je het beste nummer van Billy Joelquote:Op donderdag 26 december 2019 23:59 schreef Zorro het volgende:
Truste
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Maar, nu mis je het beste nummer van Billy Joel
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je een poster van hem boven je bed hangen?
Op het moment hangen er alleen posters van Eefje, Kacey, Matt Berninger (en het Amerikaans bandje waar ie in speelt) en een andere (nog veel genialere) Don 🇦🇺quote:Op donderdag 26 december 2019 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je een poster van hem boven je bed hangen?
Deze man weet.quote:
Ben hevig in dubio. Elk jaar gehoord tot nu toe, zelfs ooit om kwart voor 6 op n verlaten station Weesp, maar als ikd e wekker zet, slaap ik daarna niet meer verderquote:Op donderdag 26 december 2019 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een goddeloos tijdstip voor Mia.
Maar gauw iets bedenken om Youtuber mee te worden dan!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze man weet.
Als ik ooit een BN’er word en een nummer mag pluggen in de top 2000 agogo doe ik Million Miles Away
Zou toch wel vet zijn als Meat Is Murder van The Smiths ooit nog eens genoeg stemmen krijgt. En dat het nummer dan ongecensureerd uitzendenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luka stond mooi hoog, zeker de antivleeslobby.
Iemand moet me nog steeds eens uitleggen wat er zo bijzonder is aan die Kacey.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Op het moment hangen er alleen posters van Eefje, Kacey, Matt Berninger (en het Amerikaans bandje waar ie in speelt) en een andere (nog veel genialere) Don 🇦🇺Geen ruimte meer voor Leo, hoe hoog ik hem ook heb zitten
The Who ken je vast wel...quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:02 schreef Kyran het volgende:
1480 Scenes From An Italian Restau... Billy Joel![]()
1479 Spicks And Specks Bee Gees![]()
1478 Wit Licht Jeroen van Koningsbrugge![]()
1477 (You're) The Devil In Disguise Elvis Presley![]()
1476 Angel Of Harlem U2![]()
1475 It Must Have Been Love Roxette![]()
1474 I'm Yours Jason Mraz![]()
1473 Sowing The Seeds Of Love Tears for Fears![]()
1472 25 Or 6 To 4 Chicago![]()
1471 Won't Get Fooled Again The Who![]()
1470 Feeling Good Muse![]()
1469 When I Come Around Green Day![]()
1468 Touch Me The Doors![]()
1467 Gute Nacht Freunde Reinhard Mey![]()
1466 Vlieg Met Me Mee (Live) Paul de Leeuw
Hou jij van dat belegen liedje ja? Niet verwacht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop te gaan slapen na stemlijstgenot N'Oubliez Jamais.
Deze vrouw weetquote:
Ik heb het afgelopen jaar ontdekt, eigenlijk. Vond het wel mooi.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hou jij van dat belegen liedje ja? Niet verwacht.
Ik vind m leuk maar niet bijzonderquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar ontdekt, eigenlijk. Vond het wel mooi.
Noes, beetje een soort 'hidden gem' van hem. De fans kennen hem, maar je komt hem niet tegen op de meeste compilatiealbums en hij duurt te lang voor de radio.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:04 schreef Koen66 het volgende:
is het raar als ik deze niet extreem goed ken?
https://stem.nporadio2.nl(...)e77f07742489f1266748quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind m leuk maar niet bijzonder
Ik ken zeker de halve Top 2000 niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:04 schreef Koen66 het volgende:
nee hoor. Zit vaak vol. T is net de Librije, moet je ook 3 jaar vantevoren boekenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:04 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
nee hoor. Zit vaak vol. T is net de Librije, moet je ook 3 jaar vantevoren boeken
Welnee. Deze vind ik underrated. Uptown Girl vind ik overrated.quote:
Als je op Mia stemt kun je bij mij al niet meer stuk, maar de rest van je lijst is ook dikke prima.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://stem.nporadio2.nl(...)e77f07742489f1266748
Stemplaatgenotquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:05 schreef ok01 het volgende:
Ik wil in ieder geval opblijven voor Hide In Your Shell
Mwah, mensen doen alsof dit een van de beste platen ooit is, maar ik vind het meer een kermismedley. Wel aardig, maar niks bijzondersquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Welnee. Deze vind ik underrated. Uptown Girl vind ik overrated.
* Strani roept de beveiligingquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:05 schreef Kyran het volgende:
Wat is dit voor een mislukte kermis medley
Telegraph Road genotquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://stem.nporadio2.nl(...)e77f07742489f1266748
Meesterlijk nummerquote:
1. Piano Manquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef ok01 het volgende:
Tijd voor een top drie
1. Scenes from An Italian Restaurant
2. New York State of mind
3. Moving Out
Ik ga heel goed op lange, fijn opgebouwde nummers.quote:
"It was a beautiful songquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Noes, beetje een soort 'hidden gem' van hem. De fans kennen hem, maar je komt hem niet tegen op de meeste compilatiealbums en hij duurt te lang voor de radio.
Lastig om even snel in een paar zinnen samen te vatten. Ik citeer dan graag een schrijver met wie ik het regelmatig compleet eens ben:quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iemand moet me nog steeds eens uitleggen wat er zo bijzonder is aan die Kacey.
Voor mij persoonlijk maakt ze enorm frisse, originele en tijdloze (country)popmuziek. Als ik naar haar albums luister is het net alsof ik op een roze wolk zit. Een magnifiek gevoelquote:Een poppy variant op country en in iets mindere mate folk, en dan echt op niveau. Dit album (Golden Hour) sprankelt van de memorabele melodieën, fijne hooks en toffe muzikale details.
Prima keuzes. Ik heb een jaar of 19 geleden een dubbel-CD van Billy Joel opgestuurd gekregen van een vrouw uit Tel Aviv die ik kende uit een chatroom (vraag niet waarom) - en sindsdien ben ik fan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef ok01 het volgende:
Tijd voor een top drie
3. Moving Out
ah ben toch niet uniek. Heb maar ff aan playlist toegevoegdquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken dit niet.
Leuke ontdekking. Top 2000!
waarom?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima keuzes. Ik heb een jaar of 19 geleden een dubbel-CD van Billy Joel opgestuurd gekregen van een vrouw uit Tel Aviv die ik kende uit een chatroom (vraag niet waarom) - en sindsdien ben ik fan.
1. Scenes from an Italian Restaurantquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef ok01 het volgende:
Tijd voor een top drie
3. Moving Out
Ik ben slecht in Tops. 'Until The Night', 'This Night' (over onbekende pareltjes gesproken!) en 'Summer Highland Falls' zouden ook meer gedraaid mogen worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef ok01 het volgende:
Tijd voor een top drie
3. Moving Out
Waarom ken je een vrouw uit Tel Aviv uit een chatroom?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima keuzes. Ik heb een jaar of 19 geleden een dubbel-CD van Billy Joel opgestuurd gekregen van een vrouw uit Tel Aviv die ik kende uit een chatroom (vraag niet waarom) - en sindsdien ben ik fan.
wow dat overkomt mij nou nooitquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hetgeen ik heb gehoord vond ik vrij vlak klinken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lastig om even snel in een paar zinnen samen te vatten. Ik citeer dan graag een schrijver met wie ik het regelmatig compleet eens ben:
[..]
Voor mij persoonlijk maakt ze enorm frisse, originele en tijdloze (country)popmuziek. Als ik naar haar albums luister is het net alsof ik op een roze wolk zit. Een magnifiek gevoel
...Ik quotte dat nummer voordat ik dit berichtje las.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:07 schreef Keyos het volgende:
Wordt trouwens ook wel eens tijd dat The Entertainer van Billy een intrede gaat maken. De tekst van dat nummer is zo geniaal en (nog steeds) passend voor elke artiest.
Ik denk dat ik me hier bij aan kan sluiten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Kopiko het volgende:
Top 3:
1. New York State of Mind
2. Honesty
3. Always a Woman
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze me heel aardig vond.
Dit vraag ik me ondertussen ook af.quote:
Het seizoen van de Panthers?quote:
welke wit licht?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
Oh nee he, waarom staat Wit Licht er nog steeds in?twee braaknummers in een uur is niet goed voor mijn gemoedstoestand.
Ik heb het door mijn vader beter leren kennenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
A Bottle Of Wit Lichtquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
Oh nee he, waarom staat Wit Licht er nog steeds in?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom ken je een vrouw uit Tel Aviv uit een chatroom?
De grijze? Een classicquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ken van 19 jaar geleden alleen een vrouw uit Tel Aviv uit een green room, bleek alleen een man te zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap jou.quote:
geen dark room?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ken van 19 jaar geleden alleen een vrouw uit Tel Aviv uit een green room, bleek alleen een man te zijn.
Er zat ook nog een cheque voor 200 dollar bij. En ik heb er niks voor hoeven doen. Ik denk dat ze gewoon vrij rijk en vrijgevig was.quote:
Haha sorry, ik moest hem makenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ken van 19 jaar geleden alleen een vrouw uit Tel Aviv uit een green room, bleek alleen een man te zijn.
Hahaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb het door mijn vader beter leren kennen
Ik ben wel enigszins benieuwd waarom een random vrouw uit Tel Aviv een CD van Billy Joel opstuurde
Zat toch aan het eind van een aflevering in seizoen 5?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
Hier begon een aflevering van The Walking Dead mee. Niet eindigde.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Ah daar heeft Mika de intro van Grace Kelly van gejat
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De grijze? Een classicIk ben in 2016 begonnen met tijdens mijn dagelijkse treinreizen al zijn platen back to back te beluisteren. Genot.
Die heeft vast en zeker op het conservatorium gezeten voor deze klanken.quote:
Strani was een toyboy!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zat ook nog een cheque voor 200 dollar bij. En ik heb er niks voor hoeven doen. Ik denk dat ze gewoon vrij rijk en vrijgevig was.
Ah okequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaNou ja, we konden het goed met elkaar vinden maar ze was wel iets van 40 en ik toen 19, dus niks romantisch van mijn kant.
jezus wat een kenners hierquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zat toch aan het eind van een aflevering in seizoen 5?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap jou.
Ik krijg ze altijd uit Haifa, of wel een cd van Billy Joel uit Tel Aviv, maar dan is het geen dubbel-CD.
Heette ze toevallig Bridget Maasseltof?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaNou ja, we konden het goed met elkaar vinden maar ze was wel iets van 40 en ik toen 19, dus niks romantisch van mijn kant.
Pure lust!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef Strani het volgende:
ze was wel iets van 40 en ik toen 19, dus niks romantisch van mijn kant.
No doubtquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die heeft vast en zeker op het conservatorium gezeten voor deze klanken.
Welke aflevering. Kan het me niet herinneren en ik heb TWD nog heel lang volgehouden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
Hier begon een aflevering van The Walking Dead mee. Niet eindigde.
Echt? In mijn herinnering begon het hiermee. Naja, als die vrouw dat denkt en jij ook, dan zal het wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zat toch aan het eind van een aflevering in seizoen 5?
Heb em al gevonden, einde van S05E13: Forgetquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welke aflevering. Kan het me niet herinneren en ik heb TWD nog heel lang volgehouden.
Je zou het wel denken he!quote:
Geen idee. Kennelijk in seizoen 5. Ergens in Alexandria.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welke aflevering. Kan het me niet herinneren en ik heb TWD nog heel lang volgehouden.
Dat laatste woord probeer ik elke dag met die serie, dit helpt niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb em al gevonden, einde van S05E13: Forget
Heb het ff gegoogled en daarna op netflix nagekekenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt? In mijn herinnering begon het hiermee. Naja, als die vrouw dat denkt en jij ook, dan zal het wel.
Dat zijn pas de onbekenderenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben slecht in Tops. 'Until The Night', 'This Night' (over onbekende pareltjes gesproken!) en 'Summer Highland Falls' zouden ook meer gedraaid mogen worden.
Op zulke momenten begrijp ik Tom Blomberg volkomen en wil ik enorm graag weten hoeveel Nederlanders erop hebben gestemd. Lastig voor te stellen dat ie in de Borsato-versie eigenlijk al niet populair genoeg is, maar dat er sinds JvK's vertolking weer een hoop fans zijn bijgekomen. Maar waarschijnlijk onderschat ik de impact van The Passion behoorlijk, ik heb er zelf nooit iets van gezienquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
Oh nee he, waarom staat Wit Licht er nog steeds in?twee braaknummers in een uur is niet goed voor mijn gemoedstoestand.
Ah, een medestander.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind deze best wel prima eigenlijk, maar zal wel een van de weinigen zijn.
The Passion was inderdaad wel kippenvel toenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op zulke momenten begrijp ik Tom Blomberg volkomen en wil ik enorm graag weten hoeveel Nederlanders erop hebben gestemd. Lastig voor te stellen dat ie in de Borsato-versie eigenlijk al niet populair genoeg is, maar dat er sinds JvK's vertolking weer een hoop fans zijn bijgekomen. Maar waarschijnlijk onderschat ik de impact van The Passion behoorlijk, ik heb er zelf nooit iets van gezien
Ik vind deze ook wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind deze best wel prima eigenlijk, maar zal wel een van de weinigen zijn.
Toepasselijke titel!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb em al gevonden, einde van S05E13: Forget
Zou er uberhaupt niet op stemmen als je moet kiezen tussen deze en borsatoquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun iedereen 35 stemmen, maar waarom je dan op deze versie ipv die van Borsato zelf stemt is me echt een raadsel
Dit valt eerder onder een parodie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is toch geen serieus nummer he?
Oh houdt Tom Blomberg zich tegenwoordig bezig met columns. Nog wel ns een quiz georganiseerd door hem meegedaan. Was niks mis meequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op zulke momenten begrijp ik Tom Blomberg volkomen en wil ik enorm graag weten hoeveel Nederlanders erop hebben gestemd. Lastig voor te stellen dat ie in de Borsato-versie eigenlijk al niet populair genoeg is, maar dat er sinds JvK's vertolking weer een hoop fans zijn bijgekomen. Maar waarschijnlijk onderschat ik de impact van The Passion behoorlijk, ik heb er zelf nooit iets van gezien
Het is echt niet te doen. Afgrijselijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit valt eerder onder een parodie.
Hmm ja, ik weet niet precies wat je favoriete genres/artiesten zijn. Haar laatste album Golden Hour is een pure popplaat met countryinvloeden. Dat moet je wel liggen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hetgeen ik heb gehoord vond ik vrij vlak klinken.
Ben je geen fan van de Passion?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is toch geen serieus nummer he?
Ik vind Ghost Love Score eigenlijk een beetje overratedquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:17 schreef Keyos het volgende:
Mensen van het goede leven, geniet nog van de muziek. Straks nog even buurten tijdens (mijn favoriet) van Nightwish.
Misschien doet ze dat wel eens, op zijn verzoekquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn vrouw speelt Marco Borsato, lekker verspreken
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:17 schreef Keyos het volgende:
Mensen van het goede leven, geniet nog van de muziek. Straks nog even buurten tijdens (mijn favoriet) van Nightwish.
(lol)quote:
21 = 5, zoals een wijs man ooit eens heeft gezegd.quote:
Ah, een medestander.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:19 schreef Strani het volgende:
Ik word eigenlijk nooit echt warm van de muziek van Elvis, maar daarin ben ik geloof ik een uitzondering.
Op welke wel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:19 schreef TLC het volgende:
Ook op Elvis gestemd, alleen niet dit nummer
Greatest Show On Earth en Poet and the Pendulum mijn favorieten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Ghost Love Score eigenlijk een beetje overratedMaar wel tof dat er 2 nummers van Nightwish in staan.
Wil zoiets voortaan beter kunnen inschatten op het moment van ontmoetingquote:
In principe is mijn smaak heel breed, maar country valt er wel een beetje buiten ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hmm ja, ik weet niet precies wat je favoriete genres/artiesten zijn. Haar laatste album Golden Hour is een pure popplaat met countryinvloeden. Dat moet je wel liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |