Ik denk dat ik me hier bij aan kan sluiten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Kopiko het volgende:
Top 3:
1. New York State of Mind
2. Honesty
3. Always a Woman
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze me heel aardig vond.
Dit vraag ik me ondertussen ook af.quote:
Het seizoen van de Panthers?quote:
welke wit licht?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
Oh nee he, waarom staat Wit Licht er nog steeds in?twee braaknummers in een uur is niet goed voor mijn gemoedstoestand.
Ik heb het door mijn vader beter leren kennenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima keuzes. Ik heb een jaar of 19 geleden een dubbel-CD van Billy Joel opgestuurd gekregen van een vrouw uit Tel Aviv die ik kende uit een chatroom (vraag niet waarom) - en sindsdien ben ik fan.
A Bottle Of Wit Lichtquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
Oh nee he, waarom staat Wit Licht er nog steeds in?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom ken je een vrouw uit Tel Aviv uit een chatroom?
De grijze? Een classicquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima keuzes. Ik heb een jaar of 19 geleden een dubbel-CD van Billy Joel opgestuurd gekregen van een vrouw uit Tel Aviv die ik kende uit een chatroom (vraag niet waarom) - en sindsdien ben ik fan.
Ik ken van 19 jaar geleden alleen een vrouw uit Tel Aviv uit een green room, bleek alleen een man te zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap jou.quote:
geen dark room?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ken van 19 jaar geleden alleen een vrouw uit Tel Aviv uit een green room, bleek alleen een man te zijn.
Er zat ook nog een cheque voor 200 dollar bij. En ik heb er niks voor hoeven doen. Ik denk dat ze gewoon vrij rijk en vrijgevig was.quote:
Haha sorry, ik moest hem makenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ken van 19 jaar geleden alleen een vrouw uit Tel Aviv uit een green room, bleek alleen een man te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |