Ik denk dat ik me hier bij aan kan sluiten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Kopiko het volgende:
Top 3:
1. New York State of Mind
2. Honesty
3. Always a Woman
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze me heel aardig vond.
Dit vraag ik me ondertussen ook af.quote:
Het seizoen van de Panthers?quote:
welke wit licht?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
Oh nee he, waarom staat Wit Licht er nog steeds in?twee braaknummers in een uur is niet goed voor mijn gemoedstoestand.
Ik heb het door mijn vader beter leren kennenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima keuzes. Ik heb een jaar of 19 geleden een dubbel-CD van Billy Joel opgestuurd gekregen van een vrouw uit Tel Aviv die ik kende uit een chatroom (vraag niet waarom) - en sindsdien ben ik fan.
A Bottle Of Wit Lichtquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
Oh nee he, waarom staat Wit Licht er nog steeds in?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom ken je een vrouw uit Tel Aviv uit een chatroom?
De grijze? Een classicquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima keuzes. Ik heb een jaar of 19 geleden een dubbel-CD van Billy Joel opgestuurd gekregen van een vrouw uit Tel Aviv die ik kende uit een chatroom (vraag niet waarom) - en sindsdien ben ik fan.
Ik ken van 19 jaar geleden alleen een vrouw uit Tel Aviv uit een green room, bleek alleen een man te zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap jou.quote:
geen dark room?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ken van 19 jaar geleden alleen een vrouw uit Tel Aviv uit een green room, bleek alleen een man te zijn.
Er zat ook nog een cheque voor 200 dollar bij. En ik heb er niks voor hoeven doen. Ik denk dat ze gewoon vrij rijk en vrijgevig was.quote:
Haha sorry, ik moest hem makenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ken van 19 jaar geleden alleen een vrouw uit Tel Aviv uit een green room, bleek alleen een man te zijn.
Hahaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb het door mijn vader beter leren kennen
Ik ben wel enigszins benieuwd waarom een random vrouw uit Tel Aviv een CD van Billy Joel opstuurde
Zat toch aan het eind van een aflevering in seizoen 5?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
Hier begon een aflevering van The Walking Dead mee. Niet eindigde.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Ah daar heeft Mika de intro van Grace Kelly van gejat
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De grijze? Een classicIk ben in 2016 begonnen met tijdens mijn dagelijkse treinreizen al zijn platen back to back te beluisteren. Genot.
Die heeft vast en zeker op het conservatorium gezeten voor deze klanken.quote:
Strani was een toyboy!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zat ook nog een cheque voor 200 dollar bij. En ik heb er niks voor hoeven doen. Ik denk dat ze gewoon vrij rijk en vrijgevig was.
Ah okequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaNou ja, we konden het goed met elkaar vinden maar ze was wel iets van 40 en ik toen 19, dus niks romantisch van mijn kant.
jezus wat een kenners hierquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zat toch aan het eind van een aflevering in seizoen 5?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap jou.
Ik krijg ze altijd uit Haifa, of wel een cd van Billy Joel uit Tel Aviv, maar dan is het geen dubbel-CD.
Heette ze toevallig Bridget Maasseltof?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaNou ja, we konden het goed met elkaar vinden maar ze was wel iets van 40 en ik toen 19, dus niks romantisch van mijn kant.
Pure lust!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef Strani het volgende:
ze was wel iets van 40 en ik toen 19, dus niks romantisch van mijn kant.
No doubtquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die heeft vast en zeker op het conservatorium gezeten voor deze klanken.
Welke aflevering. Kan het me niet herinneren en ik heb TWD nog heel lang volgehouden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
Hier begon een aflevering van The Walking Dead mee. Niet eindigde.
Echt? In mijn herinnering begon het hiermee. Naja, als die vrouw dat denkt en jij ook, dan zal het wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zat toch aan het eind van een aflevering in seizoen 5?
Heb em al gevonden, einde van S05E13: Forgetquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welke aflevering. Kan het me niet herinneren en ik heb TWD nog heel lang volgehouden.
Je zou het wel denken he!quote:
Geen idee. Kennelijk in seizoen 5. Ergens in Alexandria.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welke aflevering. Kan het me niet herinneren en ik heb TWD nog heel lang volgehouden.
Dat laatste woord probeer ik elke dag met die serie, dit helpt niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb em al gevonden, einde van S05E13: Forget
Heb het ff gegoogled en daarna op netflix nagekekenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt? In mijn herinnering begon het hiermee. Naja, als die vrouw dat denkt en jij ook, dan zal het wel.
Dat zijn pas de onbekenderenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben slecht in Tops. 'Until The Night', 'This Night' (over onbekende pareltjes gesproken!) en 'Summer Highland Falls' zouden ook meer gedraaid mogen worden.
Op zulke momenten begrijp ik Tom Blomberg volkomen en wil ik enorm graag weten hoeveel Nederlanders erop hebben gestemd. Lastig voor te stellen dat ie in de Borsato-versie eigenlijk al niet populair genoeg is, maar dat er sinds JvK's vertolking weer een hoop fans zijn bijgekomen. Maar waarschijnlijk onderschat ik de impact van The Passion behoorlijk, ik heb er zelf nooit iets van gezienquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
Oh nee he, waarom staat Wit Licht er nog steeds in?twee braaknummers in een uur is niet goed voor mijn gemoedstoestand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |