Heb em al gevonden, einde van S05E13: Forgetquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welke aflevering. Kan het me niet herinneren en ik heb TWD nog heel lang volgehouden.
Je zou het wel denken he!quote:
Geen idee. Kennelijk in seizoen 5. Ergens in Alexandria.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welke aflevering. Kan het me niet herinneren en ik heb TWD nog heel lang volgehouden.
Dat laatste woord probeer ik elke dag met die serie, dit helpt niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb em al gevonden, einde van S05E13: Forget
Heb het ff gegoogled en daarna op netflix nagekekenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt? In mijn herinnering begon het hiermee. Naja, als die vrouw dat denkt en jij ook, dan zal het wel.
Dat zijn pas de onbekenderenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben slecht in Tops. 'Until The Night', 'This Night' (over onbekende pareltjes gesproken!) en 'Summer Highland Falls' zouden ook meer gedraaid mogen worden.
Op zulke momenten begrijp ik Tom Blomberg volkomen en wil ik enorm graag weten hoeveel Nederlanders erop hebben gestemd. Lastig voor te stellen dat ie in de Borsato-versie eigenlijk al niet populair genoeg is, maar dat er sinds JvK's vertolking weer een hoop fans zijn bijgekomen. Maar waarschijnlijk onderschat ik de impact van The Passion behoorlijk, ik heb er zelf nooit iets van gezienquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
Oh nee he, waarom staat Wit Licht er nog steeds in?twee braaknummers in een uur is niet goed voor mijn gemoedstoestand.
Ah, een medestander.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind deze best wel prima eigenlijk, maar zal wel een van de weinigen zijn.
The Passion was inderdaad wel kippenvel toenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op zulke momenten begrijp ik Tom Blomberg volkomen en wil ik enorm graag weten hoeveel Nederlanders erop hebben gestemd. Lastig voor te stellen dat ie in de Borsato-versie eigenlijk al niet populair genoeg is, maar dat er sinds JvK's vertolking weer een hoop fans zijn bijgekomen. Maar waarschijnlijk onderschat ik de impact van The Passion behoorlijk, ik heb er zelf nooit iets van gezien
Ik vind deze ook wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind deze best wel prima eigenlijk, maar zal wel een van de weinigen zijn.
Toepasselijke titel!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb em al gevonden, einde van S05E13: Forget
Zou er uberhaupt niet op stemmen als je moet kiezen tussen deze en borsatoquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun iedereen 35 stemmen, maar waarom je dan op deze versie ipv die van Borsato zelf stemt is me echt een raadsel
Dit valt eerder onder een parodie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is toch geen serieus nummer he?
Oh houdt Tom Blomberg zich tegenwoordig bezig met columns. Nog wel ns een quiz georganiseerd door hem meegedaan. Was niks mis meequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op zulke momenten begrijp ik Tom Blomberg volkomen en wil ik enorm graag weten hoeveel Nederlanders erop hebben gestemd. Lastig voor te stellen dat ie in de Borsato-versie eigenlijk al niet populair genoeg is, maar dat er sinds JvK's vertolking weer een hoop fans zijn bijgekomen. Maar waarschijnlijk onderschat ik de impact van The Passion behoorlijk, ik heb er zelf nooit iets van gezien
Het is echt niet te doen. Afgrijselijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit valt eerder onder een parodie.
Hmm ja, ik weet niet precies wat je favoriete genres/artiesten zijn. Haar laatste album Golden Hour is een pure popplaat met countryinvloeden. Dat moet je wel liggen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hetgeen ik heb gehoord vond ik vrij vlak klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |