Eet je met je knie?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben benieuwd hoe @:TillyB haar avond was.
Met de knie die niet zo fijn meewerkt en zo.
+1.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Rob Stenders pleurde gewoon Marco Borsato uit na 1.29 min
das wel een bazen actiequote:Op donderdag 26 december 2019 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Rob Stenders pleurde gewoon Marco Borsato uit na 1.29 min
Ik vind ze grappigquote:
Ze zijn leuk.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
Ik snap niet wat iedereen opeens zo geweldig vindt aan die Home Alone films.
Alweer?quote:
Dat was 1 x grappig om te zien.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
Ik snap niet wat iedereen opeens zo geweldig vindt aan die Home Alone films.
quote:
Ja ik heb ze daarna nooit meer gekeken ookquote:Op donderdag 26 december 2019 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was 1 x grappig om te zien.
Dat vond ik dus al niet, maar goed.. ieder z'n meug.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was 1 x grappig om te zien.
Ja rete grappig.quote:
Hoezo is dat leuk?quote:
Hier wel en snapte niet goed waarom ik er toen zo om moest lachen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb ze daarna nooit meer gekeken ook
Dat is ook wel grappigquote:
Nee, echt.quote:
Nou nouquote:
Of onderzettersquote:Op donderdag 26 december 2019 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Handig als cadeau voor vage kennissen.
Ow zeg dat dan...ik ga niet alles teruglezen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat dat al voorbij gekomen was
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow zeg dat dan...ik ga niet alles teruglezen.
Pardoes in je holquote:
Weet ikquote:
Het is nog steeds kerstquote:
Pardoes in je holquote:
Ja dikke doeiquote:Op donderdag 26 december 2019 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Post je de ene hoogstaande post na de andere en mevrouw Sjarm weigert terug te lezen.
Ik had geweigerd. Max 2.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Vroeger maakte je gewoon 1 foto van je kind, nu moet je er 20 maken en poseren ze
En een filter dat de snotneus niet is gezien en de wallen van je wijf zijn weggepoetstquote:Op donderdag 26 december 2019 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Vroeger maakte je gewoon 1 foto van je kind, nu moet je er 20 maken en poseren ze
quote:
Doei, oké, maar dikke doei.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Pardoes in je hol
[..]
Ja dikke doei
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik een selfie van ons samen naar mijn moeder gestuurd zegt ze, ze lijkt echt op jou ook, dus ik nee wel veel knapper, zegt mijn moeder we kunnen jou ook een pruik opzetten
Is voorbij tillquote:
Misschien moet je dat eens doen en dan even een before en after pic plaatsen. Dan laten wij wel weten wat je beter staat.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik een selfie van ons samen naar mijn moeder gestuurd zegt ze, ze lijkt echt op jou ook, dus ik nee wel veel knapper, zegt mijn moeder we kunnen jou ook een pruik opzetten
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens doen en dan even een before en after pic plaatsen. Dan laten wij wel weten wat je beter staat.
Prima heurquote:Op donderdag 26 december 2019 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben benieuwd hoe @:TillyB haar avond was.
Met de knie die niet zo fijn meewerkt en zo.
Lekker voor jequote:Op donderdag 26 december 2019 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doei, oké, maar dikke doei.
Nee acteur cabaretier spelshow ietsquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:01 schreef mario390 het volgende:
was dit en bewohner van utopia?
1478 Wit Licht Jeroen van Koningsbrugge
Je moeder houdt toch wel van je he?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja ben gek zeg
maar het kwam wel over dat je met haar knapper bent
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik was precies nog op tijd 1 minuut prettig kunnen kechen
In vrouwelijke vorm zeker.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja ben gek zeg
maar het kwam wel over dat je met haar knapper bent
Jawelquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je moeder houdt toch wel van je he?
Okequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik was precies nog op tijd 1 minuut prettig kunnen kechen
Ohh hoezo?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:58 schreef Charmian het volgende:
Shrek he...niet bepaald een onschuldige kinderfilm.
Ja precies straks lezen er een paar gemillimeterde meequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
In vrouwelijke vorm zeker.
No offence to de haarloze vrouwelijke users/lurkers.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja precies straks lezen er een paar gemillimeterde mee
In de cos had je gelijk een tr ofzo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze toch denken van hmmquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
In de cos had je gelijk een tr ofzo.
Best wel geweldadigquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijne nacht en welterusten straks.
Nah ja, dat kán mooi zijn, maar da's zeldzaam.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Same, trustenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja bij first dates waren er 2 en die waren allebei een soort guitig nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah ja, dat kán mooi zijn, maar da's zeldzaam.
Truste luckyquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou nee iedereen had kanker of boulimiaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze toch denken van hmm
Oh zoquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee iedereen had kanker of boulimia
En maatje 36quote:
Oh, eigenlijk had ik het enkel tegen Lucky en ging zelf nog niet, maar eigenlijk moet ik wel.quote:
Dan was er meteen een link gelegd met chemo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze toch denken van hmm
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk had ik het enkel tegen Lucky en ging zelf nog niet, maar eigenlijk moet ik wel.
Nahja, dag dan maar![]()
Oh god, dat bedoelde ik niet in elk gevalquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan was er meteen een link gelegd met chemo.
En nee, dit is geen slecht grapje.
Nee maar daar spiegelde ze alles wat ze lazen in het persoonlijkequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh god, dat bedoelde ik niet in elk geval
Nee, normaalgesproken zou je daar inderdaad niet aan denken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk had ik het enkel tegen Lucky en ging zelf nog niet, maar eigenlijk moet ik wel.
Nahja, dag dan maar![]()
Dat zegt ook niemandquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Utopia 2.0quote:
Uiteraard mocht wel iedereen voor van alles uitgescholden worden, elke psychiatrische diagnose, maar zodra het om iets ging wat ze zelf hadden gehad of meegemaakt was het ineens enorm respectloos en idioot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar daar spiegelde ze alles wat ze lazen in het persoonlijke
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Uiteraard mocht wel iedereen voor van alles uitgescholden worden, elke psychiatrische diagnose, maar zodra het om iets ging wat ze zelf hadden gehad of meegemaakt was het ineens enorm respectloos en idioot.
Niks mis mee maar die heeft ook wat tr's gekostquote:
Je hebt de Winniefoto gemist.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef TillyB het volgende:
Alle kerst ui's kunnen weer weg het is KLAAR
Nee deze blijft tot 1 januariquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef TillyB het volgende:
Alle kerst ui's kunnen weer weg het is KLAAR
Die zijn zo grootquote:
Of je hebt er niet éénquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef chufi het volgende:
ben ik blij dat ik daar niet aan begonnen ben
En duurquote:
Was ook niet zo'n moeilijkequote:
quote:
Je wilde natuurlijk zeggen dat ze de mooiste hond ooit is, maar de andere huisdieren in dit topic niet tekort doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zag de foto en onthou me expres van commentaar
Ja die scheten zijn nu nog virtueelquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zag de foto en onthou me expres van commentaar
Je haalt de woorden uit mn mondquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Je wilde natuurlijk zeggen dat ze de mooiste hond ooit is, maar de andere huisdieren in dit topic niet tekort doen.
Ik snap je.
Uhh ja doeiquote:
Ohhhquote:
Skeetie poepie liefiequote:
Ik zou even toch even nadenkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Toch heb jij lekker de kerst spirit te pakken hoor
Het is kut !!!quote:
ja hoor was nr.1 in usaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
in de 2000 is al knap hoor, zijn zoveel liedjes
Dat was een foutjequote:
Als je de top 2000 gaat luisteren ben je wat simpel, luister gewoon wat je lekker vindtquote:
Is ook rukquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:33 schreef chufi het volgende:
Ik heb net ff mn digitale collectie gecheckt , maar helaas geen Roxette...
Roxette gast.quote:
Je bent de weg kwijtquote:
Ja die kan ik ook niet verstaanquote:
Blauwquote:
Achter de muur en over het gordijn bedoel je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet over de muur of was dat weer wat anders ?
ja klinkt bekendquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Achter de muur en over het gordijn bedoel je?
Hoe bedoel je ?quote:
Ja ik luister niet naar die shit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:57 schreef chufi het volgende:
elk jaar het zelfde lijstje ... min of meer op een paar enkele nieuwe nummers na dan , zoals Danny Vera dit jaar bv
af en toe zet ik de live uitzending op , maar krijg er steeds meer afkeer van .. slap lullende DJ's zelfs Mario heeft er last van ..quote:
Morgen weer dartsquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
af en toe zet ik de live uitzending op , maar krijg er steeds meer afkeer van .. slap lullende DJ's zelfs Mario heeft er last van ..
Ik moet zeggen dat ik er ook weer in benquote:
Je hebt een deur vol gaatjes nu?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook weer in ben
Leukquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook weer in ben
quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je hebt een deur vol gaatjes nu?
Pfff ik keek jaren geleden. En mijn moeder is helemaal fan, zo rolde ik er weer inquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:12 schreef tonja het volgende:
[..]
LeukHet is een kroegspelletje, maar gewoon wel spannend om te kijken en de hele entourage is ook hilarisch.
Ik hoop dat Sherrock nog een ronde verder komt.
Kerstcadeau?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:14 schreef Soulraven het volgende:
Hoi. Hehe, weer thuis, met een 15 jarig nichtje erbij.
In een kooiquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:14 schreef Soulraven het volgende:
Hoi. Hehe, weer thuis, met een 15 jarig nichtje erbij.
quote:
Ik ook. Toen kabel tv net nieuw was en je bbc kon ontvangen. Dat is al wel iets van 30 jaar geleden zo'n beetje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Pfff ik keek jaren geleden. En mijn moeder is helemaal fan, zo rolde ik er weer in
Ja ik snapte er niks van en ik keek met mijn vader, dat 500 aftellen zeg maarquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook. Toen kabel tv net nieuw was en je bbc kon ontvangen. Dat is al wel iets van 30 jaar geleden zo'n beetje.
Het was toen in mijn vriendenkring een hype. We hadden ook allemaal zelf pijlen en een dartbord. Ik zat toen op t' Sweelinck. Een keer een soort van halfbakken toernooi georganiseerd. De strijkers tegen de blazers en slagwerkers en zo. Dat was 1 grote faal, maar we hebben wel gelachen :")quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik snapte er niks van en ik keek met mijn vader, dat 500 aftellen zeg maar
Die blonde gaat weer morgenquote:
En de groeten van mijn moederquote:
Ja serieus ik was er niet mee bezig, zij welquote:
Ach ja het is hersenloos vermaak wat mij betreft, maar ik vind het leuk om te volgen. De afgelopen 6 jaar (utoquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja serieus ik was er niet mee bezig, zij wel
Ah OK nog een paar voor de laatste 16 ...quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:26 schreef tonja het volgende:
[..]
https://www.rtl7darts.nl/toernooien/1666/pdc_world_championship
v. Gerwen en Sherrock iig.
Jah zoiets. Elke dag uitzendingen behalve de 31ste. Op 1 januari de finale.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK nog een paar voor de laatste 16 ...
finale wordt dat dan
Mijn moeder is 87 en ze is bij de pinken en toen ik haar zag met die darts was ze helemaal waus !!!!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja het is hersenloos vermaak wat mij betreft, maar ik vind het leuk om te volgen. De afgelopen 6 jaar (uto) heb ik me er wat minder mee bezig gehouden, maar nu vind ik het wel weer leuk.
hebben we wat te kijken .. dat elk jaar hetzelfde is ook zo afgezaagdquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah zoiets. Elke dag uitzendingen behalve de 31ste. Op 1 januari de finale.
Ik snap dat wel. Ik kan me er ook door mee laten slepen, dat ik hier in ene keihard YES!!!! roep.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder is 87 en ze is bij de pinken en toen ik haar zag met die darts was ze helemaal waus !!!!
Prachtig en ze ziet het eerder dan ik OOHHHH DAT IS MIS
misschien eens langs de oogarts schatquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder is 87 en ze is bij de pinken en toen ik haar zag met die darts was ze helemaal waus !!!!
Prachtig en ze ziet het eerder dan ik OOHHHH DAT IS MIS
Mja wat dat aangaat.. Het wk is ook elk jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
hebben we wat te kijken .. dat elk jaar hetzelfde is ook zo afgezaagd
Ik vind dat echt leuk dat ze daar lol in heeftquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Ik kan me er ook door mee laten slepen, dat ik hier in ene keihard YES!!!! roep.
ja maar de deelnemers verschillen wel .. kan je van de Top 2000 nauwelijks zeggen en ouwejaars conferences worden dei nog gehouden en wie kijkt er dan nog naar.. Ik al jaren niet meerquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja wat dat aangaat.. Het wk is ook elk jaar.
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien eens langs de oogarts schat
Ja dat is het ook. Fijn als je een beetje lol in het leven hebt als je hoogbejaard bent.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat echt leuk dat ze daar lol in heeft
quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geef dr maar een dikke kus van mij .. omdat ze zo'n lieve dochter heeft
Wat dat betreft; sommige tradities zijn niet meer. Die dronken butler die mogen ze van mij wel elk jaar herhalenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar de deelnemers verschillen wel .. kan je van de Top 2000 nauwelijks zeggen en ouwejaars conferences worden dei nog gehouden en wie kijkt er dan nog naar.. Ik al jaren niet meer
leeft die nog ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat dat betreft; sommige tradities zijn niet meer. Die dronken butler die mogen ze van mij wel elk jaar herhalen
Tonja is in de derde persoon weerquote:
Zijn dat anderen dan ? koppen lijken gelijk .. alleen wat ouderquote:
Ahh je lijkt voxs wel.. Ik ben weg, oh nee toch niet.quote:
Manuel !! toppie gozertquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
De beste butler is Manuel van Fawlty Towers
Ik zou best op @Voxs willen lijkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh je lijkt voxs wel.. Ik ben weg, oh nee toch niet.
Die is ook doodquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou best op @:Voxs willen lijken![]()
Nu ben ik echt weg
Ja raarquote:
Ik wel hoor. Ik hoef geen 100 te wordenquote:
waar?quote:
Ja, zo weer naar het haagse. Ik hoop dat het lekker rustig is op de weg.quote:
Jawel is rustigquote:Op vrijdag 27 december 2019 06:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, zo weer naar het haagse. Ik hoop dat het lekker rustig is op de weg.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 06:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Keertje uitslapen mag toch wel.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 27 december 2019 07:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zichtbaar blij.
Goedemorgen, pullup!
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou best op @:Voxs willen lijken![]()
Nu ben ik echt weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Heejquote:
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 07:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Heej, nog steeds een hamsterwangetje zie ik
quote:Op vrijdag 27 december 2019 07:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaMaar minder pijnlijk en minder dan het was. Ik heb mij net daar heel onflatteus getekend ivm met artistieke misčre-uitdrukking
Goedemorgen Badeendquote:
Ik had een knipoog-PI moeten plaatsenquote:Op vrijdag 27 december 2019 07:57 schreef Voxs het volgende:
![]()
Ik ga van schrik een selfie maken om te checken of ik echt er zo uit zie.
Ik grap maar watquote:Op vrijdag 27 december 2019 07:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een knipoog-PI moeten plaatsen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:04 schreef pullup het volgende:
Niks mis mee hoortudududutudu dutu..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
tudududutudu dutu..
ZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had al eens eerder een plaatje van je gezien geloof ik
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker
Had al eens eerder een plaatje van je gezien geloof ik
gewoon keihard fok.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:07 schreef Straatverlichting het volgende:
Er blijft ook echt geen enkele droom heel hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |