SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Maar.... hoe dan?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:03 schreef RedFever007 het volgende:
Sam en Dave - Soulman heeft eht niet gehaald zie ik
Nice! Veel plezier manquote:
Heb liever die van Eric Claptonquote:
Nee. Nee. Nee.quote:
Waarom staan ze überhaupt in de lijst, vraag ik me eerder af.quote:
zat net m'n Top2000 mail te lezen en deze stond onder de "helaas niet gehaald" nummers.quote:
Dat is denk ik ook wel zo.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb t idee dat ik al veel JJ Cale gehoord heb vandaag. Zeker 3x
Zo, das beterquote:Op donderdag 26 december 2019 22:05 schreef alopio het volgende:
Waarom staan nick en Simon zo hoog in de Top 2000
Helaas wel, had ze liever een paar dagen later gehoord.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Klopt. Alle platen zijn gezakt en hebben we nu al gehoord.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze klinkt me iets te saai.quote:
1 van de favo artiesten van DeMart Mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen!!!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja das wat meer om rekening mee te houden. Wij gaan “maar” tot 2 januari, wel zin in hoor, afgelopen zomer ook naar Noorwegen geweest, was ook genotquote:Op donderdag 26 december 2019 22:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nice! Veel plezier man![]()
Ben zelf bezig om een road trip te plannen voor maart 2021 naar Lapland en Noordkaap. Lekker op tijd begonnen, maar valt veel te regelen, vooral met een dan vier jarig kind in de auto
Ja, die rollen maar doorquote:Op donderdag 26 december 2019 22:07 schreef MTheBassman het volgende:
die Stones komen ook echt elk uur, word er een beetje moe van zo.
dit kan ik wel beamenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, dat is nog beter, Maar ja het is kerst dacht hou het netjesquote:Op donderdag 26 december 2019 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waarom staan ze überhaupt in de lijst, vraag ik me eerder af.
Saai? Dat is juist het hele punt van zijn muziek. En het is precies goedquote:
Succes met noorderlicht huntenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja das wat meer om rekening mee te houden. Wij gaan “maar” tot 2 januari, wel zin in hoor, afgelopen zomer ook naar Noorwegen geweest, was ook genot
Meer diversiteit in artiesten zou soms wel fijn zijn ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:07 schreef MTheBassman het volgende:
Time Waits For No One mag ook terugkerenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:07 schreef PzKpfw het volgende:
Ik hoop nog altijd dat Around & Around van de Stones de Top 2000 eens gaat halen.
quote:
Dat heb ik juist met The Beatles.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:07 schreef MTheBassman het volgende:
Heb het met beide wel.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met The Beatles.De Stones kunnen er wat mij betreft niet vaak genoeg in staan.
Beatles zijn Godenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:09 schreef Isorden het volgende:
Kan het meeste van the Beatles toch echt wel waarderen
Ik vind de Stones niet slecht, maar ik vind het gewoon telkens niks bijzonders en een beetje van hetzelfde, op een paar nummers na. De Beatles hebben altijd wel wat unieks in hun liedjes, maar goed, ik laat de mensen hier maar van de stones genieten, als zij het leuk vinden mag dat van mij.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met The Beatles.De Stones kunnen er wat mij betreft niet vaak genoeg in staan.
Ik het meeste van The Stones ook welquote:Op donderdag 26 december 2019 22:09 schreef Isorden het volgende:
Kan het meeste van the Beatles toch echt wel waarderen
Dat ze er niet vaak genoeg in kunnen staan bedoel je natuurlijkquote:
Peace!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik het meeste van The Stones ook wel
Misschien even vertellen dat ie ook op het pijltje kan drukken, of via de titel.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:06 schreef Nizno het volgende:
zien wanneer Robert binnen komt, link naar de nieuwe staat weer in de oude
Sterktequote:Op donderdag 26 december 2019 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, ik ga afhaken. Morgen moet er weer gewerkt worden.
Wat?
Ja, geen idee waarom ik geen vrij heb genomen
Peacequote:Op donderdag 26 december 2019 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik het meeste van The Stones ook wel
dat pijltje is niet altijd goed zichtbaar achter de TT.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien even vertellen dat ie ook op het pijltje kan drukken, of via de titel.
Ben nog weg hoor. Maar inmiddels staat de top 2000 hier aan en sla ik even een spel over.quote:
Ah op die manierquote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben nog weg hoor. Maar inmiddels staat de top 2000 hier aan en sla ik even een spel over.
Weersverwachting voor noorderlicht zijn tot nu toe matig tot slecht, maar ooit in IJsland al eens mogen zien, was geweldig, dus hoop het nu weer te zien, we houden hoop. Maar wordt sowieso genietenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Succes met noorderlicht hunten
Ben in 2012 naar Zweeds Lapland geweestals huwelijksreis, 2014 nog een keer terug gegaan. Zo fucking mooi daar
welk spel?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben nog weg hoor. Maar inmiddels staat de top 2000 hier aan en sla ik even een spel over.
Kut spellen ook altijdquote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Noorderlicht vind ik wel een beetje overschat, op de foto lijkt het altijd mooier dan in het echt. Ik heb in IJsland ook wel het een en ander gezien, was op zich wel geinig. Maar er was een semi-professionele fotograaf bij die echt supermooie foto's ervan wist te maken, en die deden het wel echt mooier lijken dan het was.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Weersverwachting voor noorderlicht zijn tot nu toe matig tot slecht, maar ooit in IJsland al eens mogen zien, was geweldig, dus hoop het nu weer te zien, we houden hoop. Maar wordt sowieso genieten
Klaverjassen meegedaan en gewonnen.quote:
mijn eerste hertog jan is nog niet eens opquote:
Daar hebben we gewasbeschermingsmiddelen voor.quote:
Je wilde gewoon ff bij ons op FOK! kijken, geef maar toequote:Op donderdag 26 december 2019 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klaverjassen meegedaan en gewonnen.
Hartenjagen meegedaan en gewonnen.
Nu dobbelen en ik gun een ander ook een kans en doe dus maar even niet mee.
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit doet wel een beetje aan de old school Top 2000 denken, STones gevolgd door 2x Beatles
Vaak wel meer dan 1x, maar das niet zo vreemd met ruim 30 noteringenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah fijn, elk jaar heb je er wel een dubbele Beatles tussen zitten
Ik heb vandaag alleen maar gebowld en gewonnenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, maar als je echt een full blown storm hebt is het mooi hoor. Heb het 1x mogen meemaken dat echt zelfs sneeuw helemaal groen begon te weerkaatsenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Noorderlicht vind ik wel een beetje overschat, op de foto lijkt het altijd mooier dan in het echt. Ik heb in IJsland ook wel het een en ander gezien, was op zich wel geinig. Maar er was een semi-professionele fotograaf bij die echt supermooie foto's ervan wist te maken, en die deden het wel echt mooier lijken dan het was.
quote:
Ik moet zeggen dat ik het toch wel erg bijzonder vond. Maar als dat de enige reden is dat je er naartoe gaat kan je teleurgesteld zijn. Mochten we het niet zien niet erg, we gaan in eerste instantie voor andere dingenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Noorderlicht vind ik wel een beetje overschat, op de foto lijkt het altijd mooier dan in het echt. Ik heb in IJsland ook wel het een en ander gezien, was op zich wel geinig. Maar er was een semi-professionele fotograaf bij die echt supermooie foto's ervan wist te maken, en die deden het wel echt mooier lijken dan het was.
nietusquote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je wilde gewoon ff bij ons op FOK! kijken, geef maar toe
ow das wel netjes om andere iets te gunnenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen maar gebowld en gewonnen
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah fijn, elk jaar heb je er wel een dubbele Beatles tussen zitten
Hoewel deze 2 dit jaar de enige zijn die na elkaar komenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vaak wel meer dan 1x, maar das niet zo vreemd met ruim 30 noteringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hoop niet dat ie doorgaat tot ie een karikatuur van zichzelf wordtquote:Op donderdag 26 december 2019 22:15 schreef Homdeck het volgende:
In mei weer naar Sir Paul. Hoewel zijn stem echt minder wordt, logisch ook, blijft het toch een fenomeen hoor. Wat mij betreft de grootste artiest ever.
Heb je iets tegen de letter m of zo?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelde Elton John op de uitvaart van Lady Di?SOWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Waarom speelde Elton John op de uitvaart van Lady Di?Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
M&M's en Margriet van der Linden schijnen het ook goed te doen op dit nummer.quote:
Tuurlijk niet. De watervallen en geisers waren wel erg mooi, en de hete bronnen. Walvisspotten werd helaas afgelast vanwege het slechte weer, toen gingen we naar een museum.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het toch wel erg bijzonder vond. Maar als dat de enige reden is dat je er naartoe gaat kan je teleurgesteld zijn. Mochten we het niet zien niet erg, we gaan in eerste instantie voor andere dingen
Zeker niet maar je kan ook overdrijven met de letter mquote:Op donderdag 26 december 2019 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb je iets tegen de letter m of zo?
Was het zo'n leuk museum dan?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De watervallen en geisers waren wel erg mooi, en de hete bronnen. Walvisspotten werd helaas afgelast vanwege het slechte weer, toen gingen we naar een museum.
Ik wil ooit nog wel eens terug
Volgens Spotify niet, of iig is me daar nog nooit opgevallen, volgens mij is het daar "gewoon" Mmm Mmm Mmm Mmmquote:Op donderdag 26 december 2019 22:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
MMm MMm MMm MMm MMm is de juiste spelling?
Ja IJsland was dat, bij ons walvissen ook afgelast. Maar we gaan nu naar Finlandquote:Op donderdag 26 december 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De watervallen en geisers waren wel erg mooi, en de hete bronnen. Walvisspotten werd helaas afgelast vanwege het slechte weer, toen gingen we naar een museum.
Ik wil ooit nog wel eens terug
Na een nummer of 5 is zijn stem meestal weer "als vanouds". Voor het geld hoeft ie het in ieder geval niet te doen, je ziet dat hij er nog ontzettend veel voldoening uit haalt. En hij heeft een geweldige band om zich heen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop niet dat ie doorgaat tot ie een karikatuur van zichzelf wordt
Mmm, zou kunnenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens Spotify niet, of iig is me daar nog nooit opgevallen, volgens mij is het daar "gewoon" Mmm Mmm Mmm Mmm
Misschien kan de stagiair het nog wijzigenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens Spotify niet, of iig is me daar nog nooit opgevallen, volgens mij is het daar "gewoon" Mmm Mmm Mmm Mmm
Mwahquote:
Mja snap ik. Veel plezier iigquote:Op donderdag 26 december 2019 22:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja IJsland was dat, bij ons walvissen ook afgelast. Maar we gaan nu naar Finland
Waarom speelde Elton John op de uitvaart van Lady Di?Bedankt Hans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond hem stiekem leuk![]()
Walvisvaart...quote:Op donderdag 26 december 2019 22:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
MwahIk wil vooral een herkansing op de walvisvaart, wat grotten bezoeken en wat minder toeristische dingen. En misschien het graf van Bobby Fischer in Selfoss.
Voor ons ook de eerste keer, ook dat we deze periode weggaan rond oud en nieuw,quote:Op donderdag 26 december 2019 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja snap ik. Veel plezier iig
Finland ben ik zelf nog nooit geweest.
Ik hoor m ook automatisch gillenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wanneer komt Simon Webbe in?
Denk niet dat dat de lijst qua muziek ten goede komt.quote:
Eenschquote:Op donderdag 26 december 2019 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
Deze staat veel te laag eigenlijk.
Dat doet het nummer niet zo slecht als ik dit hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor m ook automatisch gillen
Wat zit er toch Phil Collins in de lijst, vind je niet?quote:
Heel Philquote:Op donderdag 26 december 2019 22:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat zit er toch Phil Collins in de lijst, vind je niet?
Slecht getrouwdquote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef RedFever007 het volgende:
vrouwliefis weer terug dus geen T2000 meer
![]()
Tot een volgende keer
Sorry maar dat is toch echt Land of Confusion.quote:
Je vrouw opvoeden met goede muziek kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef RedFever007 het volgende:
vrouwliefis weer terug dus geen T2000 meer
![]()
Tot een volgende keer
Superman where are you now?!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sorry maar dat is toch echt Land of Confusion.
Firth of Fifth imoquote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Luister, ik heb op 1 Genesis nummer gestemd. Dat was deze. ALS ER EEN BETER NUMMER WAS HAD IK DAAR WEL OP GESTEMD HE!quote:
Eén van de betere, maar er zijn er zeker meer.quote:
die is fan hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Je vrouw opvoeden met goede muziek kan ook natuurlijk
Da's niet eens nodig, genoeg slechte muziek in de Top 2000quote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Origineel van Disturbed is echt 100x beter hoor ....quote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Helaas voor hem is All Night Long al geweest.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan ken je niet genoeg oude nummers van Genesis.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Luister, ik heb op 1 Genesis nummer gestmd. Dat was deze .ALS ER EEN BETER NUMMER WAS HAD IK DAAR WEL OP GESTEMD HE!
Zo, daar heb je vast niet van terug,
Kijk, daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén van de betere, maar er zijn er zeker meer.
Gelukkig ook maar, je zal maar 1 goede song hebben en daar je hele leven mee op pad moeten...
Ja, denk dat ie max een minuutje heeft gedraaidquote:Op donderdag 26 december 2019 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft Stenders Borsato afgekapt vandaag? Wat een koning.
Jammer dat ik het heb gemist.
Ja, was niets mis mee.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb t ook gemist.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
Jawel, maar dat is minder mijn ding, al zitten daar prachtige nummers bij.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan ken je niet genoeg oude nummers van Genesis.
Er is toch niks op tv joh, en dat kan je heel het jaar nog kijken. Dit is nu! Komopquote:Op donderdag 26 december 2019 22:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die is fan hoormaar we willen nog even tv kijken
Ik vind Jesus He Knows Me altijd wel mooi omdat ik genoeg ervaring heb met die kant van het 'christen'domquote:Op donderdag 26 december 2019 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan ken je niet genoeg oude nummers van Genesis.
Met een hoop boe-geroep tot gevolg...quote:Op donderdag 26 december 2019 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
Koningquote:Op donderdag 26 december 2019 22:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, denk dat ie max een minuutje heeft gedraaid
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
Nagenietentwitter:TomCroesNL twitterde op donderdag 26-12-2019 om 16:01:49Hahaha Rob Stenders held! Kapt gewoon even Marco Borsato Ali B- Wat zou je doen af 😂😂😂. #Top2000 #Top2000cafe #NPORadio2 #Watdoetdieplaatindelijst https://t.co/cTfz1X5gvB reageer retweet
Niet vanaf dit forum danquote:Op donderdag 26 december 2019 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een hoop boe-geroep tot gevolg...
Ik vind Follow You, Follow Me uit die periode ook erg mooi...quote:Op donderdag 26 december 2019 22:27 schreef cafca het volgende:
Wel het beste nummer van de Collins-Genesis, denk ik
Die is fantastisch.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind Follow You, Follow Me uit die periode ook erg mooi...
Nee, daar was men nog druk met het feit dat Elvis pas in het volgende uur gedraaid werd, met de afkapping van Marco tot gevolg...quote:
quote:
voor je t weet zitten we allemaal weer luidkeels en misschien ietwat aangeschoten BoRhap te zingen, geniet er nog van nu het nog kanquote:
Ja, en dan nog moeten er 30 van de 35 van mn stemlijstje komen! (die andere 5 hebben het helaas uberhaupt niet gered)quote:
noobiedoobiedooquote:
Dat was inderdaad de andere die ik in gedachte hadquote:Op donderdag 26 december 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind Follow You, Follow Me uit die periode ook erg mooi...
Dan ga ik voor Dichterbij Dan Ooitquote:Op donderdag 26 december 2019 20:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
En de beste, Mooie Dag? Heb niets met Blof maar die de tekst en de betekenis achter dat nummer is wel waar muziek voor bedoeld is.
STENDERSGODquote:Op donderdag 26 december 2019 22:27 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]Nagenietentwitter:TomCroesNL twitterde op donderdag 26-12-2019 om 16:01:49Hahaha Rob Stenders held! Kapt gewoon even Marco Borsato Ali B- Wat zou je doen af 😂😂😂. #Top2000 #Top2000cafe #NPORadio2 #Watdoetdieplaatindelijst https://t.co/cTfz1X5gvB reageer retweet
Dat heb ik nog nooit gedaan, zeker niet tijdens de Top2000.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
voor je t weet zitten we allemaal weer luidkeels en misschien ietwat aangeschoten BoRhap te zingen, geniet er nog van nu het nog kan
De 31e luister ik lekker naar de Tijdloze.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
voor je t weet zitten we allemaal weer luidkeels en misschien ietwat aangeschoten BoRhap te zingen, geniet er nog van nu het nog kan
'Nou Ali, dat zou ik dus doen.'quote:Op donderdag 26 december 2019 22:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat fragment van Stenders die Wat Zou je Doen afkapt is echt goud
Ik wil dat zienquote:Op donderdag 26 december 2019 22:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
OP-waardigquote:Op donderdag 26 december 2019 22:27 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]Nagenietentwitter:TomCroesNL twitterde op donderdag 26-12-2019 om 16:01:49Hahaha Rob Stenders held! Kapt gewoon even Marco Borsato Ali B- Wat zou je doen af 😂😂😂. #Top2000 #Top2000cafe #NPORadio2 #Watdoetdieplaatindelijst https://t.co/cTfz1X5gvB reageer retweet
kijk eens in die tweetquote:
Dat je gewoon met eigen kunt zien hoe groot de verschillen zijn. Met welke afstand Queen op #1 staat. Hoeveel stemmen een nummer überhaupt nodig heeft om in de lijst te belandden. En hoeveel er gestemd is op de vrije keuzes die het net niet gehaald hebben. Het is ook fijn om te kunnen verifiëren dat Radio 2 niet bewust met posities aan het hosselen is om bepaalde muziek in de nacht te krijgen, of niet te veel lang nummers na elkaar.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat zou de meerwaarde hiervan zijn?
Ik mis altijd de laatste uurtjes, vanaf een uur of 9 is het voor mij klaarquote:Op donderdag 26 december 2019 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan, zeker niet tijdens de Top2000.
De planning van die song is altijd beroerd...
Ik voelde al dat de timing slecht was inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2019 22:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Slecht moment om terug te komen, net wat goede plaatjes gehad en nu weer MEUK
OP waardig stuk datquote:Op donderdag 26 december 2019 22:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik haal de Top 100 waarschijnlijk niet eens nuchter.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zag het ook, twitter noob dat ik ben (en blijf gelukkig)quote:
Idem, de songs die ik daar ken en die ik OK vind, die hoor ik vaak genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik mis altijd de laatste uurtjes, vanaf een uur of 9 is het voor mij klaar
Oasis over een paar nummers maakt veel goedquote:Op donderdag 26 december 2019 22:34 schreef PzKpfw het volgende:
Het ging zo lekker dit uur en dan ineens dit.
Verdient dat sowieso. Wanneer was het ook alweer dat hij de B-kant van Mull Of Kintyre ging draaien. Ging ik ook stuk om. 2 jaar geleden ofzo denk ik?quote:
Het is ook typisch Robquote:Op donderdag 26 december 2019 22:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Even dat fragment geluisterd, wat geniaal
Het kan eigenlijk niet, maar toch.
Als ik zelf DJ was en in de Top 2000 dat nummer moest draaien zou ik denk ik trouwens 'per ongeluk' de originele versie van Nooit Meer Een Morgen draaien. Die is heel mooi.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Even dat fragment geluisterd, wat geniaal
Het kan eigenlijk niet, maar toch.
Tot ooitquote:Op donderdag 26 december 2019 22:35 schreef alopio het volgende:
maar adieu iedereen, ik ga pitten, straks om 05:00 gaat de wekker weer. Zal niet veel aanwezig zijn meer hier deze editie, misschien de avonden nog wat. Veel plezier, geniet ervan, sterkte met Gijs, en fijne jaarwisseling alvast
Proost allen!
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:35 schreef alopio het volgende:
maar adieu iedereen, ik ga pitten, straks om 05:00 gaat de wekker weer. Zal niet veel aanwezig zijn meer hier deze editie, misschien de avonden nog wat. Veel plezier, geniet ervan, sterkte met Gijs, en fijne jaarwisseling alvast
Proost allen!
En San Francisco.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oasis over een paar nummers maakt veel goed
Lap ze!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:35 schreef alopio het volgende:
Proost allen!
Gleichfallsquote:Op donderdag 26 december 2019 22:35 schreef alopio het volgende:
Proost allen!
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:35 schreef alopio het volgende:
Proost allen!
Proost allen!
Heel veel plezier!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:35 schreef alopio het volgende:
Proost allen!
Doei doeiquote:Op donderdag 26 december 2019 22:35 schreef alopio het volgende:
Proost allen!
Proost allen!
Proost allen!
Proost alvast, enjoyquote:Op donderdag 26 december 2019 22:35 schreef alopio het volgende:
Proost allen!
Als er WiFi is, dan wel. Ik luister wel mee, dus dat sowiesoquote:Op donderdag 26 december 2019 22:37 schreef ok01 het volgende:
[..]hopelijk zie ik je af en toe nog verschijnen hier
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:35 schreef alopio het volgende:
Proost allen!
En ja ik weet dat ze stijgen, maar nog steeds veel te laagquote:Op donderdag 26 december 2019 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
We jagen de Boudewijn-noteringen er wel snel doorheen zo
Fijne vakantie in ieder gevalquote:Op donderdag 26 december 2019 22:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Als er WiFi is, dan wel. Ik luister wel mee, dus dat sowieso
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:38 schreef Niveath het volgende:
OMG invallen bij Oasis. Ik kom klaar cunts
Onzin, dat is Magic Piequote:Op donderdag 26 december 2019 22:39 schreef Niveath het volgende:
Wisten jullie dat dit volgens Liam de beste Oasisplaat is? No thanks.
Wel top, respectquote:Op donderdag 26 december 2019 22:37 schreef Niveath het volgende:
Na alle kerstdingen kom ik hier nog even meedoen. Had Stenders echt Borsato uitgezet hahaha
Beter dan Champagne Supernova?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:39 schreef Niveath het volgende:
Wisten jullie dat dit volgens Liam de beste Oasisplaat is? No thanks.
Ja idd...quote:Op donderdag 26 december 2019 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zou Oasis graag live willen zien. Maar dat wordt lastig.
Hmmm laatste YT-interview noemt ie deze. Maar hij verandert wel vakerquote:
Don't Look Back in Anger voor mij.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:40 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Champagne Supernova toch wel het mooist denk ik
Million Miles Awayquote:Op donderdag 26 december 2019 22:39 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dat hun broer Rory betere muziek maakt.
Deze man weetquote:Op donderdag 26 december 2019 22:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Don't Look Back in Anger voor mij.
Idd, de mooiste twee vandaag al geweestquote:Op donderdag 26 december 2019 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En ja ik weet dat ze stijgen, maar nog steeds veel te laag
Don't Look Back in Angerquote:Op donderdag 26 december 2019 22:40 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Champagne Supernova toch wel het mooist denk ik
Levert veel promo op die ruziequote:Op donderdag 26 december 2019 22:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja idd...
Heb alleen niet de illusie dat die ruzie ooit nog over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |