welk spel?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben nog weg hoor. Maar inmiddels staat de top 2000 hier aan en sla ik even een spel over.
Kut spellen ook altijdquote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben nog weg hoor. Maar inmiddels staat de top 2000 hier aan en sla ik even een spel over.
Noorderlicht vind ik wel een beetje overschat, op de foto lijkt het altijd mooier dan in het echt. Ik heb in IJsland ook wel het een en ander gezien, was op zich wel geinig. Maar er was een semi-professionele fotograaf bij die echt supermooie foto's ervan wist te maken, en die deden het wel echt mooier lijken dan het was.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Weersverwachting voor noorderlicht zijn tot nu toe matig tot slecht, maar ooit in IJsland al eens mogen zien, was geweldig, dus hoop het nu weer te zien, we houden hoop. Maar wordt sowieso genieten
Klaverjassen meegedaan en gewonnen.quote:
mijn eerste hertog jan is nog niet eens opquote:
Daar hebben we gewasbeschermingsmiddelen voor.quote:
Je wilde gewoon ff bij ons op FOK! kijken, geef maar toequote:Op donderdag 26 december 2019 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klaverjassen meegedaan en gewonnen.
Hartenjagen meegedaan en gewonnen.
Nu dobbelen en ik gun een ander ook een kans en doe dus maar even niet mee.
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit doet wel een beetje aan de old school Top 2000 denken, STones gevolgd door 2x Beatles
Vaak wel meer dan 1x, maar das niet zo vreemd met ruim 30 noteringenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah fijn, elk jaar heb je er wel een dubbele Beatles tussen zitten
Ik heb vandaag alleen maar gebowld en gewonnenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klaverjassen meegedaan en gewonnen.
Hartenjagen meegedaan en gewonnen.
Nu dobbelen en ik gun een ander ook een kans en doe dus maar even niet mee.
Dat is wel zo ja, maar als je echt een full blown storm hebt is het mooi hoor. Heb het 1x mogen meemaken dat echt zelfs sneeuw helemaal groen begon te weerkaatsenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Noorderlicht vind ik wel een beetje overschat, op de foto lijkt het altijd mooier dan in het echt. Ik heb in IJsland ook wel het een en ander gezien, was op zich wel geinig. Maar er was een semi-professionele fotograaf bij die echt supermooie foto's ervan wist te maken, en die deden het wel echt mooier lijken dan het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |