SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Naar Trompetti zul je bedoelenquote:Op donderdag 26 december 2019 17:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Flea van trompet naar harmonica is overstapt.
Ik denk dat ie er nog maar 2 of 3 heeftquote:Op donderdag 26 december 2019 17:20 schreef DireStraits7 het volgende:
Tja, Tom Petty staat ook gewoon met 10 keer hetzelfde nummer in de lijst.
En dan niet eens met zijn duet met Stevie Nicks.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Dan is dat mooi uitgekristalliseerd. Na zijn dood stond 'ie er veel te vaak in.
6 keer maar, geloof ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Dan is dat mooi uitgekristalliseerd. Na zijn dood stond 'ie er veel te vaak in.
Nederland is een smakeloos landquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is zo'n nummer dat er ook maar niet uit wil
you shouldn't be surprisedquote:Op donderdag 26 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land
Denk toch dat de top2000 er in veel landen nog veel schandaliger eruit zou hebben gezienquote:Op donderdag 26 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doch nimmer zo laag gestaan als in 1999. Blijvertjequote:Op donderdag 26 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze cola zonder prik leek er bijna uit in 2017, maar nu staat het weer een slordige 350 platen hoger.
Ach, ik zie minstens 500 andere nummers die ik liever eruit zie vliegen dan deze.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter idee, lul niet zo idoot veel....quote:Op donderdag 26 december 2019 17:25 schreef Kyran het volgende:
Ze kappen wel hardcore af zeg vandaag. Begin verdomme een dag eerder dan...
quote:Op donderdag 26 december 2019 17:24 schreef Isorden het volgende:
Denk je nou dat je Steve Miller Band?
Oh God, ben deze woordgrap weer eens vergetenquote:Op donderdag 26 december 2019 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij denkt toch zeker niet dat je Steve Miller Band?
Of draai alle liedjes van Marco Borsatan niet...quote:Op donderdag 26 december 2019 17:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beter idee, lul niet zo idoot veel....
Of ga het cafe niet in met van die kut vragen aan het publiek
Je zult er vast nog wel een keer aan herinnerd wordenquote:Op donderdag 26 december 2019 17:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Oh God, ben deze woordgrap weer eens vergeten
Mischien wel de beste optiequote:Op donderdag 26 december 2019 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of draai alle liedjes van Marco Borsatan niet...
Volgens mij is dit wel de laatste notering van de Steve Miller Band, dus dit grapje kunnen we niet aan de lopende band maken.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Je zult er vast nog wel een keer aan herinnerd worden
schandalig dat dit hun hoogste notering is.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel de laatste notering van de Steve Miller Band, dus dit grapje kunnen we niet aan de lopende band maken.
the Joker kont nog wel denk ik?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel de laatste notering van de Steve Miller Band, dus dit grapje kunnen we niet aan de lopende band maken.
Nee, staat een paar honderd plekken terug.quote:
Die hebben we vannacht al gehad. Dit is al sinds jaar en dag de hoogste notering van SMB.quote:
Vind dit ook niet hun beste, mogen van mij wel met een Animals of Muscle Museum vervangen worden. Alsnog prima plaatje van zequote:Op donderdag 26 december 2019 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom deze van Muse in hemelsnaam?
Dit had Keane kunnen maken.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
De zenderbaas van Orinoco Radio, en tevens groot Muse-fan, heeft dit ooit t favoriete Muse-nummer onder niet-fans genoemd. Ik snap wel waarom
Ja, ik mis Abracadabra.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben we vannacht al gehad. Dit is al sinds jaar en dag de hoogste notering van SMB.
Precies. Klinkt als een allemansvriendquote:Op donderdag 26 december 2019 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had Keane kunnen maken.
Heb ik ook op gestemd, blijft echt een meesterwerk.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:32 schreef Isorden het volgende:
Muse' 1 na hoogste notering is voor mij stemlijst genot
En daarbij Guitar Hero 3 Genot!
Ja idd, krijg er al kramp van als ik er aan denkquote:Op donderdag 26 december 2019 17:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb ik ook op gestemd, blijft echt een meesterwerk.
Die strums in het begin krijg ik nog altijd kramp van
Zou de hoogste notering moeten zijn eigenlijk en dan nog een stukkie hoger ook. Moderne klassieker, meesterwerk, alles dit datquote:Op donderdag 26 december 2019 17:32 schreef Isorden het volgende:
Muse' 1 na hoogste notering is voor mij stemlijst genot
En daarbij Guitar Hero 3 Genot!
Ik blijf me daarom verbazen dat mensen dit nummer dan onthouden en erop stemmen.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:34 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Wilde dit net typen, echt iets wat je alleen tijdens de top2000 hoort.
Hoogste notering scheelt niet veel, maar 7 plaatsen, maar is idd top 50 materiaal als je het mij vraagtquote:Op donderdag 26 december 2019 17:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zou de hoogste notering moeten zijn eigenlijk en dan nog een stukkie hoger ook. Moderne klassieker, meesterwerk, alles dit dat
En hun hoogste is dit jaar gezakt en Knights is gestegen, dus dat komt in de buurtquote:Op donderdag 26 december 2019 17:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoogste notering scheelt niet veel, maar 7 plaatsen, maar is idd top 50 materiaal als je het mij vraagt
Indderdaad, maar waarschijnlijk een vaste groep die er elk jaar erop stemt.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik blijf me daarom verbazen dat mensen dit nummer dan onthouden en erop stemmen.
Ik stem voor Citizen Erased.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muse zou wel in de top 20 mogen, maar wel met een obscure albumtrack.
Beweegt wel de goede kant op, ja. Hopelijk over niet al te lange tijd...quote:Op donderdag 26 december 2019 17:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoogste notering scheelt niet veel, maar 7 plaatsen, maar is idd top 50 materiaal als je het mij vraagt
Celtic Mist Defence Forcequote:Op donderdag 26 december 2019 17:37 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Indderdaad, maar waarschijnlijk een vaste groep die er elk jaar erop stemt.
Eetzequote:Op donderdag 26 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ga op zoek naar mijn kerstdiner.
Smakelijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enjoy!quote:Op donderdag 26 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker een dinertje met Mexicano's, enjoy!quote:Op donderdag 26 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
De oester van schoonmoeder?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Enjoy!
Hier ook de preparering daarvoor, net de oesters open staan breken.
Cadeautje van schoonmoeders...
Hetzelfde hier. Tekst boeit mij echt niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:42 schreef jrwl het volgende:
letten jullie trouwens veel op tekst in liedjes?
Ik vind een goede tekst wel een toegevoegde waarde, maar niet meer dan dat.
Mensen die overdreven op de tekst letten van nummers, zijn eigenlijk meer poezie fans dan muziekfans. Muziekfans draait voor mij vooral om melodie en ritme.
Ligt bij mij erg aan het soort muziek. Als ik een Nick Drake of Phil Ochs luister doen de teksten er wat meer toe.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:42 schreef jrwl het volgende:
Mensen die overdreven op de tekst letten van nummers, zijn eigenlijk meer poezie fans dan muziekfans. Muziekfans draait voor mij vooral om melodie en ritme.
Hangt van het nummer. Een goede tekst maakt een nummer net nog even wat meer speciaal.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:42 schreef jrwl het volgende:
Mensen die overdreven op de tekst letten van nummers, zijn eigenlijk meer poezie fans dan muziekfans. Muziek draait voor mij vooral om melodie en ritme.
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hangt van het nummer. Een goede tekst maakt een nummer net nog even wat meer speciaal.
Een kuttekst verkracht het gehele lied.
Verder nogal arbitrair en arrogant om mensen die erg op de tekst letten maar poëziefans ipv muziekfanaten te noemen.
De menselijke stem is immers een belangrijk onderdeel van muziek.
Ben ook nooit van de tekst geweest. De meerderheid van mensen die ik ken hebben dat juist wel. Ik vind een beetje een goed in elkaar gemaakt riffje met goeie harmonieen veel belangrijker. Het is meer een bonus als de tekst goed is voor mij.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:42 schreef jrwl het volgende:
Mensen die overdreven op de tekst letten van nummers, zijn eigenlijk meer poezie fans dan muziekfans. Muziek draait voor mij vooral om melodie en ritme.
Mijn favoriet blijft kut koemanquote:Op donderdag 26 december 2019 17:48 schreef Poppejans het volgende:
Hier zit een leuke mama appelsap in.
Ditwordtniks ditwordtniks
Ja, want hij gooit alle dingen om!quote:Op donderdag 26 december 2019 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn favoriet blijft kut koeman
Kutkoeman, koeman gooit alle dingen om?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
EIN REICH is toch wel echt schitterend. Of ''ik kom klaar, zet die hoer op uw site''.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
kut, dacht dat ie wel hoger zou staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, want hij gooit alle dingen om!
(is helaas al geweest)
Fuck Koeman, Koeman gooit alle dingen omquote:Op donderdag 26 december 2019 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
1727quote:Op donderdag 26 december 2019 17:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
kut, dacht dat ie wel hoger zou staan.
die was briljant jaquote:Op donderdag 26 december 2019 17:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
EIN REICH is toch wel echt schitterend. Of ''ik kom klaar, zet die hoer op uw site''.
Ik meende te herinneren dat ie wel rond de 1000 stond.quote:
Is in 99 zelfs op 280 begonnenquote:Op donderdag 26 december 2019 17:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik meende te herinneren dat ie wel rond de 1000 stond.
Sinds 2015 hard aan het zakkenquote:Op donderdag 26 december 2019 17:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik meende te herinneren dat ie wel rond de 1000 stond.
Omdat de Top 2000 niet groter dan alles is.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:51 schreef Evertjan het volgende:
oke ik lees dus weer dat het ego van Rob Stenders weer groter was dan de Top 2000. Waarom ze deze man nog de Top 2000 laten presenteren is mij een raadsel.
Wat heeft die gedaan?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:51 schreef Evertjan het volgende:
oke ik lees dus weer dat het ego van Rob Stenders weer groter was dan de Top 2000. Waarom ze deze man nog de Top 2000 laten presenteren is mij een raadsel.
hooguit een minuutje gedraaid van marco en aliquote:Op donderdag 26 december 2019 17:53 schreef Kyran het volgende:
1565 I'm A Believer The Monkees
Ook deze ken ik , valt me allemaal mee.
[..]
Wat heeft die gedaan?
wat zou je doen hartstikke vroeg afgekapt. Vond ik zelf overigens niet zo erg.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:53 schreef Kyran het volgende:
1565 I'm A Believer The Monkees
Ook deze ken ik , valt me allemaal mee.
[..]
Wat heeft die gedaan?
quote:Op donderdag 26 december 2019 17:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
hooguit een minuutje gedraaid van marco en ali
Niets is belangrijker dan iets andersquote:Op donderdag 26 december 2019 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat de Top 2000 niet groter dan alles is.
Liefde en vrede op aarde is wel belangrijker!quote:Op donderdag 26 december 2019 17:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Niets is belangrijker dan iets anders
Nooit gezien.quote:
Geen fan van Randy Marsh nee?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:59 schreef MTheBassman het volgende:
Royals, dat nummer ben ik dus al jaren vergeten.
Die 1e ken je sowiesoquote:Op donderdag 26 december 2019 18:01 schreef MTheBassman het volgende:
1564 Fox On The Run Sweet
1563 Rock And Roll Led Zeppelin![]()
![]()
1562 I Want To Hold Your Hand The Beatles
1561 California Love 2Pac![]()
1560 Annabel Hans de Booij
1559 Uninvited Alanis Morissette
1558 Make It Wit Chu Queens Of The Stone Age
1557 Love Her Madly The Doors
1556 Just The Way You Are Bruno Mars![]()
![]()
1555 Why Can't This Be Love Van Halen
1554 Royals Lorde
1553 Crazy In Love Beyoncé & Jay-Z![]()
1552 Outlaw In 'Em Waylon
1551 Times Were When The Cats
Terechte klacht.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:02 schreef ChatGirl het volgende:
https://www.ed.nl/show/op(...)t-kan-niet~ada447c7/
OPHEF!
Dat heb ik niet zoveel meer als een jaar of vijf geleden, maar: oh ja, deze!quote:Op donderdag 26 december 2019 18:06 schreef MTheBassman het volgende:
Zeg het met me mee: Oh ja, deze!
Ja, deze oh!quote:Op donderdag 26 december 2019 18:06 schreef MTheBassman het volgende:
Zei ik tochquote:Op donderdag 26 december 2019 18:06 schreef MTheBassman het volgende:
Samantha staat lekker hoog dan!quote:Op donderdag 26 december 2019 18:08 schreef Evertjan het volgende:
de andere Fox in deze lijst komt trouwens pas later in de week voorbij op plek 329
Peter?quote:Op donderdag 26 december 2019 18:08 schreef Evertjan het volgende:
de andere Fox in deze lijst komt trouwens pas later in de week voorbij op plek 329
What does the fox say?quote:Op donderdag 26 december 2019 18:08 schreef Evertjan het volgende:
Je hoeft er niet om te kreunen hoor.quote:
Zie je nouquote:Op donderdag 26 december 2019 18:06 schreef MTheBassman het volgende:
quote:
nopequote:Op donderdag 26 december 2019 18:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Samantha staat lekker hoog dan!
quote:
BOZE WITTE MANNEN VAN VROEGERquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 18:10 schreef PzKpfw het volgende:
Fox on the Run gaat volgend jaar op m'n stemlijst.
De lijst is best traag geweest met het inbrengen van bepaalde nummers.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:11 schreef El-Stinho het volgende:
Blijft vreemd dat dit pas het vierde jaar voor de nummer in de top is, en zo laag.
Zal eens opletten maar zie net een berichtje uit Deventer. Zit zelf in Den Helder.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:12 schreef Djeez het volgende:
Serieuze vraag: weet iemand of de tv-zender van de Top 2000 (Zigg0 128) is ingedeeld in regio's? Wij krijgen alleen maar berichten uit de drie noordelijke provincies en Twente te zien hier in Assen
Waarschijnlijk zijn dat de enige mensen die berichten sturen.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:12 schreef Djeez het volgende:
Serieuze vraag: weet iemand of de tv-zender van de Top 2000 (Zigg0 128) is ingedeeld in regio's? Wij krijgen alleen maar berichten uit de drie noordelijke provincies en Twente te zien hier in Assen
quote:Op donderdag 26 december 2019 18:10 schreef PzKpfw het volgende:
Fox on the Run gaat volgend jaar op m'n stemlijst.
Ik zag eerder berichten van vervoersbedrijf Simon Loos, da's idd uit de buurtquote:
Ik zag er gister eentje uit Bellingwolde dus ik neem aan dat dit niet het geval is.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:12 schreef Djeez het volgende:
Zou een goede zijn voor de Top 2000.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net Opgezwolle met Hoedenplank in de Snob 2000
quote:Op donderdag 26 december 2019 18:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Was het niet een nummer van Stevie Wonder?
Of zit ik er helemaal naast.
Stevie Wonder, Joe Cocker, beide zijn zangers met een handicap, close enough.quote:
Best wel toegankelijk en populair, zou moeten kunnenquote:Op donderdag 26 december 2019 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou een goede zijn voor de Top 2000.
De ene is het, de ander was het.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:18 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Stevie Wonder, Joe Cocker, beide zijn zangers met een handicap, close enough.
Een koptelefoonmerk kan geen nummers schrijven.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:19 schreef alopio het volgende:
Even het familiediner/gourmet verlaten voor California Love goden![]()
Dr Dre
later n00biequote:Op donderdag 26 december 2019 18:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ben ervandoor voor vandaag, veel luisterplezier nog
quote:Op donderdag 26 december 2019 18:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zit je nu op de wc te Fok!ken of sta je gewoon midden in de kamer tegen de kerstboom te grinden?quote:Op donderdag 26 december 2019 18:19 schreef alopio het volgende:
Even het familiediner/gourmet verlaten voor California Love goden![]()
Dr Dre
Dag n00biequote:Op donderdag 26 december 2019 18:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, inderdaad.quote:
bye bye man bye bye!!!quote:Op donderdag 26 december 2019 18:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als een echte fokker uiteraard gewoon alleen op de zolderkamerquote:Op donderdag 26 december 2019 18:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit je nu op de wc te Fok!ken of sta je gewoon midden in de kamer tegen de kerstboom te grinden?
quote:Op donderdag 26 december 2019 18:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
(ik hoopte wel af te kunnen sluiten met een
Iemand zei dit is Anne Frank
ze moet nog naar het station
ietwat teleurgesteld)
quote:Op donderdag 26 december 2019 18:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
(ik hoopte wel af te kunnen sluiten met een
Iemand zei dit is Anne Frank
ze moet nog naar het station
ietwat teleurgesteld)
Beter dan Iris van goo goo dollsquote:Op donderdag 26 december 2019 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Van de geweldige soundtrack van City of Angels
Dat was dan ook t enige geweldige aan de City of Angelsquote:Op donderdag 26 december 2019 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Van de geweldige soundtrack van City of Angels
Beter dan de film zelf ook.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Beter dan Iris van goo goo dolls
Zo snel was ik ook weer nietquote:
Eetsequote:Op donderdag 26 december 2019 18:27 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga maar eens in de keuken aan de slag en wat vreten koken.
Ook prima. Ik vind die soundtrack echt geweldig, de film ookquote:Op donderdag 26 december 2019 18:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Beter dan Iris van goo goo dolls
Alle drie mooiquote:Op donderdag 26 december 2019 18:25 schreef Cee het volgende:
Tof dat deze toch vrij onbekende plaat er nog steeds in staat. Ik haal deze overigens wel eens door elkaar met Unintended en No Surprises.
Verbaasd me niet dat je hier nog ff op wachttequote:Op donderdag 26 december 2019 18:30 schreef MTheBassman het volgende:
QOTSA GODEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke nu ga ik echt de keuken in
Moet de film een keer zienquote:Op donderdag 26 december 2019 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ook prima. Ik vind die soundtrack echt geweldig, de film ook
nopequote:Op donderdag 26 december 2019 18:31 schreef Kyran het volgende:
Staat Eagles of Death Metal eigenlijk in de lijst?
Kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:31 schreef Kyran het volgende:
Ja, maar dat was maar 1 jaar, toen er meteen weer uitquote:
1n jaar na de aanslagen in parijs vrij laag met hun matige Save a Prayer-coverquote:Op donderdag 26 december 2019 18:31 schreef Kyran het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |