the Joker kont nog wel denk ik?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel de laatste notering van de Steve Miller Band, dus dit grapje kunnen we niet aan de lopende band maken.
Nee, staat een paar honderd plekken terug.quote:
Die hebben we vannacht al gehad. Dit is al sinds jaar en dag de hoogste notering van SMB.quote:
Vind dit ook niet hun beste, mogen van mij wel met een Animals of Muscle Museum vervangen worden. Alsnog prima plaatje van zequote:Op donderdag 26 december 2019 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom deze van Muse in hemelsnaam?
Dit had Keane kunnen maken.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
De zenderbaas van Orinoco Radio, en tevens groot Muse-fan, heeft dit ooit t favoriete Muse-nummer onder niet-fans genoemd. Ik snap wel waarom
Ja, ik mis Abracadabra.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben we vannacht al gehad. Dit is al sinds jaar en dag de hoogste notering van SMB.
Precies. Klinkt als een allemansvriendquote:Op donderdag 26 december 2019 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had Keane kunnen maken.
Heb ik ook op gestemd, blijft echt een meesterwerk.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:32 schreef Isorden het volgende:
Muse' 1 na hoogste notering is voor mij stemlijst genot
En daarbij Guitar Hero 3 Genot!
Ja idd, krijg er al kramp van als ik er aan denkquote:Op donderdag 26 december 2019 17:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb ik ook op gestemd, blijft echt een meesterwerk.
Die strums in het begin krijg ik nog altijd kramp van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |