whatabaudettismquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:54 schreef Homey het volgende:
ook bijzonder dat zoveel mensen whataboutismen naar Baudet. om daarmee opzichtig de discussie af te leiden waarom belastinggeld wordt aangewend voor IS propaganda. en het nepotisme met Ollongren.
Duidelijk de NRC niet gelezen... daar werd Baudet naar aanleiding van deze uitzending op één lijn gesteld met Willem Holleeder. De dag daarna was er wél alle lof voor het interview met IS-meisje Laura...quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toen Baudet in dat programma was hoorde ik gek genoeg niemand klagen, terwijl dat voor ons, NPO kijkende extreem linksen wel een keiharde klap in het gezicht is.
NRC is niet van NPO toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:06 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Duidelijk de NRC niet gelezen... daar werd Baudet naar aanleiding van deze uitzending op één lijn gesteld met Willem Holleeder. De dag daarna was er wél alle lof voor het interview met IS-meisje Laura...
Nee, maar ik doelde meer op het feit dat er wel degelijk klachten waren over het optreden van Baudet. Iets wat jij tegensprak.quote:
Dus we gaan EX-terroristen een podium geven Geef dan de slachtoffers een podium die hebben er veel veel meer recht op.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Denken dat ze alt right kunnen pacificeren met redelijke argumenten. Ze heeft haar straf uitgezeten is voor die mensen niet genoeg. Ze had opgehangen moeten worden als je Wilder en Baudet c.s. (En 80% van FOK!) Mag geloven.
Het NRC.quote:
Precies. Maar ja, linkse deugers zijn altijd hypocriet geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:06 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Duidelijk het NRC niet gelezen... daar werd Baudet naar aanleiding van deze uitzending op één lijn gesteld met Willem Holleeder. De dag daarna was er wél alle lof voor het interview met IS-meisje Laura...
Is het een dure smartwatch? Niet een goedkope? Welke smartwatch is het?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
We zien Laura H. niet in het gezicht, maar wel dat ze op-en-top is gekleed, volgehangen met sieraden en niet te vergeten een moderne en dure smartwatch om haar pols. De jihad heeft haar geen windeieren gelegd, dat moge duidelijk zijn.
Je bij de vijand aansluiten maakt je in principe toch ook de vijand?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee dan op afstand boe roepen en mensen als vijand afschilderen zonder iemand eens te laten vertellen hoe hij daaderkelijk denkt (en dan geen expert oid, tweedehands info)
De rol van de vrouwen in het kalifaat gaat wel wat verder dan kinderen baren. Er zijn zat filmpjes nog voor IS een hoge vlucht nam in Syrië, die lieten zien dat martelingen aan de orde van de dag waren. Zelfs de naïeve jonge meisjes die onder druk hebben gestaan door hun man, hebben een aantal gruweldaden begaan. Er is dan ook werkelijk geen enkele vrouw uit het kalifaat te vinden die niet op zijn minst één misdaad heeft begaan en dat weet iedereen. Het probleem is dat het nauwelijks hard te maken valt onder ons rechtssysteem, want daarvoor is uitvoerig bewijs/ooggetuige en ga zo maar door voor nodig. Laten eerlijk wezen, het huidige rechtssysteem heeft gewoon geen antwoord op het bestraffen van de daders in Syrië. Het vindt a) plaats in een oorlogsgebied wat het moeilijk maakt voor ambtenaren om concreet bewijs te verzamelen, b) de staat wil IS niet als staat erkennen wat ook weer juridisch gezien problemen levert met het erkennen van begane oorlogsmisdaden door haar aanhangers. De enige mogelijkheid wat nog overblijft voor de overheid is de daders bestraffen alsof ze hun misdaden in het oorlogsvrije Nederland hebben begaan. Daarom gaan meisjes zoals Laura H. weer graag terug naar Nederland, omdat ze weten dat ze er makkelijk vanaf komen. Ik vind het dan ook geen vergelijking met vrouwen die met de Noorderzon vertrekken voor een gespierde bruine kerel in Algerije.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Omdat ze daar niks heeft misdaan. Men maakt er hier een probleem van dat ze daarheen is gegaan (hoewel er elke week tv programma’s worden gemaakt over meisjes die naar allerlei gebieden vertrekken om met een gebronsde of licht of donkeebruine asonis te gaan foezelen), daar is ze gewoon een domme doos die een lekkere grote Middnoosterse piemel prefereert boven een westers lulletje. Dat is niet verboden in die gebieden.. Je mag daarheen komen. En zolang je geen stoute dingen doet is er geen reden om je daar te berechten.
Dubbel :quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:49 schreef Dutchguy het volgende:
Ook bij Joop vonden ze het waardeloos:
https://joop.bnnvara.nl/o(...)mpathie-voor-laura-h
Enig moreel kompas is ver te zoeken bij de makers van het programma.quote:"Wat dat doet met de slachtoffers?", schrijft de regisseur. "Geen idee, maar ik ben geïnteresseerd in dit verhaal en haar zienswijze."
Ja maar die krijgen geen visum voor Nederland. Die niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Exact zo met Badr vs Rico. Die hele Badr is een aso klootzak van de 1e orde, maar omdat er schijnbaar 'vraag' is van achterlijk volk naar een gevecht tussen die opgever en Rico komt er een gevecht. Media hype zorgt voor kijkcijfers en geld. WALGELIJK!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shame on you wie gekeken heeft. Je bent gemanipuleerd!!
Margriet had het beter gedaan om een Jezidi vrouw te intervieuwen die meerdere verkrachtingen door de IS mannen van dit achterlijk wijf heeft overleefd.
Laura Hansen boft maar met zo'n koene white knight hier op Fok! Klasse man dat je zo voor haar (belangen) opkomt!quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is het een dure smartwatch? Niet een goedkope? Welke smartwatch is het?
Volgehangen met sieraden? Ik zie een sjaaltje met wat frutsels.
En "op-en-top" gekleed? Wat versta je daaronder? Zou ze in een afgesleten spijkerbroek op TV moeten? Ben je dan tevreden? Teleurgesteld dat ze geen hoofddoekje droeg? Want dan had je nog wat gehad om over te zeuren.
Best wel een sneue manier van framen.
Iemand wil in het broekje komen van deze jihadbruidquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Laura Hansen boft maar met zo'n koene white knight hier op Fok! Klasse man dat je zo voor haar (belangen) opkomt!
Mensen die zich doelbewust aansluiten bij een organisatie die westerse landen de oorlog heeft verklaart kunnen we niet als vijand afschilderen? Hoe zou je ze anders willen noemen dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee dan op afstand boe roepen en mensen als vijand afschilderen zonder iemand eens te laten vertellen hoe hij daaderkelijk denkt (en dan geen expert oid, tweedehands info)
Een arm getroubleerd meisje dat er helemaal niets aan kan doen dat ze zich bij een genocidale militante groep promotionele snuff films producerende geloofsgestoorde moslims aan de andere kant van de wereld voegt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mensen die zich doelbewust aansluiten bij een organisatie die westerse landen de oorlog heeft verklaart kunnen we niet als vijand afschilderen? Hoe zou je ze anders willen noemen dan?
Oh ja, lekker goedkoop scoren door mij ook nog te framen. Met jouw historie met mij had ik overigens weinig anders verwacht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Laura Hansen boft maar met zo'n koene white knight hier op Fok! Klasse man dat je zo voor haar (belangen) opkomt!
Arme, arme moslim, met recht een eeuwig slachtoffer.Yazi-wie?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, lekker goedkoop scoren door mij ook nog te framen. Met jouw historie met mij had ik weinig anders verwacht.
SjoukjeHooynaayer loopt te miepen over een "smartwatch", "sieraden" en "op-en-top gekleed"
Alsof dat iets bijzonders is om er netjes uit te zien als je op TV komt.
Alsof een sjaal met frutsel duur is.
Alsof een smartwatch niet al vanaf ¤39 verkrijgbaar is bij AliExpress.
Dat vind ik "framen" en niet nodig. Hou het over de inhoud.
Ah, geen inhoudelijke reactie meer. That fits.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Arme, arme moslim, met recht een eeuwig slachtoffer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |