strikeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Dan was ik niet bij die show...quote:Op donderdag 26 december 2019 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik 1x en er was werkelijk niks aan.
Was ook in recente jaren, hier in Eindhoven.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan was ik niet bij die show...
Komt The Clash zo ook nog? Kun je deze grap meteen recyclen.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:44 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Titt'n mag er ook zeker zijn.
Nee waren te laat met reserveren, gewoon thuis goormettenquote:
Ik zet hem vast onder de CTRL + Vquote:Op donderdag 26 december 2019 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt The Clash zo ook nog? Kun je deze grap meteen recyclen.
Dat dit kan in 2019quote:Op donderdag 26 december 2019 14:44 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Titt'n mag er ook zeker zijn.
gelukkig snapt diegene naast me hier de grap ook niet,quote:Op donderdag 26 december 2019 14:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee waren te laat met reserveren, gewoon thuis goormetten
Ik heb een vermoeden.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog bijna geplaybackt in groep 8 dit. Weet niet waarom het niet doorging.
Wat.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:46 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat Intergalactic eruit gevallen is.
Carnavalsmiddag? In Amsterdam?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden.
Waarschijnlijk dezelfde reden als toen tijdens onze carnavalsmiddag het feest accuut gestopt werd nadat we iets te enthousiast meededen met Anarchy in the UK...
Stem dan wat minder vaak op Blof.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat.
Echt, alle nummers waar ik dit jaar eens een keer niet op stem flikkeren meteen uit de lijst. Wat een macht heb ik toch.
omdat jij er niet op hebt gestemdquote:
Ja, alles beter dan een middag les...quote:
Ja maar al hun liedjes zijn zo mooi.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stem dan wat minder vaak op Blof.
lieffffffffffffffff ga dan weg en omarm mequote:Op donderdag 26 december 2019 14:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar al hun liedjes zijn zo mooi.
Lood om oud ijzer.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:48 schreef MadMaster het volgende:
Geen boerenkielen en zo, we waren als punkers verkleed.
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat.
Echt, alle nummers waar ik dit jaar eens een keer niet op stem flikkeren meteen uit de lijst. Wat een macht heb ik toch.
Kennelijk is het allemaal Cee-muziek.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:47 schreef Cee het volgende:
Oeh, tofquote:Op donderdag 26 december 2019 14:49 schreef MTheBassman het volgende:
Run The World als eerste nummer volgende uur, dat scheelt. Dan kan ik iets langer boodschappen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |