SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:neenee het was een stel uitgelaten zwarte apen
en de zotste stond vanvoor (olé-ola)
In 2015 was het wel even weg.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:42 schreef Chiappucci het volgende: Dat dit nummer er anno 2019 nog altijd in staat.
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:44 schreef Cee het volgende:
When we remember zaaien.
Weer zo'n boerenplaat.
Ietwat hoogquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:44 schreef Cee het volgende:
When we remember zaaien.
Weer zo'n boerenplaat.
Verreweg hun beste nummer. Russische propaganda mag denk ik niet in de lijst, men kennende daar bij radio 2.quote:
In 2002 wel even.quote:
11 weken op nr.1 in de top 40, toen dat nog relevant wasquote:Op donderdag 26 december 2019 13:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vroeger was niet alles beter.
Heintje stond ook 10 weken op 1... Jacques Herb stond ook weken op 1...quote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef cafca het volgende:
[..]
11 weken op nr.1 in de top 40, toen dat nog relevant was
Dat heb ik bij heeeeeeeeeel veel nummersquote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer, ik vind hem wel léuk, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand hier uiteindelijk op stemt, als puntje bij paaltje komt.
Inderdaad, echt zo'n plaatje dat gewoon lekker klinkt, maar me verder weinig doet.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer, ik vind hem wel léuk, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand hier uiteindelijk op stemt, als puntje bij paaltje komt.
Met zijn leg je de lat ook wel ultiem laag.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah misschien wel zijn mooiste
quote:
I remember Elvis Presley....quote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heintje stond ook 10 weken op 1... Jacques Herb stond ook weken op 1...
Heb ik met veel meer nummers in de lijst. Deze zie ik mezelf nog wel op stemmen, als ik het kende. Deze is mij namelijk niet al te bekend. Maar goed, uiteraard zal ik dan toch wel op Layla stemmen, als iets van Clapton in de lijst mag van mij.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfde gevoel heb ik ook bij Teardrops van Womack & Womackquote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is helemaal onbegrijpelijk in die jaren inderdaad. Tegenwoordig lukt dat met elk kutnummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef cafca het volgende:
[..]
11 weken op nr.1 in de top 40, toen dat nog relevant was
Moet jij weten.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met zijn leg je de lat ook wel ultiem laag.
[..]
Daar heb ik dan weer gewoon helemaal geen gevoel bij.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zelfde gevoel heb ik ook bij Teardrops van Womack & Womack
Die vind ik wel tof. Heb ik wel eens proberen te redden toen hij weer op de rand van de afgrond stond.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zelfde gevoel heb ik ook bij Teardrops van Womack & Womack
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer gewoon helemaal geen gevoel bij.
Oja, zelfs die draak..quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
I remember Elvis Presley....
Nou je, je snapt het
iets lekkersquote:
Met KlopKlop slagroom...quote:Op donderdag 26 december 2019 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
iets lekkers
iets luchtigs
Er zijn mensen die hem niet vergeten, getuige deze positie.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:50 schreef MTheBassman het volgende:
Pareltje van Sting dat ik altijd vergeet van hem, puike plaat
Heb zelf op Russians gestemd,
Forever person, forever person, foreveeeer personquote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef PzKpfw het volgende:
Mag dit nummer nog wel ten tijde van transgenders en de LGHBT etc.?
Goed nieuws ook.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hem niet vergeten, getuige deze positie.
Er staat alleen nog maar van die zwakzinnige nederhop in de Top 40 tegenwoordig ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:49 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is helemaal onbegrijpelijk in die jaren inderdaad. Tegenwoordig lukt dat met elk kutnummer.
Ik vind het ook wel prima dat het in de lijst staatquote:Op donderdag 26 december 2019 13:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die vind ik wel tof. Heb ik wel eens proberen te redden toen hij weer op de rand van de afgrond stond.
Misschien schil ik wel een appel op de reuniequote:Op donderdag 26 december 2019 13:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er staat alleen nog maar van die zwakzinnige nederhop in de Top 40 tegenwoordig ja.
Dan ook: "De agrarisch figuur, dat is de persoon"quote:Op donderdag 26 december 2019 13:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Forever person, forever person, foreveeeer person
Dat is nog een van de minder zwakzinnige. Wat veelzeggend is.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Misschien schil ik wel een appel op de reunie
Geef mij maar gewoon Whole Lotta Rosie.quote:
Dat duurt gelukkig nog een paar dagenquote:Op donderdag 26 december 2019 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon Whole Lotta Rosie.
De rest wil ik ook niet kennen, domme polder gangsta zooi. Flikker toch op joh, als die lil kleine ooit in de top2000 komt haak ik afquote:Op donderdag 26 december 2019 13:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is nog een van de minder zwakzinnige. Wat veelzeggend is.
En maar goed ook. Mag van mij zelfs nog hoger.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat duurt gelukkig nog een paar dagen
Claw keerls Claw.quote:
boksquote:
Leuk verzonnen.quote:
Die boeren stemmen tegenwoordig overal op. De hele lijst gaat naar de gallemiezen zo.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:56 schreef MTheBassman het volgende:
Hier kan ik overigens echt niks mee.
Terugpakken als de boer2000 uitgezonden wordt op Radio achterhoekquote:Op donderdag 26 december 2019 13:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die boeren stemmen tegenwoordig overal op. De hele lijst gaat naar de gallemiezen zo.
Zo lang ze overal op stemmen, maakt het per saldo niet zo veel uit...quote:Op donderdag 26 december 2019 13:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die boeren stemmen tegenwoordig overal op. De hele lijst gaat naar de gallemiezen zo.
quote:1615 Stranger In Moscow Michael Jackson 5
1614 Pa Doe Maar 6,5
1613 Songbird Eva Cassidy ?
1612 Sunshine Of Your Love Cream 5
1611 Smooth Santana & Rob Thomas 4,5
1610 Stars Simply Red 6
1609 Sylvia's Mother Dr Hook & The Medicine Show 6,5
1608 We Come 1 Faithless 5,5
1607 Fight For Your Right (To Party) Beastie Boys 3
1606 Can't Stand Losing You The Police 7
1605 Nur Getraumt Nena 7
1604 Find The River R.E.M. 5
1603 Blue Suede Shoes Elvis Presley 3
Ja lekker op allemaal VVD-jazz stemmenquote:Op donderdag 26 december 2019 13:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Terugpakken als de boer2000 uitgezonden wordt op Radio achterhoek
Ik ga voor deze dan:quote:Op donderdag 26 december 2019 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opgezwolle in de Top 2000 zou wel lachen zijn.
Waar komt dat geluid vandaan?
GroenLinks polkaquote:Op donderdag 26 december 2019 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja lekker op allemaal VVD-jazz stemmen
Dat zijn wel heel veelquote:Op donderdag 26 december 2019 13:58 schreef MTheBassman het volgende:
1615 Stranger In Moscow Michael Jackson
1614 Pa Doe Maar
1613 Songbird Eva Cassidy
1612 Sunshine Of Your Love Cream
1611 Smooth Santana & Rob Thomas![]()
![]()
1610 Stars Simply Red
1609 Sylvia's Mother Dr Hook & The Medicine Show
1608 We Come 1 Faithless![]()
![]()
1607 Fight For Your Right (To Party) Beastie Boys![]()
1606 Can't Stand Losing You The Police
1605 Nur Getraumt Nena
1604 Find The River R.E.M.
1603 Blue Suede Shoes Elvis Presley
waarschijnlijk heel veel oh ja-tjesquote:Op donderdag 26 december 2019 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veelsmileys...
Dat moet haast wel...quote:Op donderdag 26 december 2019 14:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
waarschijnlijk heel veel oh ja-tjes
Dat denk ik wel jaquote:Op donderdag 26 december 2019 14:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker, je kent ze wel hoor, of je ze goed vind is een ander verhaalquote:Op donderdag 26 december 2019 14:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pa van Doe Maar is echt heel bekend.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Yup, Caroline weer in da house..
Kam je tanden, poets je haren, en zulksquote:Op donderdag 26 december 2019 14:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Pa van Doe Maar is echt heel bekend.
Stel je netjes voor, eet zoals het hoort en zeg u u u.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Kam je tanden, poets je haren, en zulks
Laat je lurven zien, laat je kladden zienquote:Op donderdag 26 december 2019 14:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Kam je tanden, poets je haren, en zulks
Vreselijk is dat.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:02 schreef PzKpfw het volgende:
Beastie Boys!
Jammer dat de familie ieder moment op de stoep staat en Opa waarschijnlijk gaat vragen of die radio niet een tikje zachter kan.
Beter dan het top2000-caféquote:Op donderdag 26 december 2019 14:03 schreef 4-elements het volgende:
Wat een treurigheid, met z'n allen naar de outlet in Roermond...
Als je überhaupt naar een outlet wil, dan toch niet op tweede kerstdag.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:03 schreef 4-elements het volgende:
Gewoon de batterij uit opa z’n gehoorapparaat halenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:02 schreef PzKpfw het volgende:
Beastie Boys!
Jammer dat de familie ieder moment op de stoep staat en Opa waarschijnlijk gaat vragen of die radio niet een tikje zachter kan.
Ik zag ook al een boel auto's bij de Eftelingquote:Op donderdag 26 december 2019 14:03 schreef 4-elements het volgende:
Lekker in de kou in de rij staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zag ook al een boel auto's bij de Efteling
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:06 schreef Zorro het volgende:
Nou, de kerstverplichtingen roepen, er schijnt gegourmet te moeten worden met de familie, dus ik ben er vandoor.
Later
Efteling is gewoon gaaf!quote:Op donderdag 26 december 2019 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zag ook al een boel auto's bij de Efteling
Veel plezier en smakelijk alvastquote:Op donderdag 26 december 2019 14:06 schreef Zorro het volgende:
Nou, de kerstverplichtingen roepen, er schijnt gegourmet te moeten worden met de familie, dus ik ben er vandoor.
Later
Ik zet hem wel even in de schuur tot het avondeten.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon de batterij uit opa z’n gehoorapparaat halen
terug roepenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:06 schreef Zorro het volgende:
Later
gourmetze!quote:Op donderdag 26 december 2019 14:06 schreef Zorro het volgende:
Later
klopt maar wel wat minder mooi weerquote:
Lijkt elk jaar ook weer langer te worden.quote:
Nog een paar uur en het is weer voorbij.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:06 schreef Zorro het volgende:
Later
Net zoiets als de meubelboulevard, Ikea of winkelcentrum. Dan haat je je leven toch. dan ben je toch blij als je weer mag werken.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je überhaupt naar een outlet wil, dan toch niet op tweede kerstdag.
wrom denk je dat ze om 8u moesten beginnen ineens?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lijkt elk jaar ook weer langer te worden.
Flappie?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zet hem wel even in de schuur tot het avondeten.
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom denk je dat ze om 8u moesten beginnen ineens?
mwah, het is droog. En winter efteling met glühwein enzo.... Prima te doenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar wel wat minder mooi weer
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:06 schreef Zorro het volgende:
Later
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Net zoiets als de meubelboulevard, Ikea of winkelcentrum. Dan haat je je leven toch. dan ben je toch blij als je weer mag werken.
Dat zijn ook van die mensen die dan geïnterviewd worden en dan boos en verbaasd zijn dat het zo druk is en hun zielige leventje niet kunnen opvullen met het zoveelste nietszeggende xenos plankje met kansloze motiverende quotes terwijl je eigenlijk je polsen wil doorsnijden in je vinex huis
ow hier ist niet droog....quote:Op donderdag 26 december 2019 14:08 schreef cafca het volgende:
[..]
mwah, het is droog. En winter efteling met glühwein enzo.... Prima te doen
Komt echt door die docu. Dan kijk je toch iets anders naar hem. Voor mij moet dat niet ten kosten van zijn muziek gaan, maar dat vind ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is niet helemaal t jaar van MJ he? Zou dat nou echt t docu-effect zijn dat zijn platen in totaal meer dan 2000 plekken zijn gedaald samen?
Best lekker als je niet aan de slavinken moet.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:09 schreef Mansjester het volgende:
Het enige positieve aan kerst is dat het gourmetten mij gelukkig wordt gespaard
whitefacing = racismquote:Op donderdag 26 december 2019 14:09 schreef MielMonteur het volgende:
Michael Jackson?????
In 2019 ?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Ben blij dat ik nooit mee heb hoeven gaan met mijn ouders naar zoiets. Blijf liever thuis op zo'n tweede feestdag dan naar zoiets te gaan. überhaupt is alles beter dan daarheen gaan.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Net zoiets als de meubelboulevard, Ikea of winkelcentrum. Dan haat je je leven toch. dan ben je toch blij als je weer mag werken.
Dat zijn ook van die mensen die dan geïnterviewd worden en dan boos en verbaasd zijn dat het zo druk is en hun zielige leventje niet kunnen opvullen met het zoveelste nietszeggende xenos plankje met kansloze motiverende quotes terwijl je eigenlijk je polsen wil doorsnijden in je vinex huis
Jij luisterde toch lijstloos?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is niet helemaal t jaar van MJ he? Zou dat nou echt t docu-effect zijn dat zijn platen in totaal meer dan 2000 plekken zijn gedaald samen?
Eensch.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Komt echt door die docu. Dan kijk je toch iets anders naar hem. Voor mij moet dat niet ten kosten van zijn muziek gaan, maar dat vind ik.
Gisteren bij schoonouders. Ik ben zo blij dat ik tweede kerstdag standaard vrijhoud van verplichtingen.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best lekker als je niet aan de slavinken moet.
QFT.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef alopio het volgende:
Blijft een geniaal artiest, extreem muzikaal. Een genie. Fack de haters
Michael GOD
Nee, de hele week naar een lijst met grijsgedraaide nummers luisteren en zeuren dat die te hoog, die te laag, en die er niet in staatquote:Op donderdag 26 december 2019 14:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Zag dit op twitter voorbijkomen bij iemand die dit had berekend. Vond t al een gekke stat, maar snap m nu.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij luisterde toch lijstloos?
Ditquote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef alopio het volgende:
Blijft een geniaal artiest, extreem muzikaal. Een genie. Fack de haters
Michael GOD
Jaloers, dat wil ik ookquote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gisteren bij schoonouders. Ik ben zo blij dat ik tweede kerstdag standaard vrijhoud van verplichtingen.
wij gaan aan de tapas straksquote:Op donderdag 26 december 2019 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best lekker als je niet aan de slavinken moet.
Tjaquote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef Bos81 het volgende:
Zo voelde Guus zich ook, toen schreef ie Brabant
Ik hou het een beetje bij, zag al 4 platen van hem die echt vele plaatsen kwijt zijn geraakt, die plaat met JT en PYT (op zich is die wel logisch) vooral.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zag dit op twitter voorbijkomen bij iemand die dit had berekend. Vond t al een gekke stat, maar snap m nu.
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, de hele week naar een lijst met grijsgedraaide nummers luisteren en zeuren dat die te hoog, die te laag, en die er niet in staat![]()
Top 4000 was daar weinig van te merkenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Komt echt door die docu. Dan kijk je toch iets anders naar hem. Voor mij moet dat niet ten kosten van zijn muziek gaan, maar dat vind ik.
herkende je pappie niet?quote:
Ik ben vrij slecht met namen van nummers.quote:
Vanochtend hadden we 4 MJ-platen in amper een half uur tijd. Dat was wel n overdosisquote:Op donderdag 26 december 2019 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou het een beetje bij, zag al 4 platen van hem die echt vele plaatsen kwijt zijn geraakt, die plaat met JT en PYT (op zich is die wel logisch) vooral.
Watje?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Dit is 1 van de minste songs van Doe Maar...
Top 4000 is voor kuddevolkquote:Op donderdag 26 december 2019 14:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Top 4000 was daar weinig van te merken
Nou, dan is het wel heel slecht.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig staat Nederwiet hogerquote:Op donderdag 26 december 2019 14:15 schreef MadMaster het volgende:
MJ had ook een overdosis,quote:Op donderdag 26 december 2019 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vanochtend hadden we 4 MJ-platen in amper een half uur tijd. Dat was wel n overdosis
gelukkig gaan we gewoon met 20 man/vrouw een restaurant overvallenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moet nog wat gaan voorbereiden...
Vind dit juiste een van de mooiere nummers van Doe Maarquote:Op donderdag 26 december 2019 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Het onofficiële volkslied van Nederlandquote:
Spruitjesquote:Op donderdag 26 december 2019 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig gaan we gewoon met 20 man/vrouw een restaurant overvallen
gisteren lekker thuis geweest, zelf spruitjes, varkenshaas, aardappelrondetorentjes en sarpassio gemaakt en gegeten.
niet haten op spruitjes!!quote:
belle helenequote:Op donderdag 26 december 2019 14:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doe Maar Top 3:
1. Tijd Genoeg
2. Pa
3. Belle Helene
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig gaan we gewoon met 20 man/vrouw een restaurant overvallen
gisteren lekker thuis geweest, zelf spruitjes, varkenshaas, aardappelrondetorentjes en sarpassio gemaakt en gegeten.
Nederwietquote:Op donderdag 26 december 2019 14:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doe Maar Top 3:
1. Tijd Genoeg
2. Pa
3. Belle Helene
Bij mij even snel uit het hoofdquote:Op donderdag 26 december 2019 14:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doe Maar Top 3:
1. Tijd Genoeg
2. Pa
3. Belle Helene
Zingen ze Belle Helene nog tegenwoordig, ietwat politiek incorrecte tekstquote:
ben in 2014? zoiets in Arnhem geweest en daar zongen ze hetquote:Op donderdag 26 december 2019 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zingen ze Belle Helene nog tegenwoordig, ietwat politiek incorrecte tekst
nou ik vind ze wel lekkerquote:Op donderdag 26 december 2019 14:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Spruitjes haten op mij ja
Liever heel de top2000 met Gijs dan spruitjes eten
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoor je buiten de Top 2000 ook echt nooit.
Vorig jaar nog wel...quote:Op donderdag 26 december 2019 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zingen ze Belle Helene nog tegenwoordig, ietwat politiek incorrecte tekst
Met Gijs spruitjes eten!quote:Op donderdag 26 december 2019 14:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Spruitjes haten op mij ja
Liever heel de top2000 met Gijs dan spruitjes eten
Ah ik dacht al dat ik je herkende daar!quote:Op donderdag 26 december 2019 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben in 2014? zoiets in Arnhem geweest en daar zongen ze het
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:18 schreef MTheBassman het volgende:
Dit gaat nog wel vind ik. Fleetwood's versie is alsnog duizend keer beter.
Politieke correctheid is in die 5 jaar wel fors toegenomenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben in 2014? zoiets in Arnhem geweest en daar zongen ze het
Trage vogel.quote:
Op begrafenissen wel vermoed ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoor je buiten de Top 2000 ook echt nooit.
Dat is wel erg waar vrees ikquote:Op donderdag 26 december 2019 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Politieke correctheid is in die 5 jaar wel fors toegenomen
ik heb een Streetlife jas van Gijsquote:Op donderdag 26 december 2019 14:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Met Gijs spruitjes eten!
Of Gijs eten met spruitjes.
Het kan altijd erger.
Deze man weetquote:Op donderdag 26 december 2019 14:18 schreef MTheBassman het volgende:
Hmmm dat klinkt al beter ja, maar ik sla toch over. Ik lust echt veel maar spruitjes en mij is nooit een goede relatie geweestquote:Op donderdag 26 december 2019 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik vind ze wel lekker
en had ze gebakken met spekjes en ui als dat je gerust stelt.
Gelukkig deden ze hem niet meer live, dat was drie keer niks geweest.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:18 schreef MTheBassman het volgende:
Was ff eten, hoeveel Oh ja'tjes hebben die vraagtekens dit uur al opgeleverd?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:18 schreef MTheBassman het volgende:
ja klopt, daarom zei ik ook niet meteen ja want ik ben de laatste twee jaar niet geweest.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Politieke correctheid is in die 5 jaar wel fors toegenomen
gelukkig weet MM het antwoord.quote:
O dat programma van hem ja...helemaal verdrongenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een Streetlife jas van Gijs
twee.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was ff eten, hoeveel Oh ja'tjes hebben die vraagtekens dit uur al opgeleverd?
Deze man weet.quote:
Oh shit niet haha. Clapton heeft gewoon 1 stijl whahaquote:Op donderdag 26 december 2019 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog een keer cocaine..t is wel een overdosis zo
je hebt ze wel eens vers geproefd toch he... en niet alleen van die vies zurige uit een pot?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Hmmm dat klinkt al beter ja, maar ik sla toch over. Ik lust echt veel maar spruitjes en mij is nooit een goede relatie geweest
Had vorig jaar volgens mij al een keer mn hele GH collectie gepost hierquote:
Deze man weet, Guitar Heroquote:
heel goed, de V is nog de nostalgische Veronica Vquote:Op donderdag 26 december 2019 14:20 schreef alopio het volgende:
[..]
O dat programma van hem ja...helemaal verdrongen
200 plaatsen gezakt.quote:
Misschien moet ik volgend jaar alleen maar op GH nummers spelen, ben benieuwd op wat voor lijst ik zal komenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had vorig jaar volgens mij al een keer mn hele GH collectie gepost hier
nee die loopt nog steeds met zn bruine puutje van de Lidlquote:
Onze sjors leeft gelukkig nogquote:
Ja ook vers, niet mijn ding. De geur alleen al zorgt dat ik 2 Maanden geen honger meer hebquote:Op donderdag 26 december 2019 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt ze wel eens vers geproefd toch he... en niet alleen van die vies zurige uit een pot?
nouja das wel goed voor de lijnquote:Op donderdag 26 december 2019 14:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja ook vers, niet mijn ding. De geur alleen al zorgt dat ik 2 Maanden geen honger meer heb
White Room is wel gestegenquote:
T is net Fok!. Vol met dagjesmensenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:23 schreef MTheBassman het volgende:
Godverdomme, kan dit Cafe ook een beetje losgaan op deze klassieker?
Is Nederland wel een landquote:
Het beleid van Radio 2 is er ook wel op gericht dat Cream als groep maar één notering overhoudt.quote:
Misschien als je stiekem wat in de fusten bier gooitquote:Op donderdag 26 december 2019 14:23 schreef MTheBassman het volgende:
Godverdomme, kan dit Cafe ook een beetje losgaan op deze klassieker?
Nope.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Ginger Ninja ooit de lijst mogen verblijden met hun rommel?
Wat een geluk.quote:
Deden ze dat met bepaalde andere bands ook maar.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het beleid van Radio 2 is er ook wel op gericht dat Cream als groep maar één notering overhoudt.
hier roept 1 dat ze het tot dr 40e ook niet kon uitstaan, toen ik zorgde voor een hernieuwde kennismaking is ze bekeerdquote:Op donderdag 26 december 2019 14:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja,
Dat is dan het enige positieve
Dan gaan ze waarschijnlijk alleen nog meer polonaises doen op alle Volendam meuk.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Misschien als je stiekem wat in de fusten bier gooit
Coldplay heeft toch ook maar 1 notering?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Deden ze dat met bepaalde andere bands ook maar.
das juist dr lol hequote:Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carolien weet ook echt niks he![]()
![]()
Ze zit er alleen omdat Rob zich dan nog slimmer voelt. Misschien is ze wel goed in het regelen van dingen en zo. Who knows. Maar met muziek heeft ze weinig.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Misschien moet ik volgend jaar alleen maar op GH nummers spelen, ben benieuwd op wat voor lijst ik zal komen
Terwijl ze toch al een poosje bij de Platenbonanza en de Naneukbonanza meedoet.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
O nou dan heb ik nog een paar jaar om het te leren eten dus en het lekker te vindenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier roept 1 dat ze het tot dr 40e ook niet kon uitstaan, toen ik zorgde voor een hernieuwde kennismaking is ze bekeerd
Zo danquote:Op donderdag 26 december 2019 14:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb keuze genoeg dan
nouja... ze viel ook op mij dus of je het nou GOEDE smaak wil noemen.....quote:Op donderdag 26 december 2019 14:26 schreef alopio het volgende:
[..]
O nou dan heb ik nog een paar jaar om het te leren eten dus en het lekker te vinden
Er is hoop wou je zeggen
Tja doen ze nu ook al, is het risico dus meer dan waarsquote:Op donderdag 26 december 2019 14:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan gaan ze waarschijnlijk alleen nog meer polonaises doen op alle Volendam meuk.
Ze deed daarvoor bij KX o.a. Vrouwen Met Knoppen en ook daar was ze sidekick van Rob en Fred...quote:Op donderdag 26 december 2019 14:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Terwijl ze toch al een poosje bij de Platenbonanza en de Naneukbonanza meedoet.
Door Arens?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:27 schreef MTheBassman het volgende:
Hier is trouwens een geweldige mash-up van gemaakt met Havana
En bijleren doet ze ook niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zit er alleen omdat Rob zich dan nog slimmer voelt. Misschien is ze wel goed in het regelen van dingen en zo. Who knows. Maar met muziek heeft ze weinig.
Ze is wel lief hoor (heb een tijd met d'r samengewerkt jaren terug)quote:Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |