SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
quote:1901 Dancing On My Own Calum Scott 2.4![]()
![]()
![]()
1900 The Way We Were Barbra Streisand ? *
* hierbij is het advies om synchroon het origineel van Robyn te daarin en je radio even te muten
Dancing On My Own, a song by Robyn on Spotify
Er is ook nog een Tiesto Mix. geloof het of niet, het kan dus nog erger...quote:Op woensdag 25 december 2019 16:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was niet voor te stellen, maar dit is gewoon nog erger dan het origineel. Knappe prestatie
En hij vindt 't gek dat-ie altijd alléén danst.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was niet voor te stellen, maar dit is gewoon nog erger dan het origineel. Knappe prestatie
quote:
Nog erger?quote:Op woensdag 25 december 2019 16:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er is ook nog een Tiesto Mix. geloof het of niet, het kan dus nog erger...
Oh myquote:Op woensdag 25 december 2019 16:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er is ook nog een Tiesto Mix. geloof het of niet, het kan dus nog erger...
By far deze...quote:Op woensdag 25 december 2019 16:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Welke cover is erger: deze of Disturbed?
Disturbed, dit valt nog een klein beetje te negerenquote:Op woensdag 25 december 2019 16:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Disturbed.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Die is familiefoto's van haar zus uit Nieuw-Zeeland aan het bekijken.quote:
ruud wel.. frigide vrouw aan de haak geslagenquote:Op woensdag 25 december 2019 16:22 schreef Kyran het volgende:
Heb geen zaad meer over na deze nummers
Zaadloos?quote:Op woensdag 25 december 2019 16:22 schreef Kyran het volgende:
Heb geen zaad meer over na deze nummers
No contest. Van Disturbed snap ik ook wel waarom mensen het verschrikkelijk vinden, maar daar is een band in ieder geval nog creatief bezig geweest met een eigen versie. Die van Scott is zaaddodend en heeft alle energie verlorenquote:Op woensdag 25 december 2019 16:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik zie alleen maar beelden van het café, was er dus nog niet achtergekomen.quote:
quote:
Zo zie je maar: ook vroeger was er wansmaakquote:Op woensdag 25 december 2019 16:24 schreef Symphonic het volgende:
Sodeju, dit kan zo in the Voice....
Er stemmen ook oude(re) nette dames of zo?quote:Op woensdag 25 december 2019 16:24 schreef Kyran het volgende:
Ik kan er dus echt niet bij dat iemand dit als 1 van haar of zijn 35 beste nummers heeft
Mensen stemmen ook voor de herinneringen etc.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:24 schreef Kyran het volgende:
Ik kan er dus echt niet bij dat iemand dit als 1 van haar of zijn 35 beste nummers heeft
Dan nog, bij veel nummers kan ik mij wel iets voorstellen, maar met dat echt niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er stemmen ook oude(re) nette dames of zo?
Absoluutquote:Op woensdag 25 december 2019 16:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo zie je maar: ook vroeger was er wansmaak
Die van Disturbed hebben ze bijna al het mooie eruit gehaald en compleet aan de betekenis van het nummer voorbijgaand een schreeuwversie van gemaakt. Bovendien staat deze cover niet bijna in de top 10...quote:Op woensdag 25 december 2019 16:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
No contest. Van Disturbed snap ik ook wel waarom mensen het verschrikkelijk vinden, maar daar is een band in ieder geval nog creatief bezig geweest met een eigen versie. Die van Scott is zaaddodend en heeft alle energie verloren
Ja, zonde:(quote:
Vreemdste omschrijving van een penis ooit.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
Zit hier zoute stengels te eten van 30cm lang.
quote:Op woensdag 25 december 2019 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vreemdste omschrijving van een penis ooit.
quote:Op woensdag 25 december 2019 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zusje van Olcay.quote:
Top, reactie helemaal volgens de planning.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hou het bij rijstevlaai, en een kop koffie met slagroom uit een goeie oren aan de kop mok die karolien me een keer opstuurdequote:Op woensdag 25 december 2019 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
Zit hier zoute stengels te eten van 30cm lang.
Wie is Olcay?quote:
Ruuds nieuwe vriendin, ex van Edgar D.quote:
Incest op het Gooisch matras...quote:Op woensdag 25 december 2019 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ruuds nieuwe vriendin, ex van Edgar D.
Gaat me allemaal boven de pet dit.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Marissa. Wat was dat een aangenaam beeld
Het was uit en nu is het weer aanquote:Op woensdag 25 december 2019 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat me allemaal boven de pet dit.
Ach dat het ik met het oevre van Simply Red of Maroon 5 Smaken enzoquote:Op woensdag 25 december 2019 16:24 schreef Kyran het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie verschijning idd![]()
Zou haar trouwens geen 41 schatten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Laten we hopen dat Cielke snel terugkeert.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel een beetje op he.
Wijntje in de hand, dat komt wel goed.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zet Oma even op een veilige plek.
Die zag ik laatst nog met baby door Utrecht banjeren, had t volgens mij veel te veel naar haar zin als moederquote:Op woensdag 25 december 2019 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Cielke snel terugkeert.
Nee, iets met zingen en kerk.quote:
Vast, ze heeft een poosje geleden al geworpen. Dat verlof is een keer voorbij.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Cielke snel terugkeert.
Twee maanden geleden, dus vast in januari of februari..?quote:Op woensdag 25 december 2019 16:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast, ze heeft een poosje geleden al geworpen. Dat verlof is een keer voorbij.
Ach het zijn iig grrn blokjes met 3x blof en brosatoquote:Op woensdag 25 december 2019 16:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Vorig uur nog het geweld-blokje, met Grenade, Buffalo Soldier en Sacrifice... en dat op eerste kerstdag.
This guy is in love with you, amai, die heeft ooit ook nog in de top 2000 gestaanquote:
Ja, dat dus.quote:
Cafepubliek heeft geen zin om un zuidwester uit de garderobe te halen.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
Ruud: Het dak gaat er nu echt af hier.
Cafépubliek: Blijft gewoon stil staan
Volgend jaar dan maar!quote:Op woensdag 25 december 2019 16:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik had zo de hoop dat deze eruit lag dit jaar
Gelukkig maar dat je geen min-stem mocht geven dan.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik had zo de hoop dat deze eruit lag dit jaar... stille hoop.
Geforceerde blijheid 🤮
Haha, mijn leven.quote:
Vaarwelquote:Op woensdag 25 december 2019 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ok kerstverplkichtingen roepen, tot vnaaf
Eens.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:45 schreef Kyran het volgende:
Deze van Beatles kan ik nog wel hebben.
Klopt, maar deze kabbelt in ieder geval niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eens.
Hoewel dit ook wel tegen het zoetsappige aanzit.
is dat nieuw dan?quote:Op woensdag 25 december 2019 16:48 schreef BillDauterive het volgende:
Ruud zit er niet echt lekker in.
Nooit, eigenlijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:48 schreef BillDauterive het volgende:
Nee, beetje meer Oasis-achtigquote:Op woensdag 25 december 2019 16:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Klopt, maar deze kabbelt in ieder geval niet.
Da's elk jaar hetzelfdequote:Op woensdag 25 december 2019 16:48 schreef BillDauterive het volgende:
Ze moeten m gewoon op vakantie sturen als de Top 2000 aanbreekt en Hans Schiffers terughalen of Frits Spitsquote:
Manson ging nog om met Neil Young.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In het graf van Charles Manson
Hans Schiffers is op radio5 een drama, echt vreselijkquote:Op woensdag 25 december 2019 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze moeten m gewoon op vakantie sturen als de Top 2000 aanbreekt en Hans Schiffers terughalen of Frits Spits
Heb ik op gestemd en staat er verdomme niet inquote:
Nee, Bert Haandrikman natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze moeten m gewoon op vakantie sturen als de Top 2000 aanbreekt en Hans Schiffers terughalen of Frits Spits
Toen ik klein was dacht ik dat U2 Youtube heettequote:Op woensdag 25 december 2019 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Toen je U2 nog met een ouderwetse, lange OE schreef...
Was er toen al Youtube?quote:Op woensdag 25 december 2019 16:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Toen ik klein was dacht ik dat U2 Youtube heette
Toen ik U2 leerde kennen kenden we nog geen YouTube.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Toen ik klein was dacht ik dat U2 Youtube heette
quote:1892 Girl You'll Be A Woman Soon Neil Diamond 6
1891 Papa Can You Hear Me? Barbra Streisand 3,5
1890 These Days Foo Fighters ?
1889 You Make Lovin' Fun Fleetwood Mac 7
1888 Show Me The Way Peter Frampton 6,5
1887 Anarchy In The Uk Sex Pistols 5,5
1886 Peaceful Easy Feelin' Eagles 7,5
1885 Love Of The Common People Paul Young 5,5
1884 We Belong To The Night Ellen Foley 6
1883 I Can't Make You Love Me Bonnie Raitt 8
1882 Dancin' Fool Frank Zappa 3
1881 Things We Lost In The Fire Bastille 4
Okee boemer.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik U2 leerde kennen kenden we nog geen YouTube.
We kenden het internet nog niet eens en communiceerde bij dit soort gelegenheden via een briefkaart...
Mijn ouders ook net niet.quote:
Origineel van Urge Overkill is wel beter.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Dat nummer van Nelis Diamant is wel genot.
Ja, dat moet haast wel. Ik ga het even via die nieuwe uitvinding testen: youtube.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die van de Eagles is prachtig en ken je vast wel
Ben jij nog heel jong? Want ik zie voornamelijk Top2000 klassiekers staan. Of worden het straks ‘oh jaatjes’?quote:
Daar staat een versie op waar iemand de plaat draaitquote:Op woensdag 25 december 2019 17:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel. Ik ga het even via die nieuwe uitvinding testen: youtube.
Yep, ik ken 'm.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar staat een versie op waar iemand de plaat draait
Denk heel veel oh jaaaaaatjes inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ben jij nog heel jong? Want ik zie voornamelijk Top2000 klassiekers staan. Of worden het straks ‘oh jaatjes’?
Die bedoel ik eigenlijk ook, maar die staat niet in de lijst.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Origineel van Urge Overkill is wel beter.
Is hij niet overleden?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die bedoel ik eigenlijk ook, maar die staat niet in de lijst.
Eigenlijk moet Chris Isaak dat nummer coveren.
Nee, die leeft nog. 63 Inmiddels.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
[Chris Isaak]
Is hij niet overleden?
Niet dat ik weet.quote:
Wat een bejaardequote:Op woensdag 25 december 2019 17:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee, die leeft nog. 63 Inmiddels.
quote:Op woensdag 25 december 2019 17:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee, die leeft nog. 63 Inmiddels.
Even met Chris Cornell verward zie ik.quote:
Pulp Fictionquote:
Hoho(ho), mijn vader is 63 hè. Zeker geen boomer, gewoon een ex-hippie. Ga vaak samen met hem naar concertenquote:
Dit doet nog steeds pijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Even met Chris Cornell verward zie ik.
Die heeft in 2017 zelfmoord gepleegd.
Boomers zijn vaak ex-hippies hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoho(ho), mijn vader is 63 hè. Zeker geen boomer, gewoon een ex-hippie. Ga vaak samen met hem naar concertenHij gaat net zo goed lekker mee naar de stonerrock- en metalconcerten.
Genotsfilm.quote:
Die van mij was een late hippie in de jaren '70.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boomers zijn vaak ex-hippies hoor
Bikkelquote:Op woensdag 25 december 2019 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoho(ho), mijn vader is 63 hè. Zeker geen boomer, gewoon een ex-hippie. Ga vaak samen met hem naar concertenHij gaat net zo goed lekker mee naar de stonerrock- en metalconcerten.
Dat heb je met dat drijfzand.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
En daar vloog Barbra uit de bocht.
Cobain was ik te jong en Avicii was ik geen fan van. Chris Cornell heb ik vier keer live gezien.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, altijd tragisch. Net als bij Cobain en Avicii
Je zou bijna denken dat ze het expres doen!quote:Op woensdag 25 december 2019 17:11 schreef Kopiko het volgende:
"Girl, you'll be a woman soon"
gevolgd door:
"Papa, can you feel me?"
Die heeft de dodenbonus niet kunnen innen helaas.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:13 schreef jrwl het volgende:
deze classic hoort wat mij betreft ook in deTop2000:
Ik zie het ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:16 schreef peaceman het volgende:
Ook al kan ik niet fokken momenteel... we luisteren wel mee
100%.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:13 schreef jrwl het volgende:
deze classic hoort wat mij betreft ook in deTop2000:
Cobain was ik ook te jong voor en ook geen fan van Avicii, maar om je zo kut te voelen dat je er een einde aan maakt gun je niemand.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Cobain was ik te jong en Avicii was ik geen fan van. Chris Cornell heb ik vier keer live gezien.
Knap: fokkend melden dat je niet kunt fokkenquote:Op woensdag 25 december 2019 17:16 schreef peaceman het volgende:
Ook al kan ik niet fokken momenteel... we luisteren wel mee
Het is een gavequote:Op woensdag 25 december 2019 17:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Knap: fokkend melden dat je niet kunt fokken
Ik zit nog te klapperen met m'n orenquote:Op woensdag 25 december 2019 17:19 schreef BillDauterive het volgende:
39% van de stemmers was vrouw, dus is het geen mannelijke track. Ok
Ik vind het niet genderneutraal dat het uberhaupt wordt bijgehoudenquote:Op woensdag 25 december 2019 17:19 schreef BillDauterive het volgende:
39% van de stemmers was vrouw, dus is het geen mannelijke track. Ok
En dan staat de beste er niet eens inquote:Op woensdag 25 december 2019 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
Fleetwood Mac is één van de weinige waarvan ik zoveel noteringen kan waarderen.
Haha, dit jaquote:Op woensdag 25 december 2019 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
Fleetwood Mac is één van de weinige waarvan ik zoveel noteringen kan waarderen.
Jaaaaaaa die is genotquote:Op woensdag 25 december 2019 17:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan staat de beste er niet eens in
So Afraid actie volgend jaar!
Ik vind Foo Fighters juist vele malen beter dan Nirvana. Daar heb ik nooit wat aan gevonden. En die Nobrain al helemaal nietquote:Op woensdag 25 december 2019 17:23 schreef jrwl het volgende:
Ik vind Foo Fighters tof. Dave Grohl is een goede songwriter en een redelijke goede zanger, maar hij mist als zanger wel een beetje de X-Factor/Flair die Cobain had. Cobain, Layne Staley en Chris Cornell zijn echt buitencategorie. Briljante stemmen.
Blues Grolloo, dat is vast van Derksen? Lijkt me gaaf.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
Deze ga ik nog zien op Blues Grolloo komende zomer!
Ik ken Cornell alleen maar van zijn James Bond nummer eigenlijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:23 schreef jrwl het volgende:
Ik vind Foo Fighters tof. Dave Grohl is een goede songwriter en een redelijke goede zanger, maar hij mist als zanger wel een beetje de X-Factor/Flair die Cobain had. Cobain, Layne Staley en Chris Cornell zijn echt buitencategorie. Briljante stemmen.
Jammergenoeg geen BluesGrohlo?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
Deze ga ik nog zien op Blues Grolloo komende zomer!
Ja, dit jaar ook geweest, was leuk. Wel wat duur, maar mijn ouders sponsoren.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blues Grolloo, dat is vast van Derksen? Lijkt me gaaf.
Lol.quote:
Echt een bikkel, je pa!quote:Op woensdag 25 december 2019 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dit jaar ook geweest, was leuk. Wel wat duur, maar mijn ouders sponsoren.
Ik ben in mijn stamboomonderzoek echt iemand tegengekomen die Klaas Anker heette.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan K. Anker in de Donald Duck
Je kan, naast man en vrouw, ook op 'anders' klikken nadat je je stemlijstje ingevuld hebt. Maar dat is minder dan 1%.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het niet genderneutraal dat het uberhaupt wordt bijgehouden
Goed programma zie ikquote:Op woensdag 25 december 2019 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dit jaar ook geweest, was leuk. Wel wat duur, maar mijn ouders sponsoren.
Werd vroeger waarschijnlijk minder over nagedacht, maar wel geinig om dat tegen te komen.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben in mijn stamboomonderzoek echt iemand tegengekomen die Klaas Anker heette.
Da's net zo iets als vredelievend UFC.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:27 schreef PippenScottie het volgende:
dit wordt mijn eerste keer vegetarisch gourmetten!
Jaar of zeven geleden voor het laatst gegourmet. Vanavond aan de lasagne.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:27 schreef PippenScottie het volgende:
De gourmetsetjes gaan zo aan.
Er is rekening met me gehouden, dit wordt mijn eerste keer vegetarisch gourmetten!
Eet je wel van dezelfde plaat?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:27 schreef PippenScottie het volgende:
Er is rekening met me gehouden, dit wordt mijn eerste keer vegetarisch gourmetten!
Dat is wel zo aardigquote:Op woensdag 25 december 2019 17:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ach, er is wijn. En daar gaat het uiteindelijk om!quote:Op woensdag 25 december 2019 17:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Da's net zo iets als vredelievend UFC.
Ik weet eigenlijk niet of je hier zo blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:29 schreef PippenScottie het volgende:
Allemaal vrouwen van rond de zeventig complimenteren me dat ik zo ben afgevallen en dat ik er goed uitzie!
Score!quote:Op woensdag 25 december 2019 17:29 schreef PippenScottie het volgende:
Allemaal vrouwen van rond de zeventig complimenteren me dat ik zo ben afgevallen en dat ik er goed uitzie!
rond de zeventig ... kilo?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik gok maar dat vrouwen van rond de dertig dit ook denken, maar niet hardop uitsprekenquote:Op woensdag 25 december 2019 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of je hier zo blij mee moet zijn.
Dat je daar niet blij mee moet zijn?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gok maar dat vrouwen van rond de dertig dit ook denken, maar niet hardop uitspreken
De vlees- (sorry Scottie) geworden overbodigheid.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een dom wichtje is die sidekick van ruud
Bambi, zo lekkerquote:Op woensdag 25 december 2019 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo ook gourmetten. Kangoeroe en hertenbiefstuk etc.
En Skippyquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een dom wichtje is die sidekick van ruud
Daarvoor moest je diep in de buidel tasten?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
Heb een keer kangoeroeburger gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |