Dat is wel zo aardigquote:Op woensdag 25 december 2019 17:27 schreef PippenScottie het volgende:
De gourmetsetjes gaan zo aan.
Er is rekening met me gehouden, dit wordt mijn eerste keer vegetarisch gourmetten!
Ach, er is wijn. En daar gaat het uiteindelijk om!quote:Op woensdag 25 december 2019 17:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Da's net zo iets als vredelievend UFC.
Ik weet eigenlijk niet of je hier zo blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:29 schreef PippenScottie het volgende:
Allemaal vrouwen van rond de zeventig complimenteren me dat ik zo ben afgevallen en dat ik er goed uitzie!
Score!quote:Op woensdag 25 december 2019 17:29 schreef PippenScottie het volgende:
Allemaal vrouwen van rond de zeventig complimenteren me dat ik zo ben afgevallen en dat ik er goed uitzie!
rond de zeventig ... kilo?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik gok maar dat vrouwen van rond de dertig dit ook denken, maar niet hardop uitsprekenquote:Op woensdag 25 december 2019 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of je hier zo blij mee moet zijn.
Dat je daar niet blij mee moet zijn?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gok maar dat vrouwen van rond de dertig dit ook denken, maar niet hardop uitspreken
De vlees- (sorry Scottie) geworden overbodigheid.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een dom wichtje is die sidekick van ruud
Bambi, zo lekkerquote:Op woensdag 25 december 2019 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo ook gourmetten. Kangoeroe en hertenbiefstuk etc.
En Skippyquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een dom wichtje is die sidekick van ruud
Daarvoor moest je diep in de buidel tasten?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
Heb een keer kangoeroeburger gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |