quote:Op woensdag 25 december 2019 17:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee, die leeft nog. 63 Inmiddels.
Even met Chris Cornell verward zie ik.quote:
Pulp Fictionquote:
Hoho(ho), mijn vader is 63 hè. Zeker geen boomer, gewoon een ex-hippie. Ga vaak samen met hem naar concertenquote:
Dit doet nog steeds pijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Even met Chris Cornell verward zie ik.
Die heeft in 2017 zelfmoord gepleegd.
Boomers zijn vaak ex-hippies hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoho(ho), mijn vader is 63 hè. Zeker geen boomer, gewoon een ex-hippie. Ga vaak samen met hem naar concertenHij gaat net zo goed lekker mee naar de stonerrock- en metalconcerten.
Genotsfilm.quote:
Die van mij was een late hippie in de jaren '70.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boomers zijn vaak ex-hippies hoor
Bikkelquote:Op woensdag 25 december 2019 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoho(ho), mijn vader is 63 hè. Zeker geen boomer, gewoon een ex-hippie. Ga vaak samen met hem naar concertenHij gaat net zo goed lekker mee naar de stonerrock- en metalconcerten.
Dat heb je met dat drijfzand.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
En daar vloog Barbra uit de bocht.
Cobain was ik te jong en Avicii was ik geen fan van. Chris Cornell heb ik vier keer live gezien.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, altijd tragisch. Net als bij Cobain en Avicii
Je zou bijna denken dat ze het expres doen!quote:Op woensdag 25 december 2019 17:11 schreef Kopiko het volgende:
"Girl, you'll be a woman soon"
gevolgd door:
"Papa, can you feel me?"
Die heeft de dodenbonus niet kunnen innen helaas.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:13 schreef jrwl het volgende:
deze classic hoort wat mij betreft ook in deTop2000:
Ik zie het ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:16 schreef peaceman het volgende:
Ook al kan ik niet fokken momenteel... we luisteren wel mee
100%.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:13 schreef jrwl het volgende:
deze classic hoort wat mij betreft ook in deTop2000:
Cobain was ik ook te jong voor en ook geen fan van Avicii, maar om je zo kut te voelen dat je er een einde aan maakt gun je niemand.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Cobain was ik te jong en Avicii was ik geen fan van. Chris Cornell heb ik vier keer live gezien.
Knap: fokkend melden dat je niet kunt fokkenquote:Op woensdag 25 december 2019 17:16 schreef peaceman het volgende:
Ook al kan ik niet fokken momenteel... we luisteren wel mee
Het is een gavequote:Op woensdag 25 december 2019 17:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Knap: fokkend melden dat je niet kunt fokken
Ik zit nog te klapperen met m'n orenquote:Op woensdag 25 december 2019 17:19 schreef BillDauterive het volgende:
39% van de stemmers was vrouw, dus is het geen mannelijke track. Ok
Ik vind het niet genderneutraal dat het uberhaupt wordt bijgehoudenquote:Op woensdag 25 december 2019 17:19 schreef BillDauterive het volgende:
39% van de stemmers was vrouw, dus is het geen mannelijke track. Ok
En dan staat de beste er niet eens inquote:Op woensdag 25 december 2019 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
Fleetwood Mac is één van de weinige waarvan ik zoveel noteringen kan waarderen.
Haha, dit jaquote:Op woensdag 25 december 2019 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
Fleetwood Mac is één van de weinige waarvan ik zoveel noteringen kan waarderen.
Jaaaaaaa die is genotquote:Op woensdag 25 december 2019 17:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan staat de beste er niet eens in
So Afraid actie volgend jaar!
Ik vind Foo Fighters juist vele malen beter dan Nirvana. Daar heb ik nooit wat aan gevonden. En die Nobrain al helemaal nietquote:Op woensdag 25 december 2019 17:23 schreef jrwl het volgende:
Ik vind Foo Fighters tof. Dave Grohl is een goede songwriter en een redelijke goede zanger, maar hij mist als zanger wel een beetje de X-Factor/Flair die Cobain had. Cobain, Layne Staley en Chris Cornell zijn echt buitencategorie. Briljante stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |