Bas W. deed dat wel...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij had na Babette moeten stoppen
Zij marketen hun zooi vast beter.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja
Heb dat ook met Kensington. Snap ook niet dat juist zij dan doorbreken en 100 bands die misschien wel beter zijn niet.
Met toveren?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij had na Babette moeten stoppen
Ja, maar dat breng ik allemaal niet op.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:39 schreef Zorro het volgende:
Wisten jullie dat zo'n toveropleiding wel 125 jaar duurt?
In de wereld van Harry Potter 6/7 jaarquote:Op woensdag 25 december 2019 14:39 schreef Zorro het volgende:
quote:De rivier was niet van water, maar van sinaasappelsap
Bij mij valt het ook wel mee, we zijn een paar dagen bij mijn ouders. En ik vind dat heerlijk want er zijn eigenlijk geen verplichtingen, iedereen doet waar ie zelf zin in heeft. Spelletjes, in bad, tukkie doen. Heerlijkquote:
Ik geloof in democratie, maar niet bij de Top 2000...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
ach het gaat er ook om dat die nummers een notering krijgen dus stemmen is nooit zinloos
Ik heb voor Engels weleens geprobeerd dit te vertalen. Ik snap met terugwerkende kracht waarom ik een 1 kreeg.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:39 schreef Zorro het volgende:
Tijd voor protesten & acties van de truckers!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
In plaats hiervan had een klassieker van Henk Wijngaard op de lijst kunnen staan
Frank van 't Hof vindt dit leukquote:Op woensdag 25 december 2019 14:40 schreef MielMonteur het volgende:
Hier had ook Rick Astley - Together forever kunnen staan
Zou terecht zijn. Draai een paar echte klappers en je verkoopt nog meer pils in dat cafe ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tijd voor protesten & acties van de truckers!
Daar heb ik ook wel ernstige twijfels overquote:Op woensdag 25 december 2019 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof in democratie, maar niet bij de Top 2000...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |