Ik zou Billie Eilish nou niet bepaald talentloos willen noemen. Het soort muziek dat ze maakt past daarbij perfect bij hedendaags alternatief.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:52 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik denk een combi van beide. Al hou ik zelf al sinds mijn 12e of 13e van metal en hadden ze destijds op 3fm meer alternatieve muziek dna nu (geen metal, maar wel meer rock). Tegenwoordig is het autotune mania op 3fm, fluisterden zangeresjes (Billie Eilish) en nog meer talentloze zooi.
Haha was jij datquote:Op maandag 6 januari 2020 11:41 schreef Againzender het volgende:
Nou, ik heb wat los gemaakt met m'n dancing piemel appje naar Jorien geloof ik
ja, zoals gewoonlijkquote:
Ja, dat had ik begrepenquote:Op maandag 6 januari 2020 11:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, zoals gewoonlijk
vannacht was ik Leo Blokhuis op 2 aan het stalken, het is een productieve maandag voor mij ondanks een kind dat even met zichzelf in de knoop zit.
ik was trouwens diegene met de jongens thuis, niet die gast die dat appje insprak.
Wat is er met Timur aan de hand? Was hij altijd al uit de kast?quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:09 schreef PjotterFRL het volgende:
Er is geen 3FM topic zie ik.
https://www.radiofreak.nl(...)in-de-middag-op-3fm/
Timur tijdelijk weer in de middag ter vervanging van Ramon. Samen met Mark dus.
50 pop of een envelop was wel legendarischquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)velop-overleden.html
Gecondoleerd allemaal met Tom Mulder.
Bi.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat is er met Timur aan de hand? Was hij altijd al uit de kast?
Ik hoor nu opeens allerlei dingen over zijn gay-zijn en SOA-testen enzo...
hij is altijd wel open geweest over zijn geaardheidquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat is er met Timur aan de hand? Was hij altijd al uit de kast?
Ik hoor nu opeens allerlei dingen over zijn gay-zijn en SOA-testen enzo...
Was een tenenkrommend slecht programma. Totale domheid.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
50 pop of een envelop was wel legendarisch
quote:
Dat heb ik dus nooit meegekregen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is altijd wel open geweest over zijn geaardheid
TROS op zaterdag toch? Ik vond de TROS toen wel de minste samen met de EO van het bestel.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Was een tenenkrommend slecht programma. Totale domheid.
ik vond het ook verschrikkelijk, tenenkrommend dekt inderdaad wel aardig de lading. Over de doden niets dan goeds, maar met Tom Mulder heb ik niets.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Was een tenenkrommend slecht programma. Totale domheid.
alleen de Soul Show was wel tof, verder was de TROS best suf. Zijn ze nog steeds trouwens.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
TROS op zaterdag toch? Ik vond de TROS toen wel de minste samen met de EO van het bestel.
Verukkulijke vijftien!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
alleen de Soul Show was wel tof, verder was de TROS best suf. Zijn ze nog steeds trouwens.
Maandag AVRO, dinsdag VARA, woensdag EO/VPRO (VOO op 1, later 2), donderdag TROS, vrijdag Veronica, zaterdag NCRV, zondag KRO.
wordt gelukkig nog steeds elke dinsdag door Stenders aangehaald :-)quote:
Oei...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:24 schreef MaJo het volgende:
Programma van Kaj stop gezet wegens seksueel overschrijdend gedrag: https://nos.nl/l/2319178
Afgelopen paar weken deed Sophie 't (en direct daar achteraan dr eigen programma van 0 tot 2). Als het echter een BNNVARA DJ moet zijn maakt Luc inderdaad een goede kans.quote:
Ja, dat maakt het wel jammer ja. Zoveel harde gitaren komen er nou niet bepaald voorbij op 3fmquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de weinige shows waar een idee achter zat.
Dit heb ik dus ook al lang.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 07:24 schreef Albert86 het volgende:
Ik laat 3fm inderdaad steeds vaker uit en heb radio 2 nu vaak aanstaan. De muziek op 3fm trek ik echt niet meer. Autotune mania en andere bagger wat er gedraaid wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |