Nog één.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:33 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Celine werkt ook voor de radio
Willemijn kwekt er doorheen. Ik vind Erik wel écht héél goed overkomen. Luisteren, kritische vragen en goed doorvragen.quote:
op zijn woonbootquote:Op maandag 6 januari 2020 22:34 schreef BobW het volgende:
Pauw gaat Willemijn nog wel priveles geven.
Die zit nu op een (woon)boot op curacaoquote:Op maandag 6 januari 2020 22:34 schreef BobW het volgende:
Hoop dat ze zeebenen heeft.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:34 schreef BobW het volgende:
Hoe deed je dat?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:34 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/searc(...)lt&q=%23op1&src=typd
twitter:bosjepeterselie twitterde op maandag 06-01-2020 om 22:35:24HET LEVEN IS VOL RISICO WILLEMIJN!!! #op1 reageer retweet
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat doen? Die Erik roept dat al drie keer.
altijd al willen wetenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:36 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]twitter:bosjepeterselie twitterde op maandag 06-01-2020 om 22:35:24HET LEVEN IS VOL RISICO WILLEMIJN!!! #op1 reageer retweet
twitter:vic23 twitterde op maandag 06-01-2020 om 22:34:40“Als ik u even mag onderbreken” meid je doet niet anders #op1 reageer retweet
Het is vooral de manier waarop Willemijn haar onderbreekt. Heel onnatuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:37 schreef butz0rs het volgende:
Twitter heeft het over uit laten praten, maar Bijleveld lult aan een stuk door
Onzin ja je moet geen monoloog faciliteren maar een interview neerzettenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:37 schreef butz0rs het volgende:
Twitter heeft het over uit laten praten, maar Bijleveld lult aan een stuk door
quote:
Dit inderdaad. Lekker zagen juist.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Onzin ja je moet geen monoloog faciliteren maar een interview neerzetten
Op de radio bij Met het oog op morgen heeft ook elke avond zijn vaste presentator. Zondag was altijd Max van Weezel, woensdag (meen ik) was Mieke van der Weij. Dat had wel wat.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dus elke dag een andere omroep aan de beurt kom ik net achter
Met het Oog op Morgenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Op de radio bij Met het oog op morgen heeft ook elke avond zijn vaste presentator. Zondag was altijd Max van Weezel, woensdag (meen ik) was Mieke van der Weij. Dat had wel wat.
Maar was niet omroep-gebonden. Allemaal NOS.
twitter:Evert_Tellingen twitterde op maandag 06-01-2020 om 22:32:53Leuke nieuwe talkshow op NPO1, met Ank Bijleveld als gespreksleider...... #op1 reageer retweet
Hij moet ff inkomenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb het nu een seconde gezien, mag ik al zeggen dat ik jakhals kutlul niks vind?
Ja, is een irritante lul.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb het nu een seconde gezien, mag ik al zeggen dat ik jakhals kutlul niks vind?
Zou ze haar leven om kunnen gooien om een half uurtje eerder thuis te komen?quote:
HET MOET.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou ze haar leven om kunnen gooien om een half uurtje eerder thuis te komen?
Tuurlijk, ze zouden eens iets origineels doenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Komt er ook nog een schijtlollig blokje?
Jair is een karikatuur van zichzelfquote:Op maandag 6 januari 2020 22:52 schreef NoCigar het volgende:
De show mist een stevige ruggengraat zoals Jaïr Ferweda bij Jinek was (en is begrijp ik).
quote:
Vergeleken met die van Eva klinkt 'ie nog best zacht.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:41 schreef Postbus100 het volgende:
Oef, m aar die Willemijn moet wel echt stil kunnen zijn. Zelfs niet hm'en, want ze heeft nogal een schelle stem en dat is echt heel irritant.
Waarom moet het eigenlijk een duo zijn vraag ik me af.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
Wel heel geforceerd om en om hè. Pauw en Witteman wisselde dat beter af toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |