twitter:Evert_Tellingen twitterde op maandag 06-01-2020 om 22:32:53Leuke nieuwe talkshow op NPO1, met Ank Bijleveld als gespreksleider...... #op1 reageer retweet
Hij moet ff inkomenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb het nu een seconde gezien, mag ik al zeggen dat ik jakhals kutlul niks vind?
Ja, is een irritante lul.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb het nu een seconde gezien, mag ik al zeggen dat ik jakhals kutlul niks vind?
Zou ze haar leven om kunnen gooien om een half uurtje eerder thuis te komen?quote:
HET MOET.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou ze haar leven om kunnen gooien om een half uurtje eerder thuis te komen?
Tuurlijk, ze zouden eens iets origineels doenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Komt er ook nog een schijtlollig blokje?
Jair is een karikatuur van zichzelfquote:Op maandag 6 januari 2020 22:52 schreef NoCigar het volgende:
De show mist een stevige ruggengraat zoals Jaïr Ferweda bij Jinek was (en is begrijp ik).
quote:
Vergeleken met die van Eva klinkt 'ie nog best zacht.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:41 schreef Postbus100 het volgende:
Oef, m aar die Willemijn moet wel echt stil kunnen zijn. Zelfs niet hm'en, want ze heeft nogal een schelle stem en dat is echt heel irritant.
Waarom moet het eigenlijk een duo zijn vraag ik me af.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
Wel heel geforceerd om en om hè. Pauw en Witteman wisselde dat beter af toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |