abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190662560
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bedankt Nostradamus.
De kans is nu eenmaal aanzienlijk. Qua stemmers zal hij niet veel verliezen, de keesdistricten, replublikeinen blijven hem steunen.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 13:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Iedereen die nu al harde uitspraken doet over de uitslag van een verkiezing in november 2020 lult gewoon uit z'n nek en is vooral z'n eigen wensen aan het projecteren.

Gabbard is het lievelingetje van de alt-right en dat begint zo langzamerhand een gevalletje Ron Paul te worden. Niemand wordt verder heel warm van Gabbard, maar vooral bij de Europese alt-right ligt ze wel lekker vanwege het feit dat ze wel gezellig doet met Assad en dergelijke.
Wat een onzin. Gabbard is gewoon een nieuw geluid. Vooral omtrent geopolitiek.
pi_190662619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:19 schreef theunderdog het volgende:
Wat een onzin. Gabbard is gewoon een nieuw geluid. Vooral omtrent geopolitiek.
Iets afdoen als 'onzin' en dan een opmerking plaatsen die op generlei wijze gerelateerd is aan de inhoud van een post is niet echt een heel sterke discussietechniek vriend. Doe mij even een peiling waar Gabbard in de dubbele cijfers peilt anders.

Overigens is geopolitiek voor het gros van de Amerikaanse kiezers totaal niet relevant. Het zijn vooral mensen van buiten de VS die zich heel erg druk maken over de geopolitiek van Amerikaanse politici.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 26 december 2019 @ 14:22:04 #178
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_190662624
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als je geen inhoudelijke argumenten hebt, dan hoef je niet te reageren hoor.
Ik zeg dus dat het pas mooi wordt als mensen het gaan goedpraten dus.
2019: The Great Awakening
pi_190662631
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er valt echt nog niets zinnigs te zeggen over de kans. Hoe graag jij dat ook wilt.
We zullen het zien. Hij zal in elk geval niet worden afgezet.
pi_190662652
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Iets afdoen als 'onzin' en dan een opmerking plaatsen die op generlei wijze gerelateerd is aan de inhoud van een post is niet echt een heel sterke discussietechniek vriend. Doe mij even een peiling waar Gabbard in de dubbele cijfers peilt anders.

Overigens is geopolitiek voor het gros van de Amerikaanse kiezers totaal niet relevant. Het zijn vooral mensen van buiten de VS die zich heel erg druk maken over de geopolitiek van Amerikaanse politici.
Bewijs?
pi_190662661
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:22 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ik zeg dus dat het pas mooi wordt als mensen het gaan goedpraten dus.
Dat is een beetje alsof ik zeg dat je moeder een hoer is, jij vervolgens beargumenteert dat ze zich nog nooit heeft laten betalen voor seks en ik vervolgens zeg dat het mooi is dat jij dat gaat goedpraten.
pi_190662752
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bewijs?
Ik vind het vrij ironisch dat types zoals jij die nooit iets onderbouwen en de boel onderspammen met posts van nauwelijks één volzin als eerste staan te schreeuwen om bewijs. Maar goed, voor de geïnteresseerde lezer:
https://www.washingtonpos(...)bout-foreign-policy/

Het staat je vrij om daar recentere cijfers bij te zoeken.
  donderdag 26 december 2019 @ 14:43:12 #183
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_190662912
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is een beetje alsof ik zeg dat je moeder een hoer is, jij vervolgens beargumenteert dat ze zich nog nooit heeft laten betalen voor seks en ik vervolgens zeg dat het mooi is dat jij dat gaat goedpraten.
De zieligheid druipt er wel vanaf, ook mooi.
2019: The Great Awakening
pi_190662948
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vind het vrij ironisch dat types zoals jij die nooit iets onderbouwen en de boel onderspammen met posts van nauwelijks één volzin als eerste staan te schreeuwen om bewijs. Maar goed, voor de geïnteresseerde lezer:
https://www.washingtonpos(...)bout-foreign-policy/

Het staat je vrij om daar recentere cijfers bij te zoeken.
Kortom: minstens een op de vijf die het wel degelijk relevant acht. Ja, een minderheid. Maar niet zodanig kleine minderheid dat je die gewoon opzij kan schuiven.
pi_190662974
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Economisch gaat het ondanks Trump zijn beleid best aardig, maar buiten dat heerst er meer corruptie dan ervoor, met de president voorop die zijn eigen herverkiezing wilde corrumperen.

Onnodig enorm oplopende staatsschuld, terwijl de belofte was dat die werd weggewerkt, minder economische groei dan beloofd, wetenschappers worden weggewerkt bij de EPA, professionele diplomaten bij de State Department, een minister van Justitie die politiek bedrijft in zijn uitlatingen, onnodig duizenden doden Koerden, aanpak van klimaatverandering staat niet alleen stil federaal, maar lijkt eerder tegengewerkt te worden, oorlogscriminelen krijgen een pardon en de president voert campagne met ze, etc, etc.

Nee, bijna alleen maar kommer en kwel met deze enorm domme man, helaas.
Met de staatsschuld ben ik het met je eens. Totaal onnodig en het had Trump gesierd om die gigantische begroting terug naar de senaat te sturen.
Helaas werkt het zo met verkiezingen dat snijden in de uitgaven meteen betekent dat je stemmen verliest.
Een andere impopulaire maatregel is de belastingen verhogen. Dat is iets wat Trump nu helemaal niet kan verkopen naar de Amerikaanse kiezer.
En dat hij niet mee gaat in de klimaathysterie vind ik juist positief. Je eigen bevolking de armoede in storten vanwege wetenschappers die er altijd naast hebben gezeten vind ik onverantwoord en oneerlijk naar de arme bevolking.
Vooral als je bedenkt dat men aan de andere kant van de wereld (China) men gewoon vrolijk door gaat met kolen stoken etc etc.
pi_190663031
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vooral als je bedenkt dat men aan de andere kant van de wereld (China) men gewoon vrolijk door gaat met kolen stoken etc etc.
Dit fabeltje moet maar eens de wereld uit:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-12902464-a1572802
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gie-6033368-a1539811
https://www.businessinsid(...)-voor-zonne-energie/

https://www.duurzaamnieuw(...)-weetjes-over-china/

quote:
China is op weg om haar klimaatdoelstelling al 10 jaar eerder te bereiken dan was afgesproken. China heeft de afgelopen periode wel drie keer zoveel geïnvesteerd in productie van duurzame energie als de VS en produceert intussen meer groene energie dan enig ander land en distribueert dit in het onwijs grote land door middel van een hoogspanningsnetwerk met gelijkstroom, waarmee het technologisch vèr vooruit loopt. In de steden rijden bij elkaar 400.000 elektrische bussen die allemaal in China worden geproduceerd. Van alle in de wereld verkochte EV’s wordt 60 % in China geproduceerd en door de eigen bevolking gekocht.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  donderdag 26 december 2019 @ 15:11:34 #187
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190663243
Ik pleit ook in zijn geheel niet om mee te gaan met "klimaathysterie" of dat het land in armoe gestort moet worden, dat verzin je er bij Chivaz.

Mogelijk doe je dat, omdat je een hokje hebt gemaakt "voor klimaathysterie" en jijzelf zit in het hokje "tegen klimaathysterie"? Is dat hoe het werkt bij jou?
pi_190663408
quote:
De praatpuntjes zonder enige basis in de empirische werkelijkheid worden inderdaad een beetje vermoeiend. China heeft naast het milieu ook gewoon goede redenen om over te schakelen op bronnen waarvoor ze niet afhankelijk zijn van het buitenland.
pi_190663781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

De praatpuntjes zonder enige basis in de empirische werkelijkheid worden inderdaad een beetje vermoeiend. China heeft naast het milieu ook gewoon goede redenen om over te schakelen op bronnen waarvoor ze niet afhankelijk zijn van het buitenland.
Nee joh is super interessant juist om elke keer alle kritiek op Trump te pareren met maar de economie draait goed! Oh de schuld van de VS groeit sneller dan ooit, prima joh zolang de rijksten maar een belastingverlaging hebben gekregen. Daar hebben de Trumpstemmers veel aan want dat zijn natuurlijk allemaal miljonairs.
  donderdag 26 december 2019 @ 16:23:49 #190
65846 Bocaj
47th President.
pi_190664076
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
....maar buiten dat heerst er meer corruptie dan ervoor, met de president voorop die zijn eigen herverkiezing wilde corrumperen.
Ik denk dat je hier vrij alleen in staat! ;)

De VS zijn nog altijd leidend in de bestrijding van corruptie.
pi_190664198
NewGopforUSA twitterde op donderdag 26-12-2019 om 16:15:32 Don’t let the 1st-grade grammar and spelling in this tweet distract you from the fact that POTUS signed off on the slaughter of thousands of Kurds at the hands of Turkey- and still depends on Turkey to preserve stability in the region.POTUS is a global embarrassment. https://t.co/bLrzfNOO2C reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op donderdag 26-12-2019 om 15:12:33 Russia, Syria, and Iran are killing, or on their way to killing, thousands if inocent civilians in Idlib Province. Don’t do it! Turkey is working hard to stop this carnage. reageer retweet
eugenegu twitterde op donderdag 26-12-2019 om 15:42:00 @realDonaldTrump Trump abandoned the Kurds and this is a brutal consequence of Trump’s inhumane actions. The Kurds sacrificed their lives fighting ISIS for us and Trump repaid then with cruel betrayal. reageer retweet
SethAbramson twitterde op zondag 22-12-2019 om 22:08:01 PS3/ The only crime Trump appears not to have committed is murder, and to be very clear I'm only referring to *premeditated domestic murder*, as there's no doubt whatsoever he bears *legal* responsibility for the murder of hundreds or thousands of innocent Kurds in northern Syria reageer retweet
SethAbramson twitterde op zondag 22-12-2019 om 22:10:12 PS4/ When the story of what Trump did in Syria is written, it'll be found to have been worse than what he did with Russia and worse than what he did with China and worse than what he did with Ukraine and worse than what he did with UAE and worse than what he did with Saudi Arabia reageer retweet

[ Bericht 11% gewijzigd door la_perle_rouge op 26-12-2019 16:37:56 ]
  donderdag 26 december 2019 @ 16:33:59 #192
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190664240
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 16:23 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier vrij alleen in staat! ;)

De VS zijn nog altijd leidend in de bestrijding van corruptie.
In dat opiniestuk wordt niet tegengesproken wat ik beschreef. :?
  donderdag 26 december 2019 @ 19:06:44 #194
65846 Bocaj
47th President.
pi_190666076
Trump heeft vandaag 26-12 twitter ook weer gevonden!
Pak ze Trumpie! Pak ze! ;)
pi_190666122
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 19:06 schreef Bocaj het volgende:
Ben jij nou echt enthousiast over het feit dat Trump fulltime aan het twitteren is? Ik ben blij dat de meeste regeringsleiders wel hun baan serieus nemen en daar hun tijd in steken...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_190666127
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 19:06 schreef Bocaj het volgende:
En dit draagt wat precies bij aan deze topicreeks?
pi_190666133
“ Psychiatry expert says Trump’s rambling Merry Christmas rant includes three signs of serious mental impairment”

Tralala. https://www.rawstory.com/(...)s-mental-impairment/
  donderdag 26 december 2019 @ 19:14:01 #198
65846 Bocaj
47th President.
pi_190666153
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 19:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

En dit draagt wat precies bij aan deze topicreeks?
Meer dan genoeg! (Alleen al voor het broodnodige evenwicht!)
pi_190666185
justinamash twitterde op donderdag 26-12-2019 om 17:45:56 When Pres. Trump was elected, I was hopeful he would bring our men and women home from endless wars like Afghanistan. Instead, he nearly doubled the number of troops there. Even after reductions, there are still thousands more troops there now than when Pres. Obama left office. reageer retweet
En dat van iemand die je moeilijk voor marxist kun uitmaken.
  donderdag 26 december 2019 @ 19:17:13 #200
65846 Bocaj
47th President.
pi_190666189
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 19:11 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ben jij nou echt enthousiast over het feit dat Trump fulltime aan het twitteren is? Ik ben blij dat de meeste regeringsleiders wel hun baan serieus nemen en daar hun tijd in steken...
Als Pelosi dat nou ook eens deed!
realDonaldTrump twitterde op donderdag 26-12-2019 om 13:59:42 Nancy Pelosi’s District in California has rapidly become one of the worst anywhere in the U.S. when it come to the homeless & crime. It has gotten so bad, so fast - she has lost total control and, along with her equally incompetent governor, Gavin Newsom, it is a very sad sight! reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')