Ja, leuk. Maar het gaat allemaal niet gebeuren.quote:Op maandag 23 december 2019 23:50 schreef speknek het volgende:
What's better than an impeachment? Two impeachments!
Dat zou wel een ultieme vernedering zijn. En volkomen terecht natuurlijk. Een president die zo leugenachtig is en zo vaak de wet breekt en niet zelf opstapt is letterlijk nog nooit voorgekomen in de Amerikaanse geschiedenis.
Dit zijn gewoon feiten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 01:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
Zo ziet anti-semitisme eruit. Nu verder lezen.
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:00 schreef Kijkertje het volgende:
Trump is niet alleen lomp, hij is corrupt tot op het bot en dat is hij zijn hele leven geweest. Narcistisch, egocentrisch en een sociopaat. Als je hem verkiest boven iedere andere kandidaat omdat je mensen zo graag ziet janken ontbreekt het je niet alleen aan een moreel kompas maar ben je ook buitengewoon rancuneus. Wat dat betreft is POTUS voor jou een feest van herkenning vermoed ik.
En nou écht de azijnfles wegzetten hoor!quote:Op donderdag 26 december 2019 10:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
![]()
![]()
Mijn bewondering voor jou, je geïnformeerd zijn en je vermogen de dingen raak te kunnen formuleren, groeit met de dag.
Ik hou van deugmensen, het is geen belediging maar een compliment, deugmensen zijn alles wat Trump niet is.
Vrolijk Kerstfeest allemaal en laten we in het komende jaar niet blij zijn omdat anderen moeten huilen.
Je hebt er inhoudelijk niks tegenin te brengen zo te zien?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
En nou écht de azijnfles wegzetten hoor!
2 vrouwen tegen één man....quote:Op donderdag 26 december 2019 12:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je hebt er inhoudelijk niks tegenin te brengen zo te zien?
Hij staat ook eeuwig in het rijtje van presidenten wat al een prestatie is op zich.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooiste is dat Trump voor eeuwig in het rijtje staat van presidenten die impeached zijn. Dat zal die narcistische idioot flink pijn doen.
Al zal geschiedenis nog vele malen harder oordelen over zijn presidentschap.
Volgens de Amerikaanse grondwet is hij impeached.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens het Huis van Afgevaardigden mag hij dan inderdaad impeached zijn...
Maar wat denk je van het gewone Amerikaanse volk?
Die zullen dat toch anders zien en er totaal geen waarde aan hechten...
(Vooral ook om welke belachelijke redenen...maargoed, democratisch besloten!)
Trump is nog gewoon de baas en blijft lekker zitten waar hij zit!
2020 zal nog meer zijn jaar zijn, dan de afgelopen glorieuze jaren!
Zijn revanche zal zoet zijn, in so many ways!
Ja, maar dat staat mij niet eens zo bij... (Zoals bij veel mensen verwacht ik!)quote:
Neen!quote:Op donderdag 26 december 2019 12:11 schreef Chivaz het volgende:
Oké misschien een domme vraag maar gezien de jubelstemming over het feit dat hij impeached is wel relevant.
Nu Trump impeached is, zijn er nu concrete gevolgen voor zijn werk als president?
Is hij nu op non actief gesteld of is zijn macht op een of andere manier beperkt?
Ik ook niet!quote:Op donderdag 26 december 2019 12:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan begrijp ik heel de jubelstemming niet.
De praktijk is dat telt.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens de Amerikaanse grondwet is hij impeached.
Volgens degenen die dat een irrelevant vodje papier vinden niet.
Was Clinton impeached?
Waar baseer je dit op? Alle berichten die ik zie zeggen dat het ongeveer 50/50 is.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De praktijk is dat telt.
De praktijk gaat zijn dat Trump naar alle waarschijnlijkheid in 2020 wordt herkozen.
De approval rate is van belang. Zolang dat voor Trump boven de 42% blijft...quote:Op donderdag 26 december 2019 12:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Alle berichten die ik zie zeggen dat het ongeveer 50/50 is.
Hoe werkt dat dan? Zijn disapproval is boven de 52%.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De approval rate is van belang. Zolang dat voor Trump boven de 42% blijft...
Bedankt Nostradamus.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En toch gaat hij in 2020 gewoon weer worden herkozen. Want zijn approval rate blijft waarschijnlijk wel boven de 42%..
Daar hoef je geen nostradamus voor te zijn. Een blik op de oppositie en je weet dat 2020 voor Trump is.quote:
Iedereen die nu al harde uitspraken doet over de uitslag van een verkiezing in november 2020 lult gewoon uit z'n nek en is vooral z'n eigen wensen aan het projecteren.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Daar hoef je geen nostradamus voor te zijn. Een blik op de oppositie en je weet dat 2020 voor Trump is.
Warren zakt geleidelijk weg in de polls en is mentaal niet stabiel genoeg om het tegen Trump in de debatten op te nemen.
Biden is de kandidaat die de meeste kans maakt maar die is in de debatten zo zwak dat Trump waarschijnlijk over hem heen loopt.
Sanders is denk ik te extreem voor de Democraten en in mijn ogen een erg zwak persoon.
Als je al niet voor jezelf opkomt waarom zullen de Amerikanen geloven dat hij het wel voor hun doet?
Buttigieg, in principe een goede kandidaat fris jong en welbespraakt. Ik denk alleen niet dat Amerika klaar is voor een homo in het witte huis. Spijtig maar helaas wel waar.
Klobuchar heeft momentum nu en kan zich nog ontwikkelen tot een gevaarlijke outsider. Maar ik denk niet dat ze voldoende aandacht krijgt om haar zelf te profileren.
De persoon die de meeste kans maakt is helaas ook de persoon die het meest gehaat word in haar eigen partij.
Ik denk dat Gabbard wel eens de bruggenbouwer kan zijn die het land zo hard nodig heeft nu.
Een vrouw met principes en die er niet vies van is om uit te delen wanneer nodig.
Ook beledigt ze de helft van het land niet door mensen die Trump steunen dom of racistisch te noemen en heeft ze ook niet meegewerkt aan het politiek circus rondom impeachment.
Helaas is zij volstrekt kansloos juist vanwege haar principes, ontzettend jammer.
Meen je dit nou serieus of is dit weer een slappe trollpoging?quote:Op donderdag 26 december 2019 13:06 schreef Chivaz het volgende:
https://www.thepostmillen(...)e-alone-2-broadcast/
Komkommer nieuws maar toch best ziek om je haar voor een president zo te etaleren.
Over wappies gesproken.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:02 schreef Fir3fly het volgende:
Of ze is kansloos omdat de Democraten zich niet zo makkelijk laten inpalmen door wappies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |