SPOILER: de routeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij kunt ook meelopen
In tegenstelling tot vorig jaar, kun je dit jaar meelopen tijdens The Lifeline. Je kunt één of meerdere etappes meelopen met de dj's en tegelijkertijd zamel je geld in voor de slachtoffers van mensenhandel. Er zijn nog een paar plekjes over, dus als je mee wilt lopen geef je dan snel op via 3fm.nl/loopmee!
Vraag een plaat aan!
Net als alle voorgaande jaren kun je nog steeds je favoriete plaatjes aanvragen! Wel in ruil voor geld natuurlijk, want met jouw donatie helpt het Rode Kruis de slachtoffers van mensenhandel. Vraag hier je plaatje aan!
Je kan ook geld komen brengen
Óók kun je nog gewoon geld komen brengen langs The Lifeline. Tijdens de wandeltocht zijn er boxen waar je geld kunt doneren, dit kan met cash of met een QR code via je telefoon. Dus dat moet wel lukken toch?
Wat doet het Rode Kruis met jouw donatie?
Samen met het Rode Kruis zamelen we geld in voor de slachtoffers van mensenhandelen. Dichtbij en ver weg. Dit is hoe ze dat doen:
1. Voorlichting geven, zodat jongeren gewaarschuwd zijn en weten hoe ze zichzelf kunnen beschermen.
2. Slachtoffers helpen met opvang, psychosociale steun en een opleiding, zodat ze een nieuw leven op kunnen bouwen.
3. Hulpverleners en docenten trainen zodat ze signalen leren herkennen. Hierdoor krijgen meer jonge mensen hulp wanneer het nodig is.
Check hier wat jouw donatie kan betekenen!
• Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziekstatistieken.
Chatten? Ga naar http://3fm.nl/chat
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ik kijk via stream dus liep achter. Bedoelde die gast die zo vals/dronken aan het zingen wasquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 01:30 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ik heb nu wel weer genoeg gitaren gehoord
Nou, neequote:Op zondag 22 december 2019 01:26 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
lijkt wel n beetje op Nickelback
ik was aan het trollenquote:Op zondag 22 december 2019 01:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, neevoor geen meter.
En ik ben een van de weinige die NB e kan waarderen hier geloof ik
Nope, geen problemen hier.quote:Op zondag 22 december 2019 01:52 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ja leuk dit iemand anders ook problemen met de livestream?
Nopequote:Op zondag 22 december 2019 01:52 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ja leuk dit iemand anders ook problemen met de livestream?
quote:
Rob gaat invallenquote:Op zondag 22 december 2019 01:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die het morgen gaat doen, want dat zag er niet goed uit en is echt niet over 12 uur weg.
Vanmorgen ging het volgens mij wel prima.quote:Op zondag 22 december 2019 02:03 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Maar Eva dan, is die volledig hersteld nu? ik heb haar vorige etappe niet helemaal gezien.
Ze lijkt wel moeilijk te lopen maar misschien loopt ze altijd zoquote:Op zondag 22 december 2019 02:03 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Maar Eva dan, is die volledig hersteld nu? ik heb haar vorige etappe niet helemaal gezien.
quote:
Mark, wellicht?quote:Op zondag 22 december 2019 12:09 schreef minthy het volgende:
Ik lees net dat Timur van 14 tot 20 gaat lopen. Valt hij voor iemand in?
Ik heb zijn tweets even nagelezen, hij loopt gewoon een etappe mee. Tof!quote:
Ah, mooi! Terwijl hij ook op Radio 2 is, of dat niet?quote:Op zondag 22 december 2019 12:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb zijn tweets even nagelezen, hij loopt gewoon een etappe mee. Tof!
Geen idee!quote:Op zondag 22 december 2019 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, mooi! Terwijl hij ook op Radio 2 is, of dat niet?
destijds destijdsquote:Op zondag 22 december 2019 12:21 schreef rubbereend het volgende:
Timurhij was destijds echt geweldig in het glazen huis destijds
in het huis had hij juist een heel ander soort gesprekken met de luisteraars aan de telefoon, hij stelde hele andere vragen dan het standaard geneuzel. Waren vaak mooie gesprekkenquote:Op zondag 22 december 2019 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vond Timur altijd een beetje te schijtlollig, categorie Coen&Sander en Ramon, mja, dat ben ik
Dit ja, ik vond hem ook niks gewoon op de radio, maar in GH was hij best goed en anders dan de standaard DJ's die ondertussen vastgeroest waren in hun doen en laten.quote:Op zondag 22 december 2019 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het huis had hij juist een heel ander soort gesprekken met de luisteraars aan de telefoon, hij stelde hele andere vragen dan het standaard geneuzel. Waren vaak mooie gesprekken
Hmm, misschien heb ik dat gewoon gemist toen omdat ik vooringenomen was met betrekking tot Timurquote:Op zondag 22 december 2019 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het huis had hij juist een heel ander soort gesprekken met de luisteraars aan de telefoon, hij stelde hele andere vragen dan het standaard geneuzel. Waren vaak mooie gesprekken
Dit ja. Als er iemand niet schijtlollig is dan is het Timur. Schijtlol is makkelijke lachers op je hand willen krijgen. Timur’s humor gaat wel wat dieper dan platte Coen en Sander bierhalgrappen. Ik vind hem een van de fijnste dj’s om naar te luisteren op 2.quote:Op zondag 22 december 2019 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Coen kon alleen maar een drive-in showtje doen in dat huis.quote:Op zondag 22 december 2019 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit ja. Als er iemand niet schijtlollig is dan is het Timur. Schijtlol is makkelijke lachers op je hand willen krijgen. Timur’s humor gaat wel wat dieper dan platte Coen en Sander bierhalgrappen. Ik vind hem een van de fijnste dj’s om naar te luisteren op 2.
https://www.nporadio2.nl/(...)eraar-dave-escaleertquote:Op zondag 22 december 2019 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit ja. Als er iemand niet schijtlollig is dan is het Timur. Schijtlol is makkelijke lachers op je hand willen krijgen. Timur’s humor gaat wel wat dieper dan platte Coen en Sander bierhalgrappen. Ik vind hem een van de fijnste dj’s om naar te luisteren op 2.
Die beller is ook wel een proleet zegquote:Op zondag 22 december 2019 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/(...)eraar-dave-escaleert
Timur
Ontzettende kneus dat dat is.
Mensen langs de weg alsof het een stel hardlopers zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 13:14 schreef Strani het volgende:
Nou, ik moet toegeven dat het dit jaar wel echt weer leuker is dan vorig jaar. Gelukkig hebben ze die gezichtscamera's verwijderd en krijg je nu gewoon degelijke beelden. Met die checkpoints doen ze het ook leuk zo, en het is mooi dat ze nu veel meer mensen hebben meelopen.
Als ze zo doorgaan zie ik het nog wel gebeuren dat je over een paar jaar weer een sliert van een kilometer achter de DJ's hebt lopen.
Eens.quote:Op zondag 22 december 2019 13:14 schreef Strani het volgende:
Nou, ik moet toegeven dat het dit jaar wel echt weer leuker is dan vorig jaar. Gelukkig hebben ze die gezichtscamera's verwijderd en krijg je nu gewoon degelijke beelden. Met die checkpoints doen ze het ook leuk zo, en het is mooi dat ze nu veel meer mensen hebben meelopen.
Als ze zo doorgaan zie ik het nog wel gebeuren dat je over een paar jaar weer een sliert van een kilometer achter de DJ's hebt lopen.
Haha, preciesquote:Op zondag 22 december 2019 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen langs de weg alsof het een stel hardlopers zijn.
Zou leuk zijn inderdaad!quote:Op zondag 22 december 2019 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
Volgend jaar moeten ze eigenlijk een drone-camera fixen zodat je ook shots uit de lucht krijgt
Ja, dat wel. Maar dat wist Timur ook al voordat hij hem opbelde.quote:Op zondag 22 december 2019 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die beller is ook wel een proleet zeg
Het is vooral niet zo chique dat er vrij duidelijk in het gesprek geknipt is om de man nog effe extra slecht neer te zetten, en ik verwacht ook niet dat die beller toestemming heeft gegeven.quote:Op zondag 22 december 2019 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dat wist Timur ook al voordat hij hem opbelde.
twitter:3FM twitterde op zondag 22-12-2019 om 13:30:00Zo hé @hermandeperman, dat was een zware boodschap 😋💩#3FM #SR19 #Lifeline https://t.co/VQp5G4X4ao reageer retweet
ja die zit ik net te bekijkenquote:Op zondag 22 december 2019 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:3FM twitterde op zondag 22-12-2019 om 13:30:00Zo hé @:hermandeperman, dat was een zware boodschap 😋💩#3FM #SR19 #Lifeline https://t.co/VQp5G4X4ao reageer retweet
Oh, je hebt een stukje gemist denk ik, een gewaardeerde Fok!ker en tevens een van mijn beste maatjes IRL is 2 weken geleden overleden.quote:
Ieder jaar is dat een dingquote:Op zondag 22 december 2019 13:34 schreef Fylax het volgende:
Word wel een beetje gek van het themanummer nu tbh :’)
dat heb ik gemist iddquote:Op zondag 22 december 2019 13:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, je hebt een stukje gemist denk ik, een gewaardeerde Fok!ker en tevens een van mijn beste maatjes IRL is 2 weken geleden overleden.
Dus Oasis en dat hutnummer van net; tranen galorequote:
Dat is zo overduidelijk gescript/geacteerd, ik snap niet dat iemand daar in trapt.quote:Op zondag 22 december 2019 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/(...)eraar-dave-escaleert
Timur
Ontzettende kneus dat dat is.
ja, vorig jaar was natuurlijk alles nieuw en hebben ze het wiel uit moeten vinden. Het verraste me toen al hoe leuk het was en dit jaar hebben ze het knap doorontwikkeld.quote:Op zondag 22 december 2019 13:14 schreef Strani het volgende:
Ja precies, het leeft weer een stuk meer op deze manier.quote:Op zondag 22 december 2019 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, vorig jaar was natuurlijk alles nieuw en hebben ze het wiel uit moeten vinden. Het verraste me toen al hoe leuk het was en dit jaar hebben ze het knap doorontwikkeld.
Door de meelopers heb je ook weer dat glazenhuis gevoel, andere shots tussendoor en wat andere mensen tussendoor aan het woord
ook leukquote:Op zondag 22 december 2019 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We gingen naar kasteel Nijenhuis uiteindelijk, niet echt gewandeld.
1,3 miljoen vorig jaar totaal...quote:Op zondag 22 december 2019 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
Stokt een beetje, de tussenstand of ben ik nou gek?
Ja, dat hoorde ik zojuist toen ik in bad lag jaquote:Op zondag 22 december 2019 21:15 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Sameena gaat 100 (!) km hardlopen voor SR19
Dit denk ik?quote:Op zondag 22 december 2019 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb ik tijdens shift van Mark en Jorien nog bepaalde dingen gemist?
twitter:3FM twitterde op zondag 22-12-2019 om 18:28:55Mark en Jorien leggen gerust de hele karavaan stil om babykonijntjes te stelen. ''Het is bijna kerst en bij mij ben je veilig Wim!''🐰#Flappie #SR19 #3FM #Lifeline https://t.co/jWpuoW5o2d reageer retweet
Wat?!quote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Dit denk ik?twitter:3FM twitterde op zondag 22-12-2019 om 18:28:55Mark en Jorien leggen gerust de hele karavaan stil om babykonijntjes te stelen. ''Het is bijna kerst en bij mij ben je veilig Wim!''🐰#Flappie #SR19 #3FM #Lifeline https://t.co/jWpuoW5o2d reageer retweet
quote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ze kwamen langs een boerderij waar de hele stoet door de koeien( en kippen en konijnen) stal ging
Knap hoorquote:Op zondag 22 december 2019 22:03 schreef PjotterFRL het volgende:
Al 3000 euro voor de actie van Sameena. Zij gaat dinsdag 100KM hardlopen van Ommen naar Groningen.
https://kominactie.npo3fm.nl/actie/de-100-km-van-sameena
quote:Op zondag 22 december 2019 22:03 schreef PjotterFRL het volgende:
Al 3000 euro voor de actie van Sameena. Zij gaat dinsdag 100KM hardlopen van Ommen naar Groningen.
10EU van mijquote:Op zondag 22 december 2019 22:03 schreef PjotterFRL het volgende:
1730 toch?quote:Op zondag 22 december 2019 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
Frank is even kwijt welk jaar het ook alweer is nu
Wordt weer behandeld geloof ik, die is lichamelijk helemaal op sinds gisteren. Geloof ook ontstoken knie oidquote:
Oef.quote:Op zondag 22 december 2019 22:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wordt weer behandeld geloof ik, die is lichamelijk helemaal op sinds gisteren. Geloof ook ontstoken knie oid
Wowquote:Op zondag 22 december 2019 22:03 schreef PjotterFRL het volgende:
Gewoon als door Sander en Jorien laten lopenquote:Op zondag 22 december 2019 22:17 schreef PjotterFRL het volgende:
Vorig jaar liep Sander zonder centje pijn de route. Dit keer weer.
Die kan wel twee routes lopen volgend jaar.
En nog geen één blaarquote:Op zondag 22 december 2019 22:17 schreef PjotterFRL het volgende:
Het scheelt enorm als je van nature al een hardloper bent denk ik... In ieder geval qua belasting voor je knieënquote:Op zondag 22 december 2019 22:17 schreef PjotterFRL het volgende:
zou je zomaar een liedjeswedstrijd mee kunnen winnenquote:
Sander heeft toch ook redelijk fluitend de vierdaagse gelopen een keer?quote:Op zondag 22 december 2019 22:17 schreef PjotterFRL het volgende:
Ja, is wel sneu..quote:
Of in slaap valtquote:Op zondag 22 december 2019 22:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als die zo raar gaat doen dan weten we genoeg
Word je er niet mellow van?quote:Op zondag 22 december 2019 22:33 schreef Kyran het volgende:
Nou, ik ben maar even drinken pakken, wat een ellende dit.
Ja, dat kan ook nogquote:
Heel erg herkenbaar, helaasquote:Op zondag 22 december 2019 22:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook nog
Ik heb één keer een paar dagen oxycodon moeten slikken i.v.m. heftige zenuw- en/of spierpijn en dat was echt geen pretje. Haalde serieus dingen doorelkaar.
Lag toen vaak in bed of op de bank met een tablet Hearthstone te spelen en op een gegeven moment haalde ik echt dat spel en de werkelijkheid doorelkaarDat ik echt dacht van "ik moet nog opstaan en iets eten" en daarna "ja, maar dat kan helemaal niet, ik heb niet de juiste kaarten in mijn hand" .... riiiiiiiiight.
Ja maar zelfs dat snappen Henk en Ingrid niet.quote:Op zondag 22 december 2019 22:38 schreef PjotterFRL het volgende:
Mooie is dat deze actieweek ook voor ''eigen volk'' is.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar, helaas.
Het enige wat ik qua niveau aankon op TV na mijn operatie was Teen Mom, en daar mocht niemand doorheen praten want dan "miste ik het belangrijkste", zat er helemáál in.
Het waren reruns van tig jaar geledenen ik vind het geeneens een leuk programma.
¤10 per plaat of ¤100 per artiestquote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou ook graag een keer een uurtje SR willen waarbij je kan bieden om platen niet te horen, een soort The Firm - Star Trekking idee. Als mensen inbellen en 10 euro doneren wordt die plaat niet gedraaid
Als de dinsdagdip zo komt ga je daar ook geen energie van krijgenquote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef houdjemond het volgende:
hier krijg je toch geen energie van
Ik ben absoluut geen Kensington fan, maar kan toch zo zonder veel na te denken minstens 20 andere bands/artiesten noemen die ik NOOIT meer zou willen horen voordat ik aan Kensington toekomquote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
100 miljoen miljard om Kensington niet op de ether te krijgen
Heb je ook weer een puntquote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als de dinsdagdip zo komt ga je daar ook geen energie van krijgenDit is nog uptempo vergeleken met gemiddelde dinsdagdip
En van die 20 worden er ook namen nog gedraaid tijdens deze dagen?quote:Op zondag 22 december 2019 22:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Kensington fan, maar kan toch zo zonder veel na te denken minstens 20 andere bands/artiesten noemen die ik NOOIT meer zou willen horen voordat ik aan Kensington toekom
Coldplayquote:Op zondag 22 december 2019 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En van die 20 worden er ook namen nog gedraaid tijdens deze dagen?
Blof eens, Naaz kan ik niet voor de geest halen, de rest heeft toch nummers waar ik blij van wordt (zeker Merol)quote:Op zondag 22 december 2019 22:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Coldplay![]()
Blof![]()
Merol![]()
Kanye West![]()
Naaz![]()
om maar een paar te noemen:P
Enige wat ik wil als ik Merol hoor is een vork in mijn oor steken. Totale anti-muziek voor mij dat. Nul talent.quote:Op zondag 22 december 2019 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Blof eens, Naaz kan ik niet voor de geest halen, de rest heeft toch nummers waar ik blij van wordt (zeker Merol)
ok, wauwquote:Op zondag 22 december 2019 22:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Enige wat ik wil als ik Merol hoor is een vork in mijn oor steken.
KERST MET DE FAM KERST MET DE FAM GEZELLIG!quote:Op zondag 22 december 2019 22:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Enige wat ik wil als ik Merol hoor is een vork in mijn oor steken. Totale anti-muziek voor mij dat. Nul talent.
Evenwichtigheid, in balansquote:Op zondag 22 december 2019 22:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Enige wat ik wil als ik Merol hoor is een vork in mijn oor steken. Totale anti-muziek voor mij dat. Nul talent.
Die is nog wel grappig, maar dat nummer over d'r dunne reet of dat lied dat ze gebeft wil worden vind ik verschrikkelijk... En dan ook nog Song van het Jaar wordenquote:Op zondag 22 december 2019 22:57 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
KERST MET DE FAM KERST MET DE FAM GEZELLIG!
Geen slechte lyrics. Ok, misschien kan ze soms best leuke teksten schrijven (als ze dat al zelf doet, geen idee eigenlijk). Zingen kan ze echter niet.quote:Op zondag 22 december 2019 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Evenwichtigheid, in balans
Je leest het overal, het is de norm
Alles in harmonie, ga op yogales
Of ergens in de leer
Hou je gewicht op peil en mediteer
Gebruik je verstand, maar hou je hoofd koel
Ga op avontuur, maar wel met een doel
Neem niet te veel en maak het niet laat
Regelmaat en ritme, sta altijd paraat
Spring niet uit je vel, sla nergens in door
Maar hou je niet in, nee, ga er maar voor
Hou jezelf op de rails, vlieg niet uit de bocht
Val niet door de mand
Dit zijn toch toplyrics?
Song van het jaar was wel redelijk absurd jaquote:Op zondag 22 december 2019 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is nog wel grappig, maar dat nummer over d'r dunne reet of dat lied dat ze gebeft wil worden vind ik verschrikkelijk... En dan ook nog Song van het Jaar worden
ik durf die platen niet te luisteren, alleen die titels alquote:Op zondag 22 december 2019 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is nog wel grappig, maar dat nummer over d'r dunne reet of dat lied dat ze gebeft wil worden vind ik verschrikkelijk... En dan ook nog Song van het Jaar worden
Lekker met de meiden oehquote:Op zondag 22 december 2019 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Evenwichtigheid, in balans
Je leest het overal, het is de norm
Alles in harmonie, ga op yogales
Of ergens in de leer
Hou je gewicht op peil en mediteer
Gebruik je verstand, maar hou je hoofd koel
Ga op avontuur, maar wel met een doel
Neem niet te veel en maak het niet laat
Regelmaat en ritme, sta altijd paraat
Spring niet uit je vel, sla nergens in door
Maar hou je niet in, nee, ga er maar voor
Hou jezelf op de rails, vlieg niet uit de bocht
Val niet door de mand
Dit zijn toch toplyrics?
quote:
Dat ze ook goedkope hits heeft spreek ik niet tegen, maar om te zeggen dat ze talentloos isquote:Op zondag 22 december 2019 23:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lekker met de meiden oeh
Lekker met de meiden ah
Lekker met de meiden oeh ah
Lekker met de meiden oelala
Lekker scharen met de meiden
Klittenband op het strand, de wereld staat in brand
(Hongersnood, armoede, aids)
Maar in dit land is er niets aan de hand
Dus lekker met de meiden leven
Lekker met de meiden even niks
Lekker met de meiden alles
Lekker met de meiden Netflix
Zeker! Ben vrij tot 8 januari, morgenavond een concert, 2e kerstdag naar wat familie en verder gezellig thuis met T2K aan en gezellig postenquote:Op zondag 22 december 2019 23:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]![]()
Ben je volgende week ook in T2K te vinden?
Schrijft ze echt zelf? Want het is echt een wereld van verschil tussen de lyrics die jij post en houdjemond net post .... ene is nog best goed maar die andere is echt te kansloos.quote:Op zondag 22 december 2019 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ze ook goedkope hits heeft spreek ik niet tegen, maar om te zeggen dat ze talentloos is
Merol doet volgens mij alles zelf.quote:Op zondag 22 december 2019 23:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Schrijft ze echt zelf? Want het is echt een wereld van verschil tussen de lyrics die jij post en houdjemond net post .... ene is nog best goed maar die andere is echt te kansloos.
Kijk, dat horen we graagquote:Op zondag 22 december 2019 23:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zeker! Ben vrij tot 8 januari, morgenavond een concert, 2e kerstdag naar wat familie en verder gezellig thuis met T2K aan en gezellig posten
Haar ouders zijn ook haar manager geloof ik.quote:Op zondag 22 december 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Merol doet volgens mij alles zelf.
Ik kwam er laatst achter dat ze ook gewoon in Soldaat van Oranje heeft meegespeeld trouwensquote:Op zondag 22 december 2019 23:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haar ouders zijn ook haar manager geloof ik.
Gewoon een beetje pep in d'r lijfquote:Op zondag 22 december 2019 23:12 schreef Kyran het volgende:
Die Eva zit echt niet aan simpele paracetamol / ibuprofen hoorWil niet meteen oxycodon zeggen, maar wel iets zwaarders dan over the counter pilletjes
"Hou je bek en spuit me plat"quote:Op zondag 22 december 2019 23:12 schreef Kyran het volgende:
Die Eva zit echt niet aan simpele paracetamol / ibuprofen hoorWil niet meteen oxycodon zeggen, maar wel iets zwaarders dan over the counter pilletjes
Die moet ik nog zienquote:Op zondag 22 december 2019 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ze ook gewoon in Soldaat van Oranje heeft meegespeeld trouwens
Eva en Jorien maken deze editie voor mijquote:
We houden het op "iets lekkers"quote:Op zondag 22 december 2019 23:12 schreef Kyran het volgende:
Eigenlijk vind ik geen één van de DJ's echt irritant deze editiequote:Op zondag 22 december 2019 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eva en Jorien maken deze editie voor mij
Ik geniet echt van Sander & Hermanquote:Op zondag 22 december 2019 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eva en Jorien maken deze editie voor mij
quote:Op zondag 22 december 2019 23:16 schreef InFrA-WiZ het volgende:
23
ik dacht dat ze er maar eendje zouden vangen
Nee dat sowieso niet...quote:Op zondag 22 december 2019 23:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik geen één van de DJ's echt irritant deze editie
Dit.quote:Op zondag 22 december 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik geniet echt van Sander & Herman
Het is de dinsdagdip, de dinsdagdip is doorgaans rustig en in nummers verliezen, als je van metal en dergelijke houdt is dat niet je dingquote:Op zondag 22 december 2019 23:26 schreef Kyran het volgende:
Pfff dit uurtje is wel zwak zeg tot nu toe.
je moet ook de dalen meegemaakt hebben om er weer uit te komen.quote:Op zondag 22 december 2019 23:26 schreef Kyran het volgende:
Pfff dit uurtje is wel zwak zeg tot nu toe.
Ik kan best veel hebben qua muziek hoor. Hoeft niet altijd metal te zijn, maar dit zijn allemaal van die net niet nummersquote:Op zondag 22 december 2019 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is de dinsdagdip, de dinsdagdip is doorgaans rustig en in nummers verliezen, als je van metal en dergelijke houdt is dat niet je ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |